تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

بیت کوین (BTC) در روز دوشنبه با 4.3 درصد کاهش به زیر 22000 دلار معامله شد. کاهش قیمت به دنبال پیشرفت 14 درصدی در هفته گذشته است. بیت کوین از نظر ارزش بازار تا به امروز 54 درصد کاهش داشته است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

بیت کوین در پنج روز از شش روز گذشته از نظر حجمی که با میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) مطابقت دارد، کاهش یافته است. حرکت ملایم به دنبال افت اخیر، به معنای سیو سود توسط معامله گران در سطح 23000 دلار است.
در بازارهای سهام، S&P 500 مقدار 0.34 درصد افزایش یافت در حالی که نزدک 0.26% کاهش یافت. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) 1.8 درصد افزایش یافت در حالی که طلا 0.6 درصد کاهش یافت.
قیمت اتر (ETH) در روز دوشنبه 5.28 درصد کاهش یافت.
سایر آلتکوین‌ها نیز در معاملات دوشنبه کاهش یافتند، به طوری که AVAX مقدار 8.4 درصد و ریپل 5.84 درصد کاهش یافت.

تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

فعالیت‌های آنچین اخیر نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، بیت کوین ارسال شده به صرافی‌ها افزایش یافته است. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که ورودی خالص به صرافی ها (تصویر زیر)، شاخصی است که واریز های خالص در صرافی ها را ردیابی می کند و رقم فعلی را با میانگین واریز های خالص طی هفت روز گذشته مقایسه می کند.
افزایش در واریزهای خالص اغلب به این صورت تعبیر می‌شود که معامله‌گران، بیت کوین را به صرافی‌ها ارسال می‌کنند. ما گمان می کنیم که به دنبال افزایش 14 درصدی قیمت بیت کوین در هفته گذشته، معامله گران شروع به سیو سود کردند و بیت کوین را به صرافی ها فرستادند تا در نهایت فروخته شوند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 4 مرداد

از نقطه نظر تکنیکال، قیمت بیت کوین در بخشی بین EMA 10 و 20 روزه آن سقوط کرده است. با توجه به اینکه EMA 10 دوره ای در 14 جولای( 24 خرداد) از میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای عبور کرد، انتظار داریم که برخی معامله گران ممکن است این را به عنوان یک بخش خرید تعبیر کنند.
با این حال، باید توجه داشت که در ماه جولای(تیر)، حجم معاملات روزانه برای بیت کوین تنها در 9 روز از 25 روز از میانگین حجم 20 دوره خود فراتر رفته است. لحظه ما انتظار داریم که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت با حمایت کوتاه مدت 20500 دلار و مقاومت در حدود 23 هزار دلار همچنان محدود به منطقه رنج باشد.

در بخش اقتصاد کلان، ما انتظار داریم که اکثر سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در این هفته پس از تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای نرخ بهره باشند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انتظارات ما این است که نرخ 75 واحد پایه افزایش یابد. از نظر ما، لحن سخنرانی پاول، به ویژه در رابطه با تصمیمات آتی FOMC، مهمتر است.
علاوه بر این، ما به ارقام رشد تولید ناخالص داخلی در روز پنج‌شنبه نیز توجه خواهیم کرد، جایی که اجماع برآوردهای تحلیلگران برای افزایش 0.5 درصدی است. یک رقم تولید ناخالص داخلی کمتر از 0.5٪ احتمالاً در بازارهای دارایی سنتی و دیجیتال به عنوان نزول تفسیر می شود. یک رقم منفی نشان می دهد که اقتصاد به زودی به سمت رکود می رود، که به عنوان دو فصل متوالی رشد منفی تعریف می شود.

منبع:coindesk

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT