تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد ۱۴۰۲

ارزهای دیجیتال LINK، FIL، SNX و THETA در حالی که بیت کوین خود را برای یک حرکت نوسان قیمت آماده می کند، شروع به افزایش قیمت کرده اند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد ۱۴۰۲

بیت کوین در تلاش است تا بالاتر از مقاومت 31000 دلاری معامله شود، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر سطح حمایت 29500 دلار سقوط کند. این نشان می دهد که ممکن است یک محرک برای خارج شدن قیمت از این محدوده رنج مورد نیاز باشد.

در اقتصاد کلان، نشست فدرال رزرو در 25 و 26 ژوئیه رویدادهای مهمی به همراه خواهد داشت که باید به آن توجه کرد. ابزار FedWatch احتمال 99.2 درصد افزایش 25 واحدی نرخ را در جلسه نشان می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، بازارها ممکن است شاهد واکنش چشم گیری نباشند، زیرا به نظر می‌رسد این افزایش قابل پیش بینی بوده است. با این حال، هر حرکت غافلگیرکننده فدرال رزرو می تواند قیمت را از محدوده حرکت بدون روند خارج کند.

بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که این محدوده به زودی شکسته می شود، اما هیچ اتفاق نظری در مورد جهت شکست وجود ندارد. اگر قیمت به زیر محدوده برسد، تحلیلگران انتظار کاهش قابل توجهی دارند. برخی حتی پیش‌ بینی می‌کنند که سقوط تا 20000 دلار ممکن است ادامه داشته باشد.

اگر بیت کوین بالاتر رود، آلت کوین های انتخابی می توانند خریداران را جذب کنند. بیایید نمودارهای پنج ارز دیجیتال برتر را که ممکن است طی چند روز آینده روند رو به رشدی را داشته باشند، بررسی کنیم.

بیت کوین در چند روز گذشته زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (30,036 دلار) باقی مانده است، اما یک نشانه مثبت این است که خرس ها نتوانسته اند قیمت را به میانگین متحرک ساده 50 روزه (28,979 دلار) کاهش دهند.

تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد

تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد

این نشان می‌دهد که گاوها تسلیم نشده‌اند و با هر کاهش جزیی خرید می‌کنند. شکست مکرر خرس ها در پایین کشیدن جفت BTC/USDT ممکن است خریداران را برای خرید بیت کوین جذب کند.

اگر قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، جفت می تواند به سمت مقاومت بالای 31000 دلار افزایش یابد. قیمت بالای منطقه 31000 تا 32400 دلاری می تواند شرایط صعود تا 40000 دلار را فراهم کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه سقوط کند، نشان می دهد که خرس ها در حال بازگشت هستند. این جفت ممکن است پس از آن به سمت حمایت در 24800 دلار سقوط کند.

تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد

تکنیکال بیت کوین ۲ مرداد

میانگین متحرک در نمودار چهار ساعته در حال تثبیت است و شاخص قدرت نسبی (RSI) به نقطه میانی یا خنثی افزایش یافته است، که نشان می دهد حرکت رنج ممکن است برای مدت بیشتری ادامه یابد.

اگر گاوها قیمت را به بالاتر از SMA 50 روزه برسانند، این جفت می تواند تا 30500 دلار و سپس به 31000 دلار صعود کند. حمایت مهم در سمت روند نزولی 29500 دلار است. اگر این سطح شکسته شود، جفت ممکن است تا 27500 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT