سرورهای Cherry

بررسی سرورهای Cherry | خرید و پرداخت سرورهای Cherry

زمان مطالعه 4 دقیقه

این روشی در دسترس‌تر، ایمن‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مدیریت داده‌ها و وب‌سایت است و مردم آن را به دلیل در دسترس بودن همیشگی آن بر اساس تقاضا دوست دارند. بنابراین، ظاهر شدن شرکت‌هایی که چنین منابع و سرورهای رایانش ابری را ارائه می‌دهند طبیعی بود. سرورهای Cherry را در ادامه بررسی کرده ایم.

یکی از این شرکت ها Cherry Servers است. این یک شرکت هاستینگ وب است که در زمینه ارائه راه حل ها و خدمات ابری پیشرفته فعالیت دارد.

خرید هاست و دامنه

اجازه دهید شما را با این بررسی دقیق سرورهای Cherry بیشتر در مورد این شرکت آشنا کنیم که شما را با همه چیزهایی که باید بدانید برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا این راه حل محاسبات ابری مورد نیاز شماست یا خیر آشنا می کند.

فناوری ابری آینده است. با این حال، بسیاری از فروشندگان بدون ارائه هیچ گونه کنترلی بر روی سرورها، مشتریان را قفل می کنند.

سرورهای Cherry متفاوت است. آنها یک شرکت هاستینگ وب مستقر در لیتوانی هستند که درگیر ارائه راه حل های ابری منبع باز هستند و در نتیجه کنترل سرورها را در دست توسعه دهندگان قرار می دهند.

آنها بیش از دو دهه است که در تجارت هستند و سالانه 15 هزار یا بیشتر سرور ارائه می دهند. با این اعداد، Cherry Servers قصد دارد بهترین ارائه دهنده پلتفرم هاستینگ ابری با شبکه های منبع باز باشد که کنترل را در دست مشتریان نگه می دارد.

تست و تجزیه و تحلیل

ما سرورهای Cherry را بر روی چندین پارامتر آزمایش و آنالیز کرده‌ایم و در زیر نتایج آزمایش و تجزیه و تحلیل ما روی تمام پارامترهای مختلف ارائه شده است.

رابط کاربری و سهولت استفاده

سرورهای Cherry دارای یک رابط کاربری ساده، کاربرپسند و آسان برای استفاده است که همچنین بر اساس نیازها و مشخصات خاص شما برای سرورها قابل تنظیم است. این سرورها از پیش ساخته شده اند و شما می توانید به محض اشتراک در یک طرح، آنها را در اختیار داشته باشید.

پشتیبانی مشتری

سرورهای Cherry هر دو پشتیبانی فنی و فروش را به صورت 24 ساعته ارائه می دهند و می توانید از طریق ایمیل یا با استفاده از ویژگی چت زنده در وب سایت با آنها تماس بگیرید.

سرورهای Cherry

سرورهای Cherry

آنها افراد واقعی دارند که حتی از طریق چت زنده خود پشتیبانی می کنند و در عرض چند دقیقه پاسخ می دهند.

بنابراین، تا آنجا که پشتیبانی می شود، در سرورهای Cherry عالی است.

تجزیه و تحلیل امنیتی

سرورهای ابری محافظت رایگان DDoS را برای همه سرورهای خود ارائه می دهند که مخرب ترین حملات را فیلتر می کند. علاوه بر رمزهای عبور ریشه، می توانید کلیدهای SSH خود را ایجاد کرده و آنها را در اختیار هر یک از سرورها قرار دهید.

سرورهای Cherry نیز از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که خدمات فقط توسط شما قابل دسترسی است. آنها همچنین دارای محدودیت های دسترسی IP، نقش های کاربر و کلیدهای SSH هستند.

همه خدمات آنها ممیزی می شود و برای محافظت از داده ها و اطلاعات شخصی با GPDR مطابقت دارد.

بنابراین، تا آنجا که امنیت پیش می رود، با استفاده از سرورهای Cherry همیشه ایمن خواهید ماند.

ویژگی های کلیدی سرورهای Cherry

در اینجا ویژگی های اصلی ارائه شده توسط Cherry Servers آمده است:

. سرورهای درخواستی: شما می توانید بر اساس نیازهای خاص خود در صورت تقاضا سرور دریافت کنید، و فقط باید هزینه سرورهایی را که استفاده می کنید برای مدت زمان مشخصی بپردازید.

. 99.97% گارانتی آپتایم: سرورها همیشه در آپتایم باقی می مانند تا شما بدون وقفه و خدمات با کیفیت خوب و وب‌سایت و داده‌های شما همیشه آنلاین و در دسترس باقی می‌مانند.

. یکپارچه‌سازی عالی: این پلتفرم با سرویس‌های مختلف DevOps، برنامه‌های شخص ثالث و شبکه‌هایی مانند Cloudflare، Backblaze و غیره یکپارچه‌سازی می‌کند تا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کند.

. خدمات پشتیبانی زنده 7/24: متخصصان آموزش دیده فناوری اطلاعات شبانه روز در دسترس هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند و در عرض چند دقیقه مشکلات را حل کنند. مدیر اکانت اختصاصی: به هر مشتری یک مدیر اکانت اختصاصی ارائه می شود تا یک نقطه تماس واحد برای همه خدمات ارائه دهد.

انواع هاستینگ وب پیشنهاد سرورهای Cherry

انواع مختلفی از خدمات هاستینگ وب را ارائه می دهند مانند:

. هاستینگ ابری ناشناس

. سرور و هاستینگ اختصاصی GPU

. خدمات هاستینگ مدیریت شده

. سرورهای مجازی

.سرورهای نقطه ای

.خدمات زیرساختی

. خدمات شبکه

. فضای ذخیره ابری

مزایا و معایب

در حین آزمایش خدمات ارائه شده توسط Cherry Services، در اینجا به مزایا و معایب آن پی بردیم:

مزایا

+ مدیر اکانت شخصی

+ گزینه های سرور قابل تنظیم

+ طرح های ترافیکی نامحدود

+ حافظه SSD و NVMe

معایب

-دانش فنی برای راه اندازی برخی از طرح های ارزان تر مورد نیاز است

-برنامه های سرور اختصاصی پرهزینه

-بدون آزمایش رایگان

سوالات متداول – بررسی سرورهای Cherry

آیا استفاده از سرورهای Cherry آسان است؟

رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک است. با این حال، ممکن است برای راه اندازی و پیکربندی اولیه به دانش فنی نیاز داشته باشید.

بنابراین، می‌توانیم بگوییم که استفاده از سرورها پس از آماده شدن با آنها آسان است.

آیا امکانات پشتیبان/بازیابی وجود دارد؟

خیر، سرور Cherry شامل خدمات پشتیبان گیری با هاستینگ خود نمی شود. آنها انتظار دارند به زودی امکانات سرور پشتیبان را ارائه دهند.

آیا می توانید سرورهای Cherry را لغو کنید و بازپرداخت دریافت کنید؟

بله، سرورهای Cherry 15 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند. بنابراین، می توانید ظرف مدت 15 روز خدمات را لغو کنید و درخواست بازپرداخت کنید.

آیا پشتیبان گیری با سرورهای Cherry هزینه اضافی دارد؟

بله، پشتیبان گیری با سرورهای Cherry هزینه اضافی دارد.

سرورهای Cherry چند مکان مرکز داده را ارائه می دهند؟

Cherry Servers دارای مراکز داده واقع در لیتوانی است. آنها همچنین یک مکان ثانویه برای مراکز داده خود در هلند دارند.

نتیجه گیری- بررسی سرورهای Cherry

بنابراین، این یک بررسی دقیق سرورهای Cherry بود. این پلتفرم برای هر کسی که به دنبال راه حل هاستینگ ابری است عالی است. اگرچه برای شروع نیاز به تلاش و دانش فنی دارد.

اگر به دنبال خدمات ابری هستید، سرورهای Cherry قطعا ارزش یک بار دیدن را دارند. هنگامی که راه اندازی را تمام کردید، بستر خوبی برای کار با سهولت و درک است. ویژگی ها نیز عالی هستند و مزایای بسیاری آن را به یک پلتفرم جذاب تبدیل کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT