تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال اتریوم بار دیگر افزایش یافته و به بالای ۳۵۰۰ دلار رسیده است. این افزایش قیمت پس از اطلاعیه شرکت کانسنسیس (Consensys) مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تحقیقات خود را در مورد اینکه “آیا اتریوم ۲.۰ یک اوراق بهادار است یا خیر” متوقف کرده است، رخ داد. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تا قبل از اعلام این خبر، قیمت اتریوم در محدوده ۳۴۹۳ دلار قرار داشت. این خبر باعث شد که قیمت این رمزارز در عرض ۲۰ دقیقه حدود ۱.۴ درصد افزایش یابد و به ۳۵۴۱ دلار برسد. سطح ۳۵۰۰ دلار برای معامله‌گران بسیار مهم بوده و در ۳۰ روز گذشته، به عنوان یک سطح حمایت کلیدی عمل کرده است.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با ۳.۶۶ درصد رشد روزانه در محدوده قیمتی ۳۵۶۰ دلار معامله می‌شود.

به گفته کانسنسیس، بخش اجرایی SEC به آنها اطلاع داده که تحقیقات خود را در مورد اتریوم ۲.۰ متوقف می‌کند. این خبر باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران شده و نگرانی‌های اخیر در مورد نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار را کاهش داده است.

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

در همین راستا، تام شاگنسی، شریک موسسه دلفی ونچرز (Delphi Ventures)، این خبر را یک پیروزی بزرگ برای اتریوم نامیده است. کریستوفر پرکینز، مدیر کوین‌فاند (CoinFund) نیز این اقدام را یک نقطه عطف بزرگ برای اکوسیستم اتریوم توصیف کرده است.

پس از اعلام این خبر، نهنگ‌‌ها نیز اعتماد خود را به اتریوم نشان دادند. شرکت تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) گزارش داده که یک نهنگ بزرگ، ۵۶۰۳ واحد اتریوم به ارزش حدود ۱۹.۶ میلیون دلار خریداری کرده است.

اکنون انتظار می‌رود مرحله‌ نهایی قبل از شروع معامله‌ این صندوق‌ها، یعنی تایید فرم‌های S-۱ متقاضیان، نیز به زودی انجام شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT