جایگزین رایگان برای Savefrom.net

7 جایگزین رایگان برای Savefrom.net برای دانلود ویدیوهای آنلاین

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا دلتان برای Savefrom.net تنگ شده است؟ این گزینه‌ها عملکرد مشابهی را ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند ویدیوها را برای مشاهده آفلاین بارگیری کنید. جایگزین رایگان برای Savefrom.net را در ادامه معرفی میکنیم.

دانلود ویدیوها برای مشاهده بعدی مزایای خود را دارد. Savefrom.net قبلا یکی از محبوب ترین سایت ها برای دانلود ویدیو بود، اما از 28 آوریل 2020 خاموش شد.

خوشبختانه، هنوز تعداد زیادی سایت دیگر مشابه Savefrom.net وجود دارد که می توانید از آنها برای دانلود ویدیوهای آنلاین استفاده کنید.

1. PasteDownload

با PasteDownload می‌توانید ویدیوها را از YouTube، Facebook، Twitter، Daily Motion، TED، Instagram و سایت‌های بی‌شماری دیگر دانلود کنید.

مشابه Savefrom.net، Downvids.net به شما گزینه ای برای دانلود یک ویدیو با کیفیت های مختلف می دهد. البته توجه داشته باشید که این بستگی به ویدیو خاصی دارد که می خواهید دانلود کنید. به طور کلی، این سایت حداکثر کیفیت دانلود را به 720p محدود می کند.

برای دانلود ویدیو با استفاده از PasteDownload:

آدرس ویدیو را کپی کنید.

به PasteDownload رفته و لینک را در نوار ورودی کنار دکمه دانلود قرار دهید.

دکمه دانلود را بزنید و سپس روی دانلود با کیفیت ویدیوی دلخواه خود کلیک کنید.

ویدیو در یک تب جدید باز می شود.

منوی سه نقطه را در پایین سمت راست انتخاب کنید و دانلود را انتخاب کنید تا دانلود شما شروع شود.

با وجود اینکه یک سایت دانلود ویدیو است، می توانید با انتخاب گزینه های دانلود صدا، صدا را نیز از ویدیوها استخراج کنید.

2. SSYouTube

جایگزین دیگر Savefrom.net SSYouTube است. با SSYouTube می‌توانید ویدیوها را از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اینترنت دانلود کنید: Facebook، Instagram، Reddit، YouTube، Vimeo و TikTok.

آنچه SSYouTube را به عنوان یک جایگزین savefrom.net متمایز می کند، سهولت استفاده است. مانند Savefrom.net، راه آسانی برای دانلود محتوا از سایت های پشتیبانی شده ارائه می دهد. سایت به طور خودکار تشخیص می دهد که لینک ها از کجا هستند، بنابراین لازم نیست ابتدا روی یک سایت پشتیبانی شده کلیک کنید تا URL ویدیوی خود را جایگذاری کنید.

به علاوه، به شما امکان می دهد بدون ایجاد اکانت کاربری ویدیوها را دانلود کنید، و همه اینها مانند Savefrom.net رایگان است. SSYouTube یک رابط کاربری بصری و یک روش دانلود ساده برای ویدیوهای YouTube دارد. URL را وصل کنید و برای شروع روی آیکون دانلود کلیک کنید. گاهی اوقات، سایت به طور خودکار لینک را شناسایی می کند و شروع به بارگیری ویدیو می کند.

3. Ummy

Ummy یک جایگزین عالی Savefrom.net است زیرا عملکردهای مشابهی را ارائه می دهد. تنها هشدار این است که به اندازه Savefrom.net از سایت ها پشتیبانی نمی کند. در زمان نگارش، از چندین سایتی که ما آزمایش کرده‌ایم پشتیبانی می‌کند، از جمله فیسبوک، یوتیوب، ویمئو، اینستاگرام، تیک تاک، دیلی موشن، تامبلر و ردیت.

می‌توانید با گزینه‌های مختلف با کیفیت ویدیو تا p HD1080 (بسته به سایتی که از آن دانلود می‌کنید) دانلود کنید. البته گزینه‌های کیفیت ویدیو در هر ویدیو متفاوت است. با Ummy، فقط می توانید فیلم ها را به صورت MP4 دانلود کنید. اگر محدود به نظر می رسد، نگران نباشید، می توانید از ابزارهای آنلاین برای تبدیل MP4 و سایر ویدیوها استفاده کنید.

4. Y2mates

بر خلاف سایر گزینه های Savefrom.net در این لیست، Y2mate فقط ویدیوهای YouTube را دانلود می کند. این یک محدودیت بزرگ است، اما سایت سازگار و قابل اعتماد است. این رابط کاربری بصری دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. Y2mate نیز بر خلاف بسیاری از دانلودکنندگان ویدیو در وب، بدون آگهی است.

اگر می‌خواهید یک ویدیوی YouTube را دانلود کنید، URL را کپی کرده و در نوار ورودی Y2mate قرار دهید. سپس روی Start کلیک کنید و سپس کیفیت ویدیوی مورد نظر خود را از گزینه های دانلود انتخاب کنید. Y2mate همچنین به شما امکان می دهد فایل های صوتی را از یک ویدیو به طور مستقیم با فرمت MP3 یا M4A دانلود کنید. همچنین از انواع فرمت های ویدئویی از جمله MP4، M4V، 3GP، WMV، FLV، MO، MP3 و WEBM نیز پشتیبانی می کند.

شما نیازی به ثبت نام ندارید، و این سایت همچنین با قرار دادن pp بعد از یوتیوب در هر URL ویدیوی YouTube، راه مناسبی برای دانلود ویدیوهای YouTube ارائه می دهد.

برای مثال، “https://www.youtube.com/watch?v=koeObMIFBjg” به “https://www.youtubepp.com/watch?v=koeObMIFBjg” تبدیل می شود.

هنگامی که اینتر را فشار دهید، مستقیماً به Y2mate منتقل می شوید و می توانید ویدیو را مستقیماً بدون دردسر دانلود کنید. اگرچه Y2mate عاری از مشکلات نیست. جدا از اینکه یک دانلودر اختصاصی برای یوتیوب است، فقط به شما اجازه می دهد تا با کیفیت p1080 دانلود کنید.

5. Free Video Downloader

دانلودر رایگان ویدیو Tech Learn جایگزینی برای Savefrom.net است که ویدیوها را از تعداد انگشت شماری سایت دانلود می کند. شما فقط می‌توانید ویدیوها را از فیس‌بوک، پینترست، توییتر، و Vimeo به اضافه تعداد انگشت شماری از سایت‌های دیگر دانلود کنید. همچنین می توانید صدا را از SoundCloud دانلود کنید.

با این حال، رابط کاربری سایت برای استفاده بسیار ساده است. شما به سادگی یک URL ویدیویی را از یک سایت پشتیبانی شده جای‌گذاری می‌کنید و گزینه‌های کیفی مختلفی را برای انتخاب دریافت می‌کنید. یکی از اخطارها این است که سایت به شما اجازه دانلود ویدیو با کیفیت p1080 را نمی دهد، حتی اگر ویدیو منبع دارای گزینه ای برای مثال K4 باشد.

یکی دیگر از مشکلات این سایت قابلیت اطمینان است، یک مشکل رایج در بسیاری از ابزارهای شخص ثالث که به شما امکان می دهند ویدیوها را از اینترنت دانلود کنید.

6. SuperParse.com

با SuperParse می‌توانید ویدیوها را از پلتفرم‌های اصلی مانند Twitch، Facebook، YouTube، Reddit، TED، Tumblr، IMDB و غیره دانلود کنید. اگر قبلاً از Savefrom.net استفاده کرده باشید، با این دانلودکننده ویدیو احساس خوبی در خانه خواهید داشت.

تنها نقطه ضعف این است که بر خلاف اکثر گزینه های Savefrom.net در این لیست، فقط می توانید ویدیوهای p720 دانلود کنید. با این حال، Superparse محدودیت وضوح را با پشتیبانی از سایت های بیشتر جبران می کند.

7. GiveFastlink

GiveFastlink همچنین یک جایگزین عالی Savefrom.net است. با این سایت خاص، می‌توانید ویدیوها را از YouTube، TikTok، Vimeo، Pinterest، Vimeo و Facebook دانلود کنید.

در درجه اول فیلم ها را با فرمت MP4 و WEBM ذخیره می کند، اما اگر فقط به صدا علاقه دارید گزینه های صوتی را با فرمت M4A نیز ارائه می دهد. همچنین استفاده از آن بسیار آسان است و مانند اکثر سایت های دانلود ویدیوی آنلاین حاوی تبلیغات زیادی نیست.

سایر گزینه های جایگزین Savefrom.net

علاوه بر گزینه‌های Savefrom.net فوق، می‌توانید از طریق سایت‌هایی که فقط یک سایت را پشتیبانی می‌کنند ویدیوها را دانلود کنید. در حالی که می‌توانید از Fdown.net برای دانلود ویدیوهای فیسبوک استفاده کنید، می‌توانید iGram را برای ویدیوهای اینستاگرام و TwitterVideoDownloader را برای ویدیوهای توییتر امتحان کنید.

برای ویدیوهای Reddit، RedditSave می تواند به شما کمک کند آنها را به صورت آفلاین دانلود کنید. و اگر می خواهید ویدیوهای Daily Motion را دانلود کنید، از FreeDownloadVideo.net استفاده کنید.

دانلود کننده های تخصصی اغلب قابل اعتمادتر از سایت هایی هستند که از چندین پلتفرم پشتیبانی می کنند. صرف نظر از سایتی که پشتیبانی می کنند، همه این دانلودکننده های تخصصی ویدیو به روشی مشابه کار می کنند.

به راحتی ویدیوهای آنلاین را به صورت رایگان دانلود کنید

اگر بتوانید از آن اجتناب کنید، بارگیری ویدیوهای اینترنتی لازم نیست یک سکه برای شما هزینه داشته باشد. Savefrom.net یک سایت پیشرو برای دانلود ویدیو از ده ها پلتفرم آنلاین بود. اما از زمانی که وب‌سایت بسته شد، می‌توانید به استفاده از این گزینه‌ها برای دانلود هر ویدیویی از اینترنت ادامه دهید.

به طور خاص به دنبال دانلود ویدیوهای استریمینگ هستید؟ اگرچه ممکن است این سایت‌ها نتوانند کمک کنند، اما تعداد زیادی از سایت‌ها می‌توانند کمک کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT