بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

14 بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

با وجود محبوبیت ChatGPT، کاربران به ندرت پتانسیل کامل آن را به حداکثر می‌رسانند. اکثر مردم به دستورات اولیه پایبند هستند. در حالی که دستورات اولیه می توانند به راحتی پاسخ های کلی را ارائه دهند، تولید پاسخ های پیشرفته نیازمند دستورالعمل های دقیق و دقیق است. بهترین درخواست ChatGPT در GitHub را در ادامه معرفی کرده ایم.

نحوه صحبت کردن با ChatGPT را تغییر دهید. در اینجا چند دستور هوشمندانه از GitHub وجود دارد که به شما کمک می کند پاسخ های بهتری دریافت کنید و کارهای پیچیده را انجام دهید.

1. خلاصه کتاب های خودیاری

ChatGPT را به یک مربی زندگی شخصی تبدیل کنید. می‌توانید پاسخ‌های آن را با وارد کردن عناوین و نویسندگان بهترین کتاب‌های خودیاری تغییر دهید. منابعی را انتخاب کنید که با اهداف شما هماهنگ باشد.

در مثال زیر از «پارادوکس شامپانزه» اثر استیو پیترز استفاده کردیم. ChatGPT، مربی زندگی شما، با بیان اصول کتاب و ارتباط آنها در دنیای واقعی شروع می کند. توضیحات ساده و قابل فهم هستند.

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

پس از فهرست کردن نکات اصلی، ChatGPT آنها را تجزیه و تحلیل می کند تا برنامه های عملیاتی دقیق ایجاد کند. از روش های ذکر شده در همان کتاب استفاده می کند.

2. ترجمه متن خارجی

OpenAI ChatGPT را روی مجموعه داده ها به زبان های مختلف آموزش داد. می تواند هزاران کلمه خارجی را در عرض چند ثانیه به انگلیسی و بالعکس ترجمه کند. حتی می توانید از پلتفرم بخواهید که اشتباهات املایی را تصحیح کند.

در مورد دقت، ChatGPT در مقابل گوگل ترنسلیت قرار دارد. اطلاعات مربوطه را از مجموعه داده های خود بیرون می کشد تا مطمئن شود متن ترجمه شده معنی خود را از دست نمی دهد – ترجمه های تحت اللفظی گیج کننده هستند.

3. به دنبال اطلاعات پزشکی باشید

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

ChatGPT می تواند تشخیص ها و گزینه های درمانی را بنویسد. اطلاعات کلی را به دست می‌آورد، اما ارائه زمینه‌ای درباره خودتان به ایجاد پاسخ‌های دقیق کمک می‌کند.

فقط توجه داشته باشید که ChatGPT اطلاعات بهداشتی محدودی دارد. فقط متخصصان پزشکی باید گزینه های درمانی را مدیریت کنند. به یاد داشته باشید، خود تشخیصی هرگز سودمند نیست. مانند سایر منابع پزشکی آنلاین، فقط از ChatGPT به عنوان یک ابزار یادگیری برای تحقیق در مورد مسائل مختلف سلامت استفاده کنید.

4. قطعه کد بنویسید

برنامه نویسی دارای منحنی یادگیری شدید است. شما باید بر استراتژی های اشکال زدایی، زبان های کدنویسی و اجرای عملکرد تسلط داشته باشید. ممکن است برنامه نویسان جدید این فرآیند را طاقت فرسا بدانند.

برای درک نحوه عملکرد اجزای نرم‌افزاری خاص، از ChatGPT بخواهید نمونه کدهایی را به شما بدهد. ممکن است آن‌طور که هست عمل نکنند. با این حال، تجزیه و تحلیل نمونه ها بسیار کمتر از خیره شدن به یک صفحه خالی ترسناک است. از آنها به عنوان نقطه شروع خود استفاده کنید.

5. پیام های متن به تصویر را ایجاد کنید

هنگام نوشتن دستورات برای ابزارهای متن به تصویر مانند Midjourney باید از کلمات توصیفی و مرتبط با گرافیک استفاده کنید. نتایج عمومی از ابهام ناشی می شود. به عنوان مثال، مبادله زشت با زشت می تواند تصویری کاملاً متفاوت ایجاد کند.

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

اگر کلمات را گم کرده اید، با ChatGPT درخواست ایجاد کنید. می تواند جایگزین های دقیق و واضحی را پیشنهاد کند. شما آن را سریعتر و آسانتر از اجرای هر کلمه در درخواست خود از طریق اصطلاحنامه خواهید یافت.

6. الگوریتم های پیچیده را توضیح دهید

برنامه نویسان جدید می توانند از ChatGPT برای توضیح الگوریتم ها استفاده کنند. این موضوع موضوعات پیچیده و چالش برانگیز را ساده می کند و درک آنها را برای مبتدیان آسان می کند. این پلتفرم همچنین می‌تواند نمونه‌های کد را بنویسد.

توجه داشته باشید که این دستور ChatGPT جایگزین منابع آموزشی برنامه نویسی نمی شود. در عوض، به عنوان یک مقدمه عمل می کند. با وجود هزاران کد در دسترس برای برنامه نویسان، برخی ممکن است ندانند که تحقیقات خود را از کجا شروع کنند. اینجاست که ChatGPT می تواند نقش مهمی ایفا کند.

7. پیش نویس قراردادهای مشارکت

شما می توانید قراردادهای قانونی را با کمک ChatGPT ایجاد کنید. پیشنهادات موجود را از مجموعه داده های خود برای ایجاد یک توافق استاندارد تجزیه و تحلیل می کند. فقط پیشنهادات و خواسته های خود را وارد کنید.

اگرچه ChatGPT می تواند کل قراردادها را تنظیم کند، اما همچنان باید آنها را توسط متخصصان حقوقی اجرا کنید. ترتیبات بر اساس مورد به مورد متفاوت است. اگر از قراردادهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی همانطور که هست استفاده کنید، احتمالاً حزب خود را به خطر خواهید انداخت.

8. شخصیت های تخیلی را به تصویر بکشید

ChatGPT می تواند شخصیت های خیالی را به تصویر بکشد. شخصیت آنها را می پذیرد و همه چیز را در مورد دنیای ساخته شده آنها می داند.

در اینجا، ما از ChatGPT خواستیم که Ash را از انیمه Pokémon تقلید کند. پلتفرم نه تنها الگوی گفتار او را تکرار کرد، بلکه به سوالات خاص نمایش نیز پاسخ داد.

اعلان عموما به نویسندگان کمک می کند تا دیالوگ های واقع گرایانه بسازند. اما چیزی که آن را جالب می کند دور زدن محدودیت ها با به تصویر کشیدن شخصیت های غیراخلاقی است.

در عکس زیر، از ChatGPT خواستیم تا از Tomie، یک شخصیت شیطانی و دستکاری شده از Manga Tomie تقلید کند.

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

خواهید دید که «تومی» در پاسخ به سؤالات محدود تردیدی ندارد.

9. کمک های واکنش اضطراری را ارائه دهید

مرتب سازی نتایج گوگل در طول بحران ها ناکارآمد است. شما چندین دقیقه را در انتظار بارگیری صفحات وب و خواندن منابع تلف خواهید کرد.

اگر به سرعت به پاسخ نیاز دارید، از ChatGPT استفاده کنید. در حالی که نمی‌تواند توصیه‌های پزشکی ارائه کند، نکات آمادگی اضطراری و پاسخ را از مجموعه داده‌های مختلف خلاصه می‌کند.

بعداً خروجی را دوباره چک کنید. اولویت اصلی شما باید اطمینان از ایمنی و بقای همه افراد درگیر در حادثه باشد.

10. کد Refactor

ChatGPT به ساده سازی کدهای ضعیف کمک می کند. این توابع را سازماندهی می کند، موارد تکراری را شناسایی می کند و جایگزین های ساده تری را پیشنهاد می کند و برنامه ها را قابل مدیریت تر می کند.

فقط مطمئن شوید که کدهای بازسازی شده را آزمایش کرده اید.

11. Cover Letter بنویسید

بسیاری از متخصصان با نوشتن نامه های تبلیغاتی دست و پنجه نرم می کنند. شما باید تجربه کاری، قصد و مهارت های خود را بدون اینکه خود را کوتاه بیاورید، فشرده کنید. در غیر این صورت، استخدام کنندگان ممکن است برنامه شما را به کلی نادیده بگیرند.

این دستور را اجرا کنید تا نوشتن راحت تر شود. اگرچه نباید خروجی ها را آنطور که هست کپی پیست کنید، می توانید از آنها الهام بگیرید.

12. آینده را پیش بینی کنید

سیاست های OpenAI مانع از پیش بینی ChatGPT می شود. پلتفرم به طور خودکار آنها را با گفتن اینکه به داده های بلادرنگ دسترسی ندارد، رد می کند.

برای دور زدن این محدودیت، اعلان DAN را وارد کنید. این به ChatGPT اجازه می دهد تا با وجود مجموعه داده های محدود، آینده را پیش بینی کند. شما می توانید هر چیزی را بپرسید، از به روز رسانی آب و هوا گرفته تا نوسانات قیمت سهام.

فقط انتظار پاسخ های دقیق را نداشته باشید. در حالی که این درخواست محدودیت‌های خاصی را دور می‌زند، ChatGPT را نیز مجبور می‌کند تا اطلاعات تایید نشده و نادرست را ارائه دهد.

13. واکنش های شیمیایی را بررسی کنید

ChatGPT می تواند عروق واکنش شیمیایی را شبیه سازی کند. این نشان می دهد که چگونه خواص و مواد مختلف با مخلوط کردن آنها تغییر می کنند. برای دقت، باقی مانده از مخلوط های قبلی نیز نتایج را تغییر می دهد.

در حالی که شبیه سازی ها نمی توانند جایگزین آزمایش ها شوند، برای تحقیق در مورد عناصر خطرناکی که به سختی به دست می آیند مفید هستند. فقط توجه داشته باشید که ChatGPT همچنان محدودیت هایی را رعایت می کند. ممکن است واکنش های شیمیایی حاوی مواد غیرقانونی را نشان ندهد.

14. سفرهای تفصیلی را برنامه ریزی کنید

از این اعلان ChatGPT برای ایجاد یک برنامه سفر دقیق و ساختاریافته استفاده کنید. پس از ارائه اطلاعات شخصی، مانند بودجه، اندازه گروه و حالت های حمل و نقل ترجیحی، نتایج بسیار بهتری خواهید داشت. فقط درخواست یک برنامه سفر به طور کامل توصیه های کلی را به همراه دارد.

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

بهترین درخواست ChatGPT در GitHub

اگر خواندن خروجی برایتان سخت است، از ChatGPT بخواهید طرح‌بندی‌های خاصی را دنبال کند. به عنوان مثال، تصویر زیر فرمت جدول را نشان می دهد.

با دستورات ChatGPT خود خلاق باشید

با خیال راحت این دستورات را اصلاح کنید. حتی تغییرات جزئی مانند استفاده از اصطلاحات توصیفی و افزودن دستورالعمل های دقیق می تواند پاسخ های جدیدی را به طور کلی ایجاد کند. به آزمایش فرمول های مختلف ادامه دهید تا به خروجی دلخواه خود برسید.

همچنین، سعی کنید خودتان درخواست‌های دقیق بنویسید. دستورالعمل های از پیش ساخته شده از GitHub همیشه با نیازهای شما مطابقت ندارد. دانستن نحوه برقراری ارتباط با هوش مصنوعی و انتقال واضح درخواست ها به شما کمک می کند تا از مدل های زبانی پاسخ های موثری دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT