تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حال حاضر بیت کوین در حال طی کردن یک دوره ی کوتاه مدت نزولی یا بی روند است و فعلا نشانه ای از صعود بیت کوین نیست. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و و فروش آنی تتر

بیت کوین نتوانست رالی بهبودی را در این هفته حفظ کند و این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و قرار است از این رالی برای فروش استفاده کنند.پیش بینی شده است که بیت کوین هفته را با ضرر بیش از 4 درصدی به پایان برساند. هر چه قیمت به 60000 دلار نزدیک‌تر بماند، احتمال سقوط بیت کوین بیشتر می‌شود.

با این حال، تحلیلگران همچنان نسبت به عملکرد قیمت در چرخه پس از هاوینگ خوشبین هستند. به گفته تیموتی پترسون، بنیانگذار و مدیر سرمایه گذاری Cane Island:

بیت کوین می تواند در 9 ماه آینده به بین 175000 تا 350000 دلار برسد. پترسون در یک پست توییتر هشدار داد که این بازار صعودی در ژانویه 2025 به پایان خواهد رسید.

علیرغم بی روندی قیمت بیت کوین، شرکت های مالی سنتی از قبل تعیین شده بیت کوین را به لیست خود اضافه کرده اند. جی پی مورگان چیس و ولز فارگو در پرونده 10 می خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گزارش دادند که در بررسی ها وجوه قابل معامله بیت کوین را در برخی از این شرکت های سنتی پیدا کرده اند.اگرچه مقدار بیت کوین موجود کم است، اما به نظر می رسد این اقدام گامی در مسیر درست باشد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گاوها با موفقیت از سطح 59600 دلار بیت کوین دفاع کردند. اما نتوانستند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (62650 دلار) برسانند. گاوها و خرسها هردو در تلاشند بازار را به دست بگیرند.

شیب متحرک نمایی 20 روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان دهنده مزیت برای فروشندگان است. اگر سطح 59600 دلار شکست بخورد، جفت ارز BTC/USDT می‌تواند به پایین‌ترین سطح روزانه یعنی 56552 دلار در اول ماه می برسند. انتظار می‌رود این سطح خریداران را جذب کند، اما در صورت برتری خرس‌ها، این جفت ارز ممکن است تا سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی یعنی تا مرز 54298 دلار کاهش یابد.

تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر گاوها بخواهند از روند نزولی جلوگیری کنند، باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه نگه دارند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارز می تواند تا 67250 دلار افزایش یابد. خریداران برای شروع یک رالی تا 73777 دلار باید از پس این موانع بر بیایند.

واگرایی میانگین متحرک نمایی 20 روزه در نمودار 4 ساعته در حال صاف شدن است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. سطح حمایت در این روند نزولی بازار 59600 دلار پیش بینی می شود. اگر این سطح شکسته شود، ممکن است فروش افزایش یابد و جفت ارز به 56552 دلار سقوط کند.

تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه ساده باشد، نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. این جفت ارز ممکن است به 63500 دلار و بعداً به 65500 دلار افزایش یابد. صعود به بالاتر از این سطح مقاومت نشان می دهد که خرس ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT