خرید از سایت tryhackme

خرید از سایت tryhackme

زمان مطالعه 3 دقیقه

TryHackMe یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای یادگیری موضوعات مختلف در امنیت سایبری از سطح مبتدی تا پیشرفته است. این پلتفرم عمدتاً بر تمرینات و آزمایشگاه‌های عملی تمرکز دارد که به شما در یادگیری مهارت‌های عملی کمک می‌کند. برای خرید از سایت tryhackme می توایند از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید:

خرید از سایت tryhackme

ویژگی خرید از سایت tryhackme

ویژگی اصلی سایت TryHackMe ، ماشین لینوکس مجازی Kali مبتنی بر مرورگر است که می‌تواند در هر زمان ایجاد شود و می‌توان از آن برای تمرین مهارت‌ها و انجام آزمایشگاه‌ها استفاده کرد. اشتراک نیز با قیمت 10 دلار در ماه مقرون به صرفه است. این پلتفرم همچنین دارای تالارهای گفتگوی رسمی است و در صورت گیر افتادن در جایی، توضیحات زیادی نیز در دسترس است

مسیر یادگیری پیش امنیتی

TryHackMe یک وب سایت عالی است که می تواند شما را در زمینه امنیت سایبری شروع کند. مهم نیست چقدر دانش قبلی دارید، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری پیدا خواهید کرد. این مسیر به پنج ماژول تقسیم می‌شود که هر کدام شامل اتاق‌هایی است که برای مبتدیان مشخص شده‌اند.

کمی زمان لازم است تا محتوای جذاب با اتاق های تعاملی آن را بسیار سرگرم کننده کنید. اگر مشترک سایت TryHackMe هستید، پس از اتمام مسیر، گواهی پایان کار برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی نیز دریافت خواهید کرد.

خرید از سایت tryhackme

خرید از سایت tryhackme

این بخش ابتدا اصول امنیت برنامه های وب را توضیح می دهد. از طریق اصول اولیه درخواست وب و همچنین مفهوم بیرحمی از طریق نمایندگی وب سایت رسانه اجتماعی آسیب پذیر می پردازد. سپس به امنیت شبکه می‌رود و توضیح می‌دهد که چگونه Target در سال 2013 هک شد و مهاجمانی که کارت‌های اعتباری بیش از 110 میلیون مشتری را به دلیل نقص تقسیم ‌بندی اولیه در شبکه سرقت کردند. این هزینه 300 میلیون دلاری برای شکایت نقض داده ها برای Target تمام شد. سایت TryHackMe به شما می آموزد که چگونه این مسائل روی می دهد.

مقدمه امنیت سایبری
این یک ماژول کوتاه با تنها یک اتاق است. این شامل پایه بسیار اساسی امنیت سایبری و اهمیت حیاتی آن در روزهای مدرن است و همچنین معرفی کوتاهی از آنچه برای این دوره خواهید آموخت.
مبانی شبکه
این ماژول دارای 5 اتاق است و شما را از طریق اصول اولیه شبکه راهنمایی می کند که یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در مورد امنیت سایبری بدانید. با سایت TryHackMe ، هرچه در مورد شبکه اطلاعات بیشتری داشته باشید، در آماده شدن برای حملات و راه حل های تهدید بهتر خواهید بود.

این بخش به آنچه که شبکه را شکل می دهد، می پردازد و به ما کمک می کند تا برخی تشابهات آن را درک کنیم. سپس اینترنت، تاریخچه و تحولات آن را شرح می دهد. شناسایی دستگاه های موجود در شبکه با آدرس IP و آدرس MAC مورد بعدی است و به دنبال آن ICMP (پینگ) و مقدمه ای برای LAN قرار می گیرد. این فقط آنچه را که برای شروع یک مبتدی مطلق لازم است را پوشش می دهد.

بخش Intro to LAN توپولوژی های مختلف LAN مانند ستاره، اتوبوس و حلقه را با عملکرد و اشکالات آنها توضیح می دهد. این کار همچنین شامل یک عملی تعاملی است که توپولوژی های LAN مورد بحث و آسیب پذیری های آنها را نشان می دهد. لایه OSI و پروتکل هایی مانند ARP، DHCP معرفی شده است.

دانستن اصول اولیه فایروال، VPN، دستگاه های شبکه LAN برای همه متخصصان فناوری اطلاعات که در این بخش سایت TryHackMe نیز گنجانده شده است، همیشه مهم است.

این مسیر یادگیری واقعاً برای افرادی که آموزش خود را با امنیت سایبری شروع کرده اند، بهترین است. اصول اولیه کاملی را در مورد موضوعات مختلف به شما می دهد و همه چیز تقریباً عملی است، به شکل CTF. حتی برای یک فرد باتجربه، این مسیر توصیه می‌شود تا اصول اولیه را بررسی کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT