بهترین خدمات میزبانی وب سبز

6 تا از بهترین خدمات میزبانی وب سبز در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

برخی از میزبان‌ها ادعا می‌کنند که سبز هستند، اما آن‌طور که به نظر می‌رسد دوستدار محیط‌زیست نیستند. میزبانی وب سبز نیز در مقایسه با میزبان‌های وب رقیب می‌تواند گران و کم منابع باشد. بهترین خدمات میزبانی وب سبز را در ادامه بررسی میکنیم.

تغییر به یک شرکت میزبانی وب سبز، ردپای کربن شما را کاهش می دهد. اما قبل از اینکه سرویس خود را تغییر دهید، باید بدانید که کدام شرکت های میزبان وب سبز نیز ارزش هزینه کردن را دارند.

کیفیت و قیمت: آیا این میزبان طیف خوبی از ویژگی ها را ارائه می دهد؟ آیا نسبت به سایر خدمات میزبانی وب سایت گران تر است؟ اگر چنین است، آیا ارزش هزینه اضافی را دارد؟

ابتکارات سبز: برخی از میزبان ها از انرژی سبز در مراکز داده خود استفاده می کنند. برخی دیگر برای جبران مصرف سوخت فسیلی، انتشار کربن خود را کاهش می دهند.

ابتکارات محل کار: این دسته شامل کمپوست سازی، بازیافت یا تشویق کارمندان به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با کار از خانه است.

1.بهترین خدمات میزبانی وب سبز GreenGeeks

همانطور که از نامش پیداست، GreenGeeks هاست خود را به عنوان مسئول محیط زیست و “سبز” به بازار عرضه می کند. اگر سرویس میزبانی دوستدار محیط زیست می خواهید، این سرویس باید در لیست شما باشد.

چه چیزی GreenGeeks را سبز می کند؟

به ازای هر واحد انرژی که GreenGeeks استفاده می کند، سه واحد را به شکل انرژی تجدیدپذیر به شبکه برمی گرداند. این در اصل نوعی جبران کربن است.

GreenGeeks زیرساخت‌ها و تعداد کارکنان خود را به بنیاد انرژی Bonneville در پورتلند، اورگان گزارش می‌کند و سپس برای انرژی باد معادل 300 درصد مصرف آن، BEF می‌پردازد.

آیا GreenGeeks می تواند بهتر عمل کند؟

چهار مرکز داده (GreenGeeks در ایالات متحده، کانادا و هلند) به انرژی های تجدیدپذیر مجهز نیستند و هنوز هم برای تامین انرژی پشتیبان به ژنراتورهای دیزلی متکی هستند. GreenGeeks از امکاناتی که مستقیماً از انرژی منابع طبیعی استفاده می‌کنند استفاده می‌کند.

GreenGeeks چه چیز دیگری برای ارائه دارد؟

همه برنامه های میزبانی مشترک GreenGeeks فضای وب و پهنای باند نامحدود و نام دامنه رایگان را برای سال اول ارائه می دهند. مقرون به صرفه ترین طرح Lite، به شما امکان می دهد یک وب سایت را میزبانی کنید، اما برنامه های Plus و Premium آن وب سایت های نامحدود را می دهد.

همه برنامه های هاست اشتراکی دارای یک سازنده وب سایت با قابلیت کشیدن و رها کردن آسان و انتقال رایگان سایت هستند. گواهی SSL رایگان و ویژگی های امنیتی پیشرفته نیز برای اطمینان از ایمن بودن وب سایت شما در دسترس است. همه پلن ها مقیاس پذیر هستند، بنابراین در صورت نیاز می توانید رم و فضای دیسک اضافی را اضافه کنید و GreenGeeks روزانه از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

GreenGeeks همچنین برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس، میزبانی نمایندگی فروش، میزبانی VPS (سرور خصوصی مجازی) و پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مانند Perl و Python را ارائه می دهد. قیمت این سرویس با توجه به ویژگی های که ارائه می دهد مناسب است.

آیا سرویس خود را باید به GreenGeeks تغییر دهید؟

برای هر کسب‌وکار دوستدار محیط‌زیست قطعا GreenGeeks مناسب است. قیمت‌های طرح آن پس از تمدید در سطح بالایی قرار دارند، اما ظرفیت، ویژگی‌ها و مقیاس‌پذیری لازم برای میزبانی وب‌سایت خود را دارند و فضایی را برای رشد آن فراهم می‌کنند. ویژگی ها عالی هستند و این شرکت سابقه خوبی در صنعت میزبانی دارد.

2.بهترین خدمات میزبانی وب سبز HostGator

HostGator بخشی از Endurance International Group (EIG)، یک شرکت میزبانی بزرگ با مراکز داده در سراسر جهان است. HostGator برخی از اصول اصلی خود را به عنوان یک شرکت مستقل حفظ کرده است و جبران کربن یکی از آنها است.

چه چیزی HostGator را سبز می کند؟

دوازده سال پیش HostGator شروع به خرید اعتبارات انرژی تجدیدپذیر (REC) کرد تا انتشار کربن تولید شده توسط سرورها و سیستم های خنک کننده خود را جبران کند. REC ها برای خرید انرژی های تجدیدپذیر و بازگرداندن آن به شبکه استفاده می شوند.

HostGator REC ها را از طریق 3Degrees Inc. خریداری می کند و قصد دارد 130٪ از مصرف خود را جبران کند. یک REC خریداری شده توسط HostGator در 3 درجه معادل یک مگاوات ساعت انرژی مصرف شده است.

آیا HostGator می تواند بهتر عمل کند؟

تغییر ناگهانی به انرژی های تجدیدپذیر برای سرویس های میزبانی چالش زیادی دارد. بدیهی است که هزینه ها و پیامدهای زیست محیطی وجود دارد. اما می‌توان تغییرات کوچک‌تری را ارائه کرد.

HostGator چه چیز دیگری برای ارائه دارد؟

میزبانی اشتراکی HostGator شامل یک نام دامنه رایگان در هنگام ثبت نام برای 12 ماه یا بیشتر است. همچنین یک گواهی SSL رایگان در همه برنامه ها دریافت خواهید کرد تا وب سایت شما ایمن باشد و داده ها رمزگذاری شده باشد. این ویژگی ها HostGator را برای سایت های تجارت الکترونیکی مناسب می کند. طرح Hatchling به شما امکان می‌دهد یک وب‌سایت ایجاد کنید و طرح‌های Baby و Business به شما امکان ایجاد سایت‌های نامحدود را می‌دهند. همه برنامه های میزبانی مشترک شامل فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود است.

یک سازنده وب سایت رایگان در تمام برنامه های میزبانی مشترک HostGator به همراه یک نصب کننده با یک کلیک برای وردپرس ارائه می شود. HostGator برای مشتریانی که می خواهند تبلیغات Bing یا Google Ads را امتحان کنند اعتبار تبلیغاتی ارائه می دهد.

HostGator همچنین با میزبانی وردپرس، میزبانی VPS و سرورهای اختصاصی، فرصت های زیادی را برای مقیاس بندی وب سایت به شما می دهد.

آیا سرویس خود را باید به HostGator تغییر دهید؟

HostGator برای مدت طولانی به عنوان یک سرویس سبز ثبت شده است و شهرت خوبی به عنوان یک سرویس میزبانی دارد و بسته های میزبانی مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. همچنین یکی از بزرگترین برندها در اینترنت است.

این سرویس فاقد برخی ویژگی‌ها مانند پشتیبان‌گیری خودکار روزانه و ویژگی‌های امنیتی رایگان است. اگر این ویژگی ها برای شما مهم هستند، GreenGeeks را انتخاب کنید.

3.بهترین خدمات میزبانی وب سبز InMotion Hosting

InMotion Hosting یکی از معدود هاست هایی است که زیرساخت مرکز داده خود را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود تغییر داده است و این را در سیاست درختکاری خود نشان می دهد.

چه چیزی میزبانی InMotion را سبز می کند؟

مرکز داده لس آنجلس InMotion Hosting اولین مرکز در این منطقه بود که یک شکل طبیعی خنک کننده را در خود جای داد. سیستم به جای پمپاژ همان هوا در اطراف مرکز داده و استفاده از نیرو برای خنک کردن آن، هوای گرم را به بیرون پمپ می کند و هوای تازه و خنک را از بیرون به داخل می کشد. این یک روش بسیار هوشمندانه برای کاهش دمای محیط است تا اطمینان حاصل شود که سرورها بیش از حد گرم نمی شوند.

میزبانی InMotion همچنین متعهد به کاشت 5000 درخت در کشورهای در حال توسعه از طریق ابتکاری به نام Trees for the Future شده است.

آیا میزبانی InMotion می تواند بهتر عمل کند؟

سیستم خنک‌کننده در مرکز داده LA، 70 درصد انرژی را که قبلاً برای خنک‌سازی مصرف می‌شد، صرفه‌جویی می‌کند. اما آیا برنامه‌هایی برای جبران یا کاهش مصرف برق در سایر امکانات خود دارد یا خیر. اگر چنین شود، این نشان دهنده صرفه جویی گسترده در انتشار گازهای گلخانه ای است.

میزبانی InMotion چه چیز دیگری باید ارائه دهد؟

میزبانی InMotion دارای سه سطح میزبانی مشترک Launch، Power و Pro است. Launch از دو وب سایت، Power از شش وب سایت و Pro از سایت های نامحدود پشتیبانی می کند.

همه برنامه ها شامل یک نام دامنه رایگان برای یک سال، پهنای باند و فضای دیسک نامحدود، و یک سایت ساز با کشیدن و رها کردن است. امنیت این سرویس با محافظت از هک و SSL رایگان در همه برنامه ها عالی است.

برنامه های میزبانی وردپرس InMotion به طور کامل مدیریت می شود و شامل سازنده وب سایت BoldGrid است. این یک سازنده وب سایت است که در بالای وردپرس قرار دارد و ایجاد اولین سایت خود را بدون یادگیری در مورد نحوه کار وردپرس آسان تر می کند. میزبانی InMotion همچنین میزبان VPS و سرورهای اختصاصی را ارائه می دهد.

آیا سرویس خود را باید به میزبانی InMotion تغییر دهید؟

خدمات پشتیبانی InMotion بسیار خوب است و سریع به تیکت ها پاسخ داده می شود. میزبانی مشترک آن ویژگی‌های رقابتی مانند درایوهای SSD و پشتیبان‌گیری از داده‌ها را ارائه می‌دهد. این واقعیت که میزبانی InMotion زیرساخت های خود را برای سازگاری با محیط زیست سازگارتر می کند، نشان دهنده تعهد محکم به میزبانی وب سبز، فراتر از جبران کربن است.

4.بهترین خدمات میزبانی وب سبز A2 Hosting

میزبانی A2 Hosting از ترکیبی از ابتکارات برای کاهش اثرات زیست محیطی خود در کل شرکت استفاده می کند.

چه چیزی هاست A2 را سبز می کند؟

میزبانی A2 به مدت 13 سال با همکاری CarbonFund.org آلایندگی های خود را جبران می کند. این یک میراث چشمگیر است. جبران انرژی آن در واقع یک سال قبل از HostGator است. علاوه بر این این سرویس کارکنان را تشویق کرده است تا تغییرات کوچک اما قابل توجهی در روال کاری خود ایجاد کنند:

  • همه کارکنان از راه دور برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کار می کنند
  • همه افراد در میزبانی A2 تشویق می شوند تا زمانی که می توانند با هم کار کنند
  • تغییر کاربری سخت افزارهای قدیمی

تغییرات کوچک، مانند تشویق مردم به عدم استفاده از لیوان های یکبار مصرف، نشانه کسب و کاری است که مسئولیت های خود را در قبال محیط زیست جدی می گیرد.

آیا میزبانی A2 می تواند بهتر عمل کند؟

مشکل اصلی برنامه های میزبانی سبز A2 Hosting این است که جزئیات بسیار پنهان هستند. به سمت راست به پایین صفحه میزبان وب سبز بروید و در نهایت تمام جزئیات را پیدا خواهید کرد.

میزبانی A2 چه چیز دیگری دارد؟

میزبانی A2 دارای سه برنامه میزبانی مشترک Lite، Swift و Turbo است. همه برنامه ها شامل فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود، گواهینامه SSL رایگان و ابزار سازنده سایت می باشد. Lite به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت را در برنامه خود میزبانی کنید، در حالی که دو طرح دیگر امکان سایت های نامحدود را دارند. سوئیفت و توربو شامل پشتیبان گیری خودکار هستند.

همه برنامه ها شامل محافظت از هک هستند. مشتریان وردپرس می‌توانند از افزونه رایگان A2 Optimized آن برای تقویت امنیت صفحه ورود به وردپرس و به‌روزرسانی خودکار کد اصلی وردپرس استفاده کنند.

طرح توربو برای بهترین سرعت ممکن طراحی شده است. به عنوان مثال وب‌سایت‌های کمتری برای هر سرور در پلن‌های Turbo وجود دارد و همه سرورهای مشتریان توربو از حافظه SSD استفاده می‌کنند که سریع‌تر از ذخیره‌سازی هارد دیسک معمولی است.

میزبانی A2 با رقبایی مانند HostGator تفاوت دارد زیرا شامل نام دامنه رایگان نمی شود. با این حال، با میزبانی VPS مدیریت شده و مدیریت نشده و سرورهای اختصاصی، گزینه هایی را برای مقیاس پذیری وب سایت شما ارائه می دهد.

آیا سرویس خود را باید به هاست A2 تغییر داد؟

میزبانی A2 مجموعه ای بسیار چشمگیر از اعتبارنامه های سازگار با محیط زیست دارد و برنامه های میزبانی آن قیمت مناسبی دارند. همچنین کیفیت پشتیبانی فنی آن بسیار عالی است، زیرا مهندسان برای رفع مشکلات پیچیده تلاش می کردند.

اگر زمان بارگذاری برای شما مهم است، برنامه Turbo آن بهترین سرعت ممکن را ارائه می دهد و پشتیبانی از زبان های مختلف و ابزارهای توسعه دهنده، آن را از سایر سرویس های میزبانی متمایز می کند.

5.بهترین خدمات میزبانی وب سبز Greenhost

گرین هاست از مرکز داده Iron Mountain در آمستردام استفاده می کند که 100٪ از انرژی تجدید پذیر استفاده می کند. گرین هاست مجموعه ای از سیاست های سبز دیگر را برای تکمیل زیرساخت های سازگار با محیط زیست خود دارد.

چه چیزی باعث سبز شدن Greenhost می شود؟

بسیاری از هاست ها سیاست های جبران سازگار با محیط زیست را به بسته های هاست موجود خود اضافه کرده اند. مهمترین جزء برنامه های میزبانی گرین هاست، انتخاب مرکز داده است. تاسیسات Iron Mountain برای تشویق مشتریان خود به کاهش مصرف برق، هزینه ای را دریافت می کند. Iron Mountain می گوید که در پروژه های بادی و خورشیدی در ایالات متحده و اتحادیه اروپا سرمایه گذاری کرده است.

سرورهای ذخیره سازی اولیه Greenhost مجهز به حافظه SSD هستند که نسبت به هارد دیسک های سنتی انرژی کمتری مصرف می کنند. از مجازی سازی برای استفاده موثر از ظرفیت سرور خود با تقسیم آن به سرورهای مجازی کوچکتر استفاده می کند.

خود این شرکت در یک ساختمان بدون کربن در آمستردام، Patch22 واقع شده است که با استفاده از چوب محلی و انرژی سبز گرم می شود. کارمندان آن به نسبت بالایی از غذاهای گیاهی استفاده می کنند و بسیاری از آنها با دوچرخه به محل کار خود می روند.

آیا Greenhost می تواند بهتر عمل کند؟

گرین هاست جزئیات زیادی در مورد برنامه های میزبانی خود ارائه نمی دهد. هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد وب‌سایت‌ها یا دامنه‌هایی که می‌توانید میزبانی کنید و جزئیاتی درباره پشتیبانی وجود ندارد. فقدان جزئیات این طرح ها باعث می شود گرین هاست غیررقابتی به نظر برسد و این می تواند بسیاری از مشتریانی را که می خواهند تغییر سرویس دهند، منصرف کند.

همچنین شما باید سالانه برای تمام پلن ها در گرین هاست پرداخت کنید. این غیرمنطقی است زیرا میزبان های دیگری که در نظر گرفته ایم گزینه پرداخت ماهانه را ارائه می دهند.

گرین هاست چه چیز دیگری برای ارائه دارد؟

گرین هاست دارای سه برنامه میزبانی مشترک است. Basic شامل 1000 مگابایت فضای ذخیره سازی و 10 گیگابایت پهنای باند در ماه است. Professional 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 50 گیگابایت پهنای باند ارائه می دهد و Premium این مقدار را به 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 150 گیگابایت پهنای باند افزایش می دهد. برنامه ها شامل گواهینامه های رایگان SSL و پشتیبان گیری روزانه است.

آیا سرویس خود را باید به Greenhost تغییر دهید؟

گرین هاست دارای سه طرح هاست اشتراکی مقرون به صرفه، برنامه های VPS و سطح پایه پشتیبانی است که برای مشتریان کافی است. اما دیگر ویژگی های آن مبهم است.

6.بهترین خدمات میزبانی وب سبز DreamHost

DreamHost با افتخار اعلام می کند که یک شرکت کربن خنثی است. امکانات آن با فناوری صرفه جویی در انرژی بسیار بهینه شده است و آن را در خط مقدم بهترین میزبان های وب سبز قرار می دهد. برنامه های میزبانی مشترک DreamHost شامل بسیاری از ویژگی های عالی مانند پشتیبان گیری روزانه است.

چه چیزی DreamHost را سبز می کند؟

DreamHost مراکز داده و دفاتر خود را به روشی سازگار با محیط زیست اجرا می کند.

تجهیزات اداری دارای گواهینامه LEED و EnergyStar هستند

برای کاهش قدرت از حسگرهای حرکتی و چراغ های مدرن استفاده می کند

سرورها پردازنده هایی را اجرا می کنند که برای مصرف کم انرژی انتخاب شده اند

برق مرکز داده تا حدی قابل تجدید است

بازیافت یا کمپوست اداری و عدم مصرف ظروف یک بار مصرف

کارکنان از خانه کار می کنند و از ویدئو کنفرانس برای کاهش سفرهای غیر ضروری استفاده می کنند

این شرکت تلاش کرده تا عمدتاً بدون کاغذ کار کند

DreamHost چه چیز دیگری برای ارائه دارد؟

دو طرح میزبانی مشترک در DreamHost وجود دارد که شامل Starter و Unlimited است. هر دو طرح شامل پهنای باند نامحدود، گواهی SSL، وردپرس از پیش نصب شده، یک دامنه رایگان برای یک سال و سازنده وب سایت DreamHost است که با وردپرس ادغام می شود.

Starter شما را به یک وب‌سایت و 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی محدود می‌کند، در حالی که طرح نامحدود به شما اجازه می‌دهد تا هر تعداد سایتی که نیاز دارید با فضای ذخیره‌سازی نامحدود برای داده‌های وب‌سایت خود ایجاد کنید.

همه برنامه ها شامل به روز رسانی خودکار امنیتی وردپرس و پشتیبان گیری روزانه است. همه هاست ها این ویژگی ها را در برنامه های میزبانی مشترک کم هزینه ارائه نمی دهند.

آیا DreamHost می تواند بهتر عمل کند؟

DreamHost می تواند جزئیات بیشتری در مورد ابتکارات سازگار با محیط زیست خود ارائه دهد تا واقعاً اعتماد به تعهد خود به میزبانی سبز را افزایش دهد.

کدام میزبان وب سبز بهترین هاست را ارائه می دهد؟

اگر یک هاست سازگار با محیط زیست مقرون به صرفه می خواهید، GreenGeeks با ویژگی های عالی، قیمت مناسب و کاهش کربن بهترین سرویس است.

برای کاربران وردپرس DreamHost حتی در پایین ترین سطح برنامه دارای ویژگی های عالی است، از جمله پشتیبان گیری و به روز رسانی های امنیتی که سایر میزبان ها با آن قیمت ارائه نمی دهند. همچنین ابتکارات سازگار با محیط زیست را در دفاتر خود و محل کار گسترده تر در نظر گرفته است. اگر می‌خواهید سرویس با قیمت پایین و بدون ردپای کربن داشته باشید، Greenhost انتخاب پیشنهادی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT