خرید هوش مصنوعی GPT-4o

خرید هوش مصنوعی GPT-4o : نسخه جدید ChatGPT

زمان مطالعه 3 دقیقه

شرکت OpenAI نسخه جدید GPT-4 را به نام GPT-4o، معرفی کرد. حالا دیگر ChatGPT می‌تواند احساسات انسان را از روی چهره و نحوه صحبت کردن او درک کند و با او تعامل احساساتی داشته باشید. چیزی که ما را یاد فیلم Her می‌اندازد. از طرف دیگر نسخه GPT-4o آمده است تا شکاف بین دو نسخه رایگان و پلاس ChatGPT را به حداقل برساند. برای خرید هوش مصنوعی GPT-4o و سایر اکانت های ai می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید اکانت هوش مصنوعی 

خرید هوش مصنوعی GPT-4o

چت بات Open AI یا همان چت جی پی تی تا به امروز در دو نسخه ارائه می‌شد: نسخه رایگان (ورژن ChatGPT 3.5) و نسخه‌ای با قیمت ماهانه ۲۰ دلار (ChatGPT 4.0) که امکان دسترسی به قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

GPT-4o در واقع ورژن جدیدی از ChatGPT است که ویژگی‌ها و امکانات بیشتری از جمله دستیار صوتی هوشمند، قابلیت تجزیه و تحلیل عکس و ویدئو و همچنین سرعت بالاتر پردازش را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد.

میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI، در یک پخش زنده در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت گفت:

“GPT-4o به نوعی طراحی شده است که همان سطح هوش GPT-4 را در دسترس تمام کاربران قرار دهد.”

او در ادامه اشاره کرد که GPT-4o طی چند هفته آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. پس از این به‌روزرسانی، تفاوت میان اکانت رایگان و پلاس این است که ظرفیت نسخه پلاس ChatGPT پنج برابر نسخه رایگان خواهد بود.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های GPT-4o

سایت رسمی Open AI ماموریت این پروژه جدید را “در دسترس قرار دادن ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی برای تمام افراد” دانست. به این صورت در ورژن GPT-4o، کاربران ChatGPT Free به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی خواهند داشت. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

GPT-4o دو برابر سریع‌تر و ۵۰ درصد ارزان‌تر از GPT-4 Turbo است که در اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شد.
این ورژن پاسخ‌های به‌روزتری نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارائه می‌دهد.
می‌تواند بخش‌های بزرگ‌تری از متن را درک کند.
به ۵۰ زبان در دسترس خواهد بود.
قابلیت ارائه API به توسعه دهندگان را دارد.
از هوش مصنوعی همسطح با GPT-4 برخوردار است.
می‌تواند در یک پنجره جدید تجزیه و تحلیل داده‌های ارسالی را دریافت و نمودار رسم کند.
قابلیت ارسال عکس و چت مرتبط ارائه شده است.
آپلود فایل‌ها برای کمک به جمع بندی، نوشتن یا تجزیه و تحلیل مطالب در یک پنجره جدید ممکن شده است.
GPT-4o بسیار سریعتر است و قابلیت‌های خود را در تجزیه و تحلیل متن، صدا و تصویر بهبود بخشیده است.

درک احساسات کاربر توسط GPT-4o؛ تحولی عظیم در چت بات‌ها

یکی دیگر از جدیدترین امکانات ورژن جدید چت بات هوش مصنوعی Open AI توانایی تعامل و سطح مکالمه بیشتر این گجت با کاربران است که حتی احساسات انسانی نیز در آن دخیل شده است.

موراتی در این رابطه گفت: “ما می‌خواهیم با پیچیده‌تر شدن این مدل‌ها، تجربه تعامل طبیعی‌تری را برای کاربران رقم بزنیم”

همچنین مارک چن، رئیس بخش تحقیقات OpenAI گفت: “با عملکرد جدید گفتار مکالمه آنی، می‌توانید کلام ربات را قطع کنید و دیگر لازم نیست منتظر اتمام پاسخ بمانید. در این ورژن چت بات می‌تواند احساسات شما را تشخیص دهد و درک کند.”

استفاده از ویدئو و اسکرین شات

راه‌های دیگر تعامل با ChatGPT اکنون شامل ویدیو می‌شود. به این صورت که می‌توانید فیلم‌های زنده مثلاً یک مسئله ریاضی را که در حل آن به مشکل خورده‌اید به اشتراک بگذارید و برای حل آن از چت بات کمک بخواهید. در ادامه ChatGPT به شما پاسخ می‌دهد – یا به شما کمک می‌کند تا خودتان آن را حل کنید.

همچنین می‌توانید اسکرین‌شات‌ها، عکس‌ها و اسناد را با متن و تصاویر به اشتراک بگذارید، از او درباره مکالمات قبلی بپرسید، اطلاعات لحظه‌ای را در یک مکالمه جستجو کنید و قبل از پرسیدن سؤال، با آپلود نمودار یا کد، تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته را انجام دهید.

زمان انتشار GPT-4o: در آینده‌ای نه چندان دور

GPT-4o در درک و بحث در مورد تصاویری که با آن به اشتراک می ‌گذارید بسیار بهتر از چت بات‌های موجود عمل می‌کند. به عنوان مثال، اکنون می‌توانید از یک منو به زبان دیگری عکس بگیرید و با GPT-4o صحبت کنید تا آن را ترجمه کند، در مورد تاریخچه و ارزش غذایی موارد ذکر شده در منو مشورت بگیرید و حتی از چت بات توصیه‌هایی دریافت کنید.

به گفته مدیران Open AI این به روز رسانی‌ها و پیشرفت‌ها کماکان ادامه دارد و در آینده، امکان مکالمه صوتی طبیعی‌تر و آنی و امکان مکالمه با ChatGPT از طریق ویدیو را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید ChatGPT یک بازی ورزشی زنده را نشان دهید و از آن بخواهید قوانین را برای شما توضیح دهد.

موراتی در این مورد اشاره کرد:”ما همچنین به مرزها و قدم‌های بعدی اهمیت زیادی می‌دهیم. پس در همین راستا به زودی دست آوردهای بزرگ بعدی را به اطلاعتان خواهیم رساند.”

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT