افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی

8 افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی برای بهره وری

آیا به دنبال راه هایی برای افزایش بهره وری خود هستید؟ افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

کروم بدون شک یکی از قدرتمندترین مرورگرهای وب است، اما به لطف ابزارهای هوش مصنوعی، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید با آن انجام دهید. از بهبود نتایج جستجو گرفته تا بهبود برنامه‌های کاربردی وب، برای یافتن راه‌های عالی برای افزایش بهره‌وری آنلاین خود، ادامه مطلب را بخوانید.

1.افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی: ChatGPT برای Google

ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی است که بسیار مفید است. این یک مدل زبان است که نتایج شگفت انگیزی را در زمینه های مختلف یادگیری و علاقه ایجاد می کند.

ChatGPT برای Google یک برنامه افزودنی کروم است که بینش ChatGPT را در نتایج جستجوی شما ادغام می کند. این بدان معناست که هنگامی که جستجو را در مرورگر کروم خود راه اندازی می کنید، پاسخ هایی را از ChatGPT در کنار آن خواهید دید.

به این ترتیب، این افزونه به شما کمک می کند نتایج جستجو را از هر دو سیستم عامل مقایسه کنید. همچنین می تواند برای مقایسه و تشخیص خطاها یا مغایرت ها مفید باشد، زیرا پاسخ های تولید شده توسط هوش مصنوعی معمولاً مستعد چنین مواردی هستند.

می‌توانید نتایج خود را از برنامه افزودنی با ایجاد لینک یا استفاده از ویژگی کپی برای صادر کردن مکالمه به جای دیگر به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، چند گزینه تنظیمات برای تغییر جستجوی شما وجود دارد. می‌توانید انتخاب کنید که پاسخ ChatGPT در هر جستجو نمایش داده شود. در غیر این صورت، می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که تنها زمانی پاسخ داده شود که جستجوی شما شامل علامت سوال یا کلیک یک دکمه باشد.

همچنین می توانید یک تم نمایش تنظیم کنید، یک زبان را انتخاب کنید، یا بین برنامه وب ChatGPT و API OpenAI سوئیچ کنید. در نهایت، اگر به دنبال روشی موثر برای مقایسه نتایج جستجوی کروم با محتوای تولید شده توسط ChatGPT هستید، این برنامه افزودنی بهترین گزینه است.

2. Grammarly

Grammarly یک دستیار نوشتاری محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی است که چک های گرامر، پیشنهادات و ابزارهای ویرایش را در اختیار کاربران قرار می دهد. این یک افزودنی عالی برای هر جعبه ابزار نوشتن برای اطمینان از متن بدون خطا و دقیق است. علاوه بر این، قابلیت های تولید متن آن از طریق GrammarlyGO راهی سریع و آسان برای ایجاد و بهبود کیفیت هر محتوا ارائه می دهد.

افزونه کروم Grammarly به شما امکان می دهد از این ابزار در سایت های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید در لینکدین و جیمیل پاسخ ایجاد کنید و حتی در Google Docs محتوا را تصحیح کنید. این تضمین می کند که نوشته شما همیشه دقیق و دقیق باشد.

علاوه بر این، طرح برتر Grammarly شامل بررسی سرقت ادبی، تنظیمات لحن و سایر ویژگی‌های بهبود نوشتار است. برای مثال، جملات نامشخص را تشخیص می‌دهد و راه‌های جایگزین برای واژه‌سازی آنها ارائه می‌کند. همچنین پیشنهادهایی برای تغییر لحن ارائه می دهد، بنابراین نوشته شما می تواند از نظر زمینه ای مناسب تر به نظر برسد.

به طور کلی، قابلیت‌های Grammarly می‌تواند هر کاری را ارتقا دهد، و افزودن آن به مرورگر شما زمان زیادی را که در غیر این صورت صرف ویرایش دستی می‌کردید، صرفه‌جویی می‌کند.

3.افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی: Upword

Upword یک همراه خواندن با هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند یادداشت برداری کنید و از محتوای آنلاین خلاصه کنید. با Upword، می‌توانید هر قطعه نوشتاری طولانی را به نقاط قابل هضم تبدیل کنید تا به شما کمک کند سریع‌تر بخوانید و متن طولانی را با سهولت اسکن کنید. همچنین می‌توانید از ویدیوهای YouTube یادداشت‌هایی ایجاد کنید، بنابراین مجبور نیستید آنها را تا آخر تماشا کنید.

علاوه بر این، ابزار سازماندهی آن امکان مدیریت یادداشت ها را در سایت های مختلف با افزودن آنها به کتابخانه شما فراهم می کند. این یک راه کارآمد برای پیگیری منابع است. به طور کلی، استفاده از برنامه افزودنی رایگان است و پس از دانلود، می‌توانید روی آیکون کلیک کنید تا به راحتی یادداشت‌هایی ایجاد کنید.

4. Merlin AI

Merlin AI یک برنامه افزودنی مبتنی بر ChatGPT است که برای تسهیل مکالمات با کاربران و ارائه پاسخ به سؤالات مطرح شده به آن طراحی شده است. این برنامه افزودنی چت بات را مستقیماً با کروم ادغام می کند تا بتوانید پاسخ های هوش مصنوعی مربوط به جستجوهای مرورگر خود را ایجاد کنید و تجربه مرور خود را سرعت بخشید.

همچنین، گفتگوی اینترنتی در مرلین به شما کمک می‌کند تا با پرسیدن سؤالاتی با یک وب‌سایت تعامل داشته باشید که می‌تواند به شما در به دست آوردن بینش در مورد محتوای آن کمک کند. همچنین می‌توانید محتوای وب را خلاصه کنید تا درک یا ترجمه آن به زبان دیگری آسان‌تر شود.

به همین ترتیب، از طریق DocChat، می‌توانید هر فایل یا سندی را آپلود کنید، و سپس می‌توانید با ایجاد خلاصه و «چت» با سند سؤالات مربوطه را بپرسید.

علاوه بر این، می توانید از هوش مصنوعی Merlin در تعدادی از برنامه های آنلاین استفاده کنید. به عنوان مثال، در Gmail، می توانید به راحتی پاسخ ایجاد کنید. شما همچنین می توانید پست ها و نظرات را در لینکدین ایجاد کنید.

5.افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی: Jasper AI

Jasper AI یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی درخشان است که به شما کمک می کند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کنید، از جمله پست های وبلاگ، خبرنامه، زیرنویس رسانه های اجتماعی، تبلیغات، کمپین های ایمیل و کپی. همچنین می تواند یک ابزار مارکتینگ مفید برای جذب مخاطبان و فروش بیشتر باشد.

علاوه بر این، می توانید از جاسپر در صندوق ورودی خود برای ایجاد پاسخ های سریع استفاده کنید. از ویژگی های ویرایش جاسپر نیز می توان برای بهبود نوشتار خود استفاده کرد. می‌توانید یک بلوک متن را برای تغییر لحن، طول آن یا ترجمه آن به زبان دیگری انتخاب کنید.

Jasper از طریق افزونه کروم خود می تواند در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام استفاده شود. همچنین از ادغام با پلتفرم هایی مانند Google Docs، Slack و دیگر پلتفرم های موجود در وب لذت می برد.

6. ChatGPT برای YouTube

همانطور که از نام آن پیداست، ChatGPT برای YouTube یک افزونه کروم است که خلاصه متنی از ویدیوهای YouTube را برای شما فراهم می کند. این برای عبور سریع ویدیوهای طولانی یا اسکن محتوای یک ویدیو قبل از تماشا مفید است. همچنین، می توانید از آن در حین تماشای فیلم های مطالعه به عنوان مکانیزم یادداشت برداری استفاده کنید.

پس از دانلود، می توانید نسخه خلاصه شده هر ویدیویی را مشاهده کنید، پس از آن می توانید متن را برای استفاده در پلتفرم دیگری کپی کنید. اگرچه ساده است، اما افزودنی مفید برای زرادخانه کروم شما است.

7.افزونه کروم مجهز به هوش مصنوعی: Scholarcy

با توجه به حجم زیادی از اطلاعاتی که باید تجزیه و تحلیل و ارزیابی شوند، کار پژوهشی اغلب می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد. با این حال، Scholarcy یک دستیار پژوهشی است که این فرآیند را با خلاصه کردن اطلاعات در مقالات، مقالات علمی و سایر منابع تحقیقاتی آسان‌تر می‌کند.

همچنین از هوش مصنوعی برای ارائه خلاصه ها به عنوان فلش کارت استفاده می کند و درک آنها را آسان تر می کند. می‌توانید فلش کارت‌ها را در قسمت‌های Compact، Abstract، Synopsis، Scholarcy Highlights و Scholarcy Summary مشاهده کنید.

اگرچه برنامه افزودنی رایگان است، برای دسترسی به کتابخانه آن به یک طرح اشتراک نیاز دارید. در آنجا می توانید فلش کارت های خود را ذخیره کرده و آنها را برای دسترسی آسان سازماندهی کنید. علاوه بر این، Scholarcy به شما کمک می‌کند مقالات و صفحات وب مرجع را مشاهده کنید و در زمانی که برای جستجوی آنها صرف می‌کنید، صرفه‌جویی کنید.

8. Wiseone

Wiseone یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که ابزارهای خواندن و درک مطلب را برای بهبود تجربه خواندن وب شما فراهم می کند. به عنوان یک خواننده مشتاق، ممکن است با فهمیدن معنای برخی کلمات مشکل داشته باشید، در این صورت کمی دانش مفهومی ممکن است کمک کند.

برای این منظور، Wiseone معنای مفاهیم کلیدی را برای شما مشخص می کند تا درک شما از مطالب را تقویت کند. همچنین، می توانید مقالات مشابهی را در مورد همان موضوع برای تحقیق و تجزیه و تحلیل بیشتر بررسی کنید.

هنگامی که دستیار را در یک صفحه وب فعال کردید، زیر کلمات کلیدی خط می کشد، که می توانید برای مشاهده تعاریف آنها روی آنها کلیک کنید. این ویژگی فوکوس آن است.

علاوه بر این، می‌توانید روی پاراگراف‌های خاصی نگه دارید تا منابع ذکر شده را با ویژگی بررسی متقاطع آن مشاهده کنید. در نهایت، می‌توانید سؤال بپرسید و با ربات هوش مصنوعی آن تعامل داشته باشید تا در مورد هر موضوعی بینش پیدا کنید. در مجموع، Wiseone به وضوح یک ابزار عالی است که هر کاربری از آن بهره می برد، به خصوص برای مطالعه و تحقیق.

بهره وری مبتنی بر هوش مصنوعی برای فضای کاری شما

اگر ما یک چیز را می دانیم، این است که هوش مصنوعی اینجاست تا بماند. و با سود زیادی از این پلتفرم ها، به نفع شماست که از این فناوری قدرتمند برای بهبود گردش کار خود استفاده کنید.

چه به عنوان دستیار نوشتن، چه ابزار تحقیق یا تولید کننده محتوا، راه های زیادی برای لذت بردن از قابلیت های باورنکردنی آن وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT