سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت

6 وب سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت و موقت آنلاین

زمان مطالعه 5 دقیقه

بسیاری از افراد به دنبال کار پاره وقت و موقت هستند. برای پیدا کردن یک کار پاره وقت یا موقت وب سایت هایی وجود دارند که می توانید به آنها مراجعه کنید و شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. کار موقت می تواند تمام وقت باشد اما برای مدت کوتاهی است. در مقابل،کار پاره وقت به معنای ساعات کمتری نسبت به یک شغل تمام وقت است. سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت را در ادامه معرفی کرده ایم.

1.سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت TaskRabbit

این پلتفرم به شما امکان می‌دهد مشاغل را بسته به موقعیت مکانی و درآمد جستجو کنید. برای شروع باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. فرایند ثبت نام را با استفاده از موبایل از طریق برنامه تکمیل کنید.

می توانید مشاغل را بر اساس مکان و نوع شغل جستجو کنید. این سایت از شما می‌خواهد مهارت‌هایی را که برای انجام کاری که انتخاب کرده‌اید انتخاب کنید. همچنین این سایت شامل 50 دسته شغلی است.. با TaskRabbit می توانید مشاغل موقت و پاره وقت را به راحتی پیدا کنید. این سایت از شما کارمزدهای دریافت نمی کند و 100٪ درآمد را دریافت می کنید. اما هنگام ثبت نام برای یک حساب کاربری، باید 25 دلاری پرداخت کنید. TaskRabbit از طریق یک سیستم پرداخت امن خود پرداخت ها را انجام می دهد.

2. Upwork

با Upwork می‌توانید پروژه های کاری را پیدا کنید. اگر نگران اعتبار پروژه ها هستید، Upwork در سال 2021 به عنوان پلتفرم شماره یک فریلنسری انتخاب شد. Upwork شامل بیش از 49000 قرارداد به صورت هفتگی است که در سال 2020 2.3 میلیارد دلار برای کاربران درآمد ثبت شد. پرداخت ها در این پلتفرم امن و به صورت هفتگی است و نرخ پروژه بر اساس ساعت تعیین می شود.

ایجاد نمایه در Upwork رایگان است، ولی 10٪ درآمد شما را دریافت می کند. پس از ایجاد نمایه خود، می توانید برای مشاغل پیشنهاد دهید. همچنین می‌توانید از استخدام‌کنندگانی که می‌توانند به شما در یافتن فرصت‌های شغلی کمک کنند، کمک بگیرید.

3.سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت FlexJobs

اگر به دنبال کار موقت یا پاره وقت از راه دور هستید، FlexJobs یک وب سایت عالی است. این سایت از سال 2007 مشاغل دورکاری را ارائه می دهد و چیزی که آن را منحصر به فرد می کند این است که هر شغل برای تایید به صورت دستی بررسی می شود.

این سایت دارای تیمی است که بیش از 200 ساعت در روز را صرف بررسی هر شغل و نوشتن شرح شغل می کند تا بدانند چه کسی استخدام شود. این سایت همچنین رویدادهای زنده و وبینارهایی را برای کمک به جویندگان کار ارائه می دهد.

برای دسترسی به مشاغل موجود در سایت هزینه ای وجود دارد. شما می توانید به مدت 14 روز با 2.95 دلار یا ماهیانه 5.95 دلار دسترسی داشته باشید. با پرداخت 71.40 دلار می توانید از برنامه سالانه استفاده کنید و 77 درصد پس انداز کنید.

FlexJobs خدمات مربیگری حرفه ای، مصاحبه های ساختگی و بررسی رزومه را نیز ارائه می دهد. اگر به دنبال یک شغل موقت یا پاره وقت هستید، این سایت به شما کمک خواهد کرد.

4.سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت Catalant

Catalant پلتفرمی است که در ارائه خدمات مشاوره تخصص دارد. وقتی یک حساب کاربری در پلتفرم ایجاد می‌کنید، به عنوان یک شریک در نظر گرفته می‌شوید و به عنوان یک شریک، می‌توانید پروژه‌هایی را پیدا کنید که به مشاغل مختلفی نیاز دارند. انواع مشاغل درج شده در سایت شامل فروش و بازاریابی، منابع انسانی، امور مالی و حسابداری، تجزیه و تحلیل کسب و کار، مدیریت زنجیره تامین، تحول دیجیتال و فناوری و فروش و بازاریابی است.

این وب سایت دارای تیمی است که شما را بررسی می کند تا مطمئن شود پیشینه شما با نیازهای مشتریانشان مطابقت دارد. تکمیل این فرآیند 2 تا 5 روز طول می کشد. مدت زمان کار بر روی این پلتفرم می تواند متفاوت باشد و از چند هفته تا ماه ها یا حتی سال ها متغیر باشد. پرداخت از طریق این پلتفرم انجام می شود، نه مستقیماً از مشتری و بین 20٪ تا 30٪ از کل هزینه های پروژه را دریافت می کند. هزینه ها بر اساس شرایط قراردادی که از قبل با مشتری مذاکره شده است تعیین می شود.

5. Adzuna

Adzuna یک سایت کاریابی است که دارای ویژگی منحصر به فردی است که به شما امکان می دهد رزومه خود را آپلود کنید و هوش مصنوعی تعیین می کند که حقوق شما چقدر باید باشد. هوش مصنوعی سایت همچنین رزومه شما را تجزیه و تحلیل و بررسی می کند.

این سایت بر اساس رزومه شما گزینه های شغلی مختلفی را ارائه می دهد و درصدی از مطابقت مهارت های شما با شرایط شغلی را به شما می دهد. شما می توانید بر اساس رزومه خود فرصت های شغلی پیدا کنید و از فیلترها برای انتخاب موقعیت های شغلی قراردادی یا پاره وقت استفاده کنید.

هیچ هزینه ای برای جستجوی شغل در Adzuna وجود ندارد. مانند بسیاری از سایت های کاریابی، سازمان هایی که مشاغل را ارسال می کنند، هزینه ها را پرداخت می کنند.

6.سایت برتر برای یافتن کار پاره وقت We Work Remotely

این سایت با بیش از 4.5 میلیون بازدید کننده یکی از بزرگترین سایت های کاریابی است. شما می توانید فرصت های شغلی را در 9 دسته جستجو کنید. همچنین می توانید بر اساس لیست هایی که سایت ارائه داده است، جستجوهای سریع انجام دهید. این لیست ها شامل برترین مشاغل دورکاری، 100 شرکت دورکار و مشاغل پرطرفدار دورکاری است.

این سایت برای جستجو و درخواست کار از جویندگان کار هزینه ای دریافت نمی کند. همچنین یک پورتال آموزشی ارائه می دهد که در آن می توانید یک انجمن آنلاین و رویدادهای متمرکز از راه دور را بیابید.

شغل موقت یا پاره وقت خود را پیدا کنید

هنگام جستجوی کار پاره وقت یا موقت می توانید از سایت های متعددی بازدید کنید. برخی سایت ها بر فرصت های دورکاری تخصص دارند، برخی دیگر در موقعیت های حرفه ای، بنابراین بسته به نیاز خود می توانید از هر سایتی استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT