سرور اختصاصی ارزان

6 ارائه دهنده سرور اختصاصی ارزان در سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

وقت آن است که به سمت چیزهای بزرگتر و بهتر حرکت کنید – مانند یک سرور اختصاصی. اما چگونه می‌توانید بهترین ارزش را برای این سرویس با قیمت عالی پیدا کنید؟ آیا واقعاً می‌توانید هاست اختصاصی خوبی با بودجه دریافت کنید؟ در ادامه سرور اختصاصی ارزان را معرفی کرده ایم.

بیشتر مردم به لیست ویژگی هایی که در مورد برنامه های میزبانی ارزان قیمت به دست می‌آورید نگاه می‌کنند. من کیفیت آن ویژگی ها را ارزیابی کردم. به عنوان مثال “پشتیبانی 24 ساعته” را وعده داده شده است. البته ممکن است یک ساعت پشت خط بمانید و سپس به شما پاسخ داده شود.

خرید هاست خارجی

برای این منظور، من ترجیح دادم ارائه دهندگان هاست اختصاصی را بررسی کنم که ترکیبی از ویژگی ها و خدمات با کیفیت بالا را با منصفانه ترین قیمت ها ارائه می دهند.

پس از بررسی دقیق، متوجه شدم IONOS به بهترین وجه معیارهای من را برآورده می‌کند، زیرا بیشترین ارزش را ارائه می‌کند و در عین حال خدمات بسیار جامعی را ارائه می‌دهد. بنابراین، بله، می‌توانید میزبانی سرور اختصاصی خوبی را با بودجه دریافت کنید.

جواب سریع را می‌خواهید؟ اینها بهترین راه حل های هاست اختصاصی ارزان در سال 2023 هستند

  • IONOS – برنامه های میزبانی سرور اختصاصی به طور کلی و مقرون به صرفه با بهترین ویژگی های کیفیت.
  • InterServer – بهترین برنامه های میزبانی سرور اختصاصی کاملاً قابل تنظیم با بودجه.
  • FastComet – مقرون به صرفه ترین میزبانی سرور اختصاصی مدیریت شده.

آنچه ما در بهترین ارائه دهندگان میزبانی سرور اختصاصی با بودجه به دنبال آن هستیم:

برنامه های سرور اختصاصی ارزان معمولاً شامل این ویژگی های مهم و پرطرفدار می‌شوند، بنابراین شناسایی کسانی که بیشتر آنها را ارائه می‌دهند و با بهترین قیمت ها منطقی است:

تضمین آپتایم: قابلیت اطمینان هاست شما یکی از مهمترین مواردی است که در هر نوع میزبانی باید در نظر بگیرید. بدون توجه به اینکه چقدر با یک برنامه بودجه پس انداز صرفه جویی می‌کنید، زمان از کار افتادگی برای شما هزینه دارد. من با هر میزبان موجود در این لیست تماس گرفتم تا ضمانت های آپتایم فعلی سرورهای اختصاصی آنها را دریافت کنم.

امنیت: من ابتدا به دنبال ویژگی های امنیتی موجود در هر طرح گشتم. سپس، در هر افزونه موجود گشتم. آیا ارائه دهنده هیچ گونه پشتیبانی ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که همه ویژگی های امنیتی لازم به درستی نصب، کار می‌کنند و به‌روز می‌شوند؟

مکان های مرکز داده و پشتیبانی CDN: انتخاب مکان های مرکز داده و گزینه استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) می‌تواند اطمینان حاصل کند که سایت شما در سریع ترین زمان ممکن برای مخاطبان هدف محلی یا بین المللی بارگیری می‌شود.

گزینه های پشتیبانی مدیریت شده: من یک متخصص نیستم – و می‌دانم که بسیاری از شما احتمالاً آماده مقابله با همه پیچیدگی های احتمالی مدیریت یک سرور اختصاصی نیستید. وجود گزینه پشتیبانی مدیریت شده در دسترس به ما این امکان را می دهد که برای راه اندازی سرور، تعمیر و نگهداری و عیب یابی کمک بگیریم.

دسترسی روت: برای کسانی از شما که خواهان کنترل کامل بر سرور خود و توانایی سفارشی سازی به دلخواه هستند، دسترسی روت ضروری است. همه ارائه دهندگان هاست موجود در این لیست دسترسی روت را با برنامه های سرور اختصاصی خود ارائه می دهند.

1. IONOS: بهترین هاست اختصاصی مقرون به صرفه

من ادعا می‌کنم که IONOS بهترین است. می‌توانید میزبانی سرور اختصاصی خوب و ارزان داشته باشید. IONOS بهترین ترکیب از ویژگی ها و منابع را با برخی از پایینترین قیمت ها ارائه می‌کند. این یک ترکیب برد-برد است که این میزبان را در صدر فهرست من قرار می‌دهد.

این طرح سطح پایین مدیریت نشده 8 گیگابایت رم، 240 گیگابایت حافظه SSD و 8 هسته قدرت پردازشی Intel Atom C2750 را ارائه می‌دهد. همچنین یک نام دامنه رایگان، 10000 حساب ایمیل هر کدام با 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود دریافت می‌کنید. این منابع زیادی برای یک سایت تجارت الکترونیک شلوغ یا یک تجارت آنلاین متوسط ​​است.

IONOS همچنین با مشاور شخصی که در قیمت خدمات میزبانی شما گنجانده است متمایز است. هنگامی که برای یک طرح ثبت نام می‌کنید، یک نماینده پشتیبانی اختصاصی دریافت می‌کنید تا در مورد مشکلاتی که ممکن است داشته باشید به شما کمک کند. این یک امتیاز خوب است که از بسیاری از ارائه دهندگان دیگر دریافت نمی‌کنید، به خصوص که مدیریت سرور اختصاصی می‌تواند یک کار دلهره آور باشد.

امکانات

انتخاب حافظه HDD یا SSD. IONOS انتخابی از فضای ذخیره سازی HDD یا SSD را با تمام برنامه های میزبانی اختصاصی خود ارائه می‌دهد. اگرچه حافظه SSD عملکرد را به شما افزایش می‌دهد، اما ذخیره سازی HDD سنتی ارزان تر است و اگر پروژه شما به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارد ممکن است ترجیح داده شود.

پردازنده های اینتل یا AMD. بسته به بودجه و سطح قدرت محاسباتی که به دنبال آن هستید، می‌توانید از میان خطوط چهار هسته ای، زئون یا زئون گلد اینتل یا محدوده های Ryzen PRO یا EPYC AMD یکی را انتخاب کنید.

اپلیکیشن مدیریت موبایل. IONOS برنامه موبایل IONOS خود را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از تلفن هوشمند یا تبلت خود در هر کجا و در هر زمان به کنترل پنل خود دسترسی داشته باشید.

گزینه صورت حساب در دقیقه. برای راه حل های سرور پیشرفته IONOS، می‌توانید یک گزینه صورت حساب در دقیقه با حداکثر هزینه ماهانه انتخاب کنید.

2. InterServer: میزبانی سرور اختصاصی کاملاً قابل تنظیم

قبل از اینکه با InterServer شروع کنیم، باید در مورد سرورهای استقرار سریع آن به شما هشدار دهم. بله، آنها ارزان تر از سایر برنامه های سرور اختصاصی InterServer هستند. اما به طور کلی نه، آنها در واقع سرورهای اختصاصی نیستند. آنها ترکیبی از فناوری KVM و VPS هستند. آنها سفارشی سازی و سایر ویژگی هایی را که در میزبانی سرور اختصاصی واقعی خواهید یافت ارائه نمی‌دهند.

حالا به سراغ چیزهای خوب برویم. هر یک از برنامه های اختصاصی InterServer کاملاً قابل تنظیم است. می‌توانید محدودیت های منابع خود را برای مطابقت با نیازهایتان قبل از بررسی پیکربندی کنید. به جای حافظه استاندارد 2 ترابایتی SATA SSD، ۵۰۰ گیگابایت NVMe SSD می‌خواهید؟ رواله. اوبونتو را به AlmaLinux برای سیستم عامل خود ترجیح می‌دهید؟ مشکلی نیست. هر گزینه ممکن است هزینه ماهانه شما را افزایش دهد، اما شما دقیقا همان چیزی را که می‌خواهید دریافت خواهید کرد.

در کنار همه این انتخاب ها، برخی از ویژگی های استاندارد را دریافت می‌کنید. هر طرح شامل انتقال رایگان سایت، پشتیبانی مدیریت شده و حفاظت از DDoS است. طرح سطح مبتدی InterServer به شما 4 هسته پردازنده Intel Xeon، ۳۲ گیگابایت رم، 150 ترابایت پهنای باند و کنسول IPMI از پیش نصب شده برای دسترسی از راه دور را می‌دهد.

تنها انتخابی که دریافت نمی‌کنید یک مرکز داده غیرآمریکایی است – مراکز داده اولیه InterServer در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا قرار دارند.

امکانات:

پشتیبانی حرفه ای، در هر زمان. من دوست دارم در زمان های مختلف روز و به روش های مختلف پشتیبانی را امتحان کنم. وقتی می‌توانید با یک نماینده چت زنده تماس بگیرید که می‌تواند پاسخ های دقیق را با شیوه ای دوستانه در اواخر شب در ایالات متحده ارائه دهد، کار درست را انجام می‌دهید.

بدون هزینه راه اندازی. برخی از هاست ها برای استقرار سرور خود حتی بدون هیچ گونه سفارشی سازی هزینه ای از شما دریافت می‌کنند. InterServer این کار را نمی‌کند، که یک لمس اضافه شده است و کمی بیشتر در بودجه شما صرفه جویی می‌کند.

انتخاب فناوری CPU. برنامه های سرور اختصاصی InterServer طیف وسیعی از پردازنده های Intel Xeon، از E3 تا Gold و همچنین پردازنده های Ryzen یا EPYC AMD را ارائه می‌دهد. طرح پایه مورد بحث در بالا بر روی فناوری AMD Ryzen اجرا می‌شود.

گزینه های کنترل پنل و سیستم عامل. اگر در ورودی خط فرمان متخصص نیستید، می‌توانید از cPanel و WHM، Plesk یا DirectAdmin به عنوان کنترل پنل خود در نسخه های مختلف لینوکس انتخاب کنید. یا می‌توانید یکی از چندین نسخه ویندوز سرور را نصب کنید.

3. FastComet: میزبانی اختصاصی مدیریت شده به قیمت مدیریت نشده

در اکثر مواقع، هر چه خدمات بیشتری از یک شرکت میزبان دریافت کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. این در مورد میزبان اختصاصی مدیریت شده FastComet صدق نمی‌کند. برنامه های FastComet راحتی و پشتیبانی میزبانی مدیریت شده را با قیمتی قابل مقایسه با سرورهای مدیریت نشده بسیاری از ارائه دهندگان ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی در مورد امنیت یا نگهداری، روی پروژه خود تمرکز کنید.

سرورهای از پیش پیکربندی شده FastComet شما را در عرض چند دقیقه راه‌اندازی می‌کنند، به جای چند ساعت یا روز. این شامل انتقال رایگان سایت و انتقال دامنه می‌شود، به این معنی که سایت های موجود شما برای مدت طولانی آفلاین نخواهند بود.

cPanel/WHM به صورت رایگان گنجانده شده است و به شما این امکان را می‌دهد که اگر می‌خواهید میزبانی پولی را به مشتریان خود ارائه دهید، چندین حساب میزبان مستقل ایجاد کنید. هیچ تجربه لینوکس مورد نیاز نیست.

برنامه اولیه شامل 2 هسته AMD EPYC، ۴ گیگابایت رم، 80 گیگابایت حافظه SSD و 4 ترابایت پهنای باند است. با این حال، این طرح “بهینه سازی تجارت الکترونیک” نیست، که شامل مهندسان FastComet می‌شود که سرور شما را به طور خاص برای سایت(هایی) که می‌خواهید میزبانی کنید بهینه کنند. این شامل تمام برنامه های میزبانی اختصاصی دیگر می‌شود.

همچنین باید توجه داشته باشم که FastComet از پردازنده های AMD EPYC در سرورهای اختصاصی خود استفاده می‌کند، فناوری جدیدتری نسبت به پردازنده های Intel Xeon که بسیاری از برنامه های اصلی میزبان های اقتصادی دیگر ما استفاده می‌کنند.

امکانات:

cPanel/WHM در اختیار شما است. برای مدیریت سرور خود به مهارت های مدیریت سیستم نیاز ندارید. شما همچنین Softaculous را دریافت می‌کنید تا به شما در نصب وردپرس یا هر یک از بیش از 400 برنامه دیگر موجود کمک کند – با منابع یک سرور اختصاصی، در صورت تمایل می‌توانید با خیال راحت با سایر CMS‌ها آزمایش کنید.

نظارت لحظه ای. FastComet هر وبسایت را هر 60 ثانیه یک بار بررسی می‌کند تا از راه اندازی و راه اندازی آن مطمئن شود. تمامی سرویس ها مانند ایمیل، MySQL و FTP نیز نظارت می‌شوند. در صورت بروز مشکل، تلاش فوری برای رفع آن انجام می‌شود.

سرویس FastComet’s Observer. علاوه بر نظارت بر وبسایت شما برای مشکلات، FastComet خدمات Observer خود را ارائه می‌دهد که استفاده از منابع سایت شما را نظارت می‌کند. این می تواند به شما در کاهش هزینه ها، بهینه سازی عملکرد و جلوگیری از تنگناها و خرابی ها کمک کند.

100٪ تضمین در دسترس بودن شبکه عمومی. FastComet آنقدر مطمئن است که می‌تواند سرور شما را به شبکه عمومی متصل نگه دارد، به ازای هر ساعت از کار افتادگی (منهای تعمیر و نگهداری)، 10٪ از هزینه ماهانه را به شما اعتبار می‌دهد، تا 100٪. ضمانت آپ تایم برای وبسایت (های) شما استاندارد صنعتی 99.9٪ است.

4. A2 Hosting: میزبانی سرور اختصاصی اولیه با بودجه

وقتی صحبت از مدیریت سرور اختصاصی شما با A2 Hosting می‌شود، تقریباً به اصول اولیه بستگی دارد. سرورهای مدیریت شده با cPanel و مجموعه امنیتی Imunify360 عرضه می‌شوند و بدون مدیریت، نصب کننده نرم افزار Webuzo را با انتخابی از Ubuntu، CentOS، یا Debian در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این حال، این بدان معنا نیست که A2 Hosting ارزش ضعیفی ارائه می‌دهد. رای مثال، طرح مدیریت نشده سطح ابتدایی، Hyper 1، شامل 4 هسته پردازنده Intel Xeon، ۱۶ گیگابایت رم قابل ارتقا به 32 گیگابایت، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی SSD و 6 ترابایت پهنای باند با قیمتی معقول است. شما همچنین از انتقال سایت رایگان و پشتیبان گیری روزانه برخوردار می‌شوید.

برنامه های مدیریت نشده A2 Hosting به غیر از حفاظت DDoS، فاقد ویژگی های امنیتی هستند. بقیه چیزها به عهده شماست. بدون نظارت، بدون SSL رایگان یا سایر ویژگی های امنیتی – اما اگر منصف باشیم، این وضعیت معمولی با میزبانی بدون مدیریت است. برای تامین امنیت سرور به تخصص نیاز دارید، مگر اینکه بخواهید حدود 50 درصد بیشتر برای گزینه مدیریت شده بپردازید.

همچنین می‌توانید برای گزینه «Turbo Boost» در A2 Hosting که شامل RAM بیشتر، فضای ذخیره سازی NVMe و عملکرد و پایداری بهتر است، کمی بیشتر بپردازید.

امکانات:

فناوری Intel Xeon یا AMD. هر دو برنامه سرور اختصاصی پایه مدیریت شده و مدیریت نشده بر روی پردازنده های Intel Xeon یا Zeon Silver اجرا می‌شوند. پلن های سطح بالاتر از پردازنده های AMD EPYC استفاده می‌کنند.

گزینه های مقیاس پذیری در هر طرح. A2 یک اسلات درایو اضافی برای عملکرد و فضای ذخیره سازی بیشتر ارائه می‌دهد. شما همچنین گزینه یک درایو پشتیبان محلی 1 تا 4 ترابایتی را برای آرامش بیشتر در هنگام حفاظت از داده های خود دارید.

ضمانت بازگشت وجه بدون دردسر. اکثر ارائه دهندگان هاست نوعی ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهند. A2 Hosting کمی متفاوت است – اگر ظرف 30 روز لغو کنید، بازپرداخت 100٪ استاندارد را دریافت می‌کنید، اما پس از 30 روز اول، هر زمان که بخواهید بازپرداختی با رتبه بندی متناسب دریافت می‌کنید.

فعال سازی تقریباً فوری. سرورهای از پیش پیکربندی شده A2 Hosting فقط در آنجا نشسته اند و منتظر هستند تا شما بیایید و آنها را بچرخانید. این بدان معناست که می‌توانید سرور خود را در عرض نیم ساعت راه اندازی کنید.

5. Hostwinds: میزبانی سرور اختصاصی مقرون به صرفه قابل تنظیم

سرورهای اختصاصی در Hostwinds، و اینجاست که خوب و بد وارد می‌شود. همانند InterServer، شما انتخاب می‌کنید که چقدر سرور باید با آن کار کنید. اما برخلاف InterServer، Hostwinds برای برخی از ویژگی های بسیار معمولی هزینه اضافی از شما دریافت می‌کند.

ابتدا به جنبه خوب Hostwinds نگاه می‌کنیم. تمام برنامه های میزبانی اختصاصی آن برای شما مدیریت می‌شود. این برای صاحب سایت با تجربه کمتر خوب است و ارزش پرداخت را دارد. برنامه اصلی سرور اختصاصی شامل 4 هسته پردازنده Intel Xeon E3، با 8 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه HDD و پهنای باند 10 ترابایت است. شما همچنین cPanel و SSL رایگان دریافت می‌کنید. چیزهای خوبی در زیر وجود دارد. به طور کلی، بسته بدی برای یک سایت تجاری متوسط ​​نیست.

حالا خبر بد: Hostwinds قرار است برای آن 8 گیگابایت رم از شما هزینه بگیرد. همچنین هزینه ماهانه اضافی برای حفاظت DDoS و بسته امنیتی Hostwinds Windshield وجود دارد. ممکن است در نهایت برای یک طرح پایین تر از برخی دیگر از برنامه های اساسی موجود در این لیست هزینه بیشتری بپردازید. در برخی موارد، مانند IONOS، یا بسیار بیشتر.

پس چرا اینجاست؟ زیرا همه کاربران ویژگی استانداردی نمی‌خواهند یا نیاز دارند. از آنجایی که «ارزان» یک اصطلاح نسبی است، خدمات گرانقیمت این ارائه دهنده برای برخی دیگر مقرون به صرفه است.

امکانات:

چندین آدرس IP. گزینه طرح اولیه با هشت آدرس IP شروع می‌شود، برخلاف IP که اکثر میزبان های دیگر ارائه می‌دهند. برای تجارت در حال گسترش یا فروشنده، این یک امتیاز است.

پشتیبان گیری روزانه. بخشی از سرویس مدیریت شده Hostwinds شامل پشتیبان گیری از سرور شبانه است. این به شما آرامش خاطر در مورد ایمنی داده های سایت شما می‌دهد.

گزینه های پیکربندی RAID. می‌توانید تنظیمات دقیق RAID مورد نظر خود را برای سایت(های) خود با انتخاب هایی از RAID 0 تا RAID 60 پیکربندی کنید.

نظارت بر سرور. یکی دیگر از عناصر سرویس مدیریت شده Hostwinds برنامه نظارت آن است. تیم Hostwinds سرور شما را 24/7 نظارت می‌کند و در صورت بروز مشکل، می‌توانند بدون هیچ گونه تعاملی از جانب شما، وضعیت را شناسایی و اصلاح کنند.

6. Liquid Web: راه حل های میزبانی سرور اختصاصی مدیریت شده

در مقایسه با سایر میزبان های سرور اختصاصی مقرون به صرفه که قبلاً بررسی شده اند، Liquid Web ممکن است چندان مقرون به صرفه به نظر نرسد. با این حال، وقتی به آنچه Liquid Web به شما ارائه می‌دهد دقیق تر نگاه می‌کنید، مشخص می‌شود که اگرچه ممکن است این طرح ها هزینه بیشتری برای شما داشته باشند، اما در ازای آن مقدار زیادی دریافت می‌کنید.

اول از همه، برنامه های استاندارد سرور اختصاصی Liquid Web همه به طور کامل مدیریت می‌شوند. (اگر ترجیح می‌دهید DIY را انجام دهید، می‌توانید یک طرح سفارشی خود مدیریتی یا مدیریت هسته ای درخواست کنید.) طرح سطح ابتدایی 4 هسته پردازنده Intel Xeon، ۱۶ گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه SSD و پهنای باند 5 ترابایت را ارائه می‌کند. شما همچنین به CDN Cloudflare، cPanel، Plesk یا Interworx برای مدیریت و دسترسی IMPI انتخابی خود دسترسی دارید.

یک کاربر Liquid Web بیان می‌کند: «شما به اینجا نمی‌آیید تا در هزینه تان صرفه جویی کنید، بلکه به اینجا آمده‌اید تا شب راحت بخوابید». دلیلش این است که ویژگی های امنیتی گسترده Liquid Web به شما این امکان را می‌دهد که از استرس دوری کنید.

ابتدا محافظت رایگان DDoS را دریافت می‌کنید. سپس گواهی های SSL رایگان و تمدید شده خودکار را اضافه کنید و آن را با بسته Liquid Web’s Server Secure، کامل با فایروال و سایر ویژگی‌های امنیتی تکمیل کنید. این به علاوه برخی از ویژگی های دیگر که در زیر توضیح داده شده است، Liquid Web را ارزش نگاه کردن دارد.

امکانات:

پشتیبانی عالی. درخواست چت من در چند ثانیه پاسخ داده شد. نماینده آگاه، کمکش مفید و دوستانه بود. پایگاه دانش سایت توسط یک مرکز محتوا با تراک های آموزشی، ویدیوها، کاغذهای سفید، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر پشتیبانی می‌شود. این بسیار خوب سازماندهی شده و آموزنده است. Liquid Web سخت تلاش کرده است تا به دلیل کیفیت پشتیبانی خود شناخته شود و این نشان می دهد.

درایو پشتیبان ثانویه استاندارد. هر طرح شامل یک درایو پشتیبان از پیش نصب شده برای ذخیره تمام داده های حیاتی شما است. شما همچنین نسخه پشتیبان خارج از سرور دریافت می‌کنید.

شناسه پشته تهدید. Liquid Web از سیستم تشخیص نفوذ Threat Stack (IDS) برای نظارت بر سرور شما برای نقض امنیت استفاده می‌کند. این برنامه با تمام برنامه های سرور اختصاصی در دسترس است و با سیستم عامل های لینوکس و ویندوز کار می‌کند.

بدون هزینه راه اندازی. Liquid Web هیچ هزینه ای از شما برای راه اندازی سرور شما دریافت نمی‌کند. بسته به برنامه شما، ممکن است گزینه پرداخت پیش پرداخت نیز داشته باشید که هزینه های ماهانه شما را برای عمر سرور شما کاهش می‌دهد.

هاست سرور اختصاصی ارزان واقعا وجود دارد

شما واقعاً می‌توانید میزبانی سرور اختصاصی دریافت کنید که هم خوب و هم ارزان است. همه این هاست ها ویژگی ها و خدمات با کیفیت را با قیمت های منصفانه ارائه می‌دهند، به خصوص سه گزینه مدنظر من.

اگر به یک راه حل میزبانی اختصاصی ارزان قیمت با مجموعه ای از ویژگی ها و پشتیبانی، از جمله یک مشاور پشتیبانی اختصاصی و شبکه ای از متخصصان واجد شرایط برای انتخاب نیاز دارید، IONOS را به شما توصیه می‌کنم. برنامه های آن ویژگی های با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند و تیم پشتیبانی آن کمک های با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.

هنگامی که سفارشی سازی سرور شما در اولویت است، InterServer برای شما انتخاب می‌شود. برنامه های کاملاً قابل تنظیم InterServer به این معنی است که دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید دریافت می‌کنید، بنابراین برای چیزی که نیاز ندارید پولی پرداخت نمی‌کنید.

اگر راه حل مدیریت شده را ترجیح می‌دهید، FastComet میزبان شما است. با اجازه دادن به تیم FastComet که کارها را برای شما مدیریت کند، بخشی از نگرانی، کار و سردرد استفاده از سرور خود را از بین ببرید.

جدول زیر هر شش هاست را در یک مکان قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید به سرعت و به راحتی آنها را برای خود مقایسه کنید.

سوالات متداول

چرا میزبانی سرور اختصاصی بهتر از میزبانی VPS است؟

با VPS، سرور خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید. هنگام کار با یک سرور اختصاصی، شما تنها کاربر دستگاه فیزیکی هستید، بنابراین لازم نیست نگران باشید که وبسایت شلوغ مشتری دیگری سرعت کار را کاهش دهد. سه ارائه دهنده برتر میزبانی سرور اختصاصی ما مکان خوبی برای شروع خرید هستند.

آیا سرور اختصاصی واقعا امن ترین است؟

هم بله و هم خیر. شما تنها کاربر روی سرور هستید، به این معنی که کنترل کاملی روی آن و پیکربندی امنیتی آن دارید. ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط هاست شما – و همچنین مواردی که بر روی سرور خود نصب می‌کنید و در هر وبسایتی که روی آن میزبانی می‌شود – تعیین می‌کند که سرور اختصاصی شما تا چه حد ایمن خواهد بود. به همین دلیل است که ویژگی های امنیتی مانند مواردی که IONOS با برنامه های میزبانی اختصاصی خود ارائه می‌کند بسیار مهم هستند.

تفاوت بین سرورهای اختصاصی مدیریت شده و مدیریت نشده چیست؟

با میزبانی مدیریت شده از ارائه دهندگانی مانند FastComet، برخی از وظایف نگهداری و نظارت برای شما انجام می‌شود. هنگامی که از یک سرور مدیریت نشده استفاده می‌کنید، آن وظایف باید توسط شما انجام شود.

تفاوت بین سرور اختصاصی و سرور ابری چیست؟

سرور اختصاصی یک سرور فیزیکی است که تمام منابع آن به شما اختصاص داده شده است. یک سرور یا نمونه ابری یک سرور مجازی است که می‌تواند منابع اضافی را از سایر سرورها در “شبکه” ابری قرض بگیرد تا عملکرد را در هنگام افزایش ترافیک افزایش دهد. یک تفاوت بزرگ دیگر این است که شما معمولاً با یک سرور اختصاصی مدیریت نشده دسترسی روت دریافت می‌کنید، اما نه با یک نمونه ابری.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT