نقد کردن درآمد وایز

سریعترین روش نقد کردن درآمد وایز در ایران

نقد کردن درآمد وایز در اول پرداخت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با پرداخت کارمزد کم و با سرعت بالا پول‌های ارسالی را به ریال تبدیل کنید. نکته قابل توجه در نقد کردن موجودی وایز این است که برای تبدیل نرخ ارزها به یکدیگر نیاز نیست کارمزد اضافی پرداخت کنید. با این وجود، سریعترین روش نقد کردن درآمد وایز در ایران، استفاده از خدمات سایت اول پرداخت می باشد.

سریعترین روش نقد کردن درآمد وایز

حساب وایز (Wise) که قبلاً با نام ترانسفروایز شناخته می‌شد، یک سیستم بانکی بین المللی است که با استفاده از اون می‌تونید به راحتی به هر کجای دنیا که می‌خواید پول انتقال بدید. وایز در بحث پرداخت ارزی بسیار سریع و ارزان قیمت هست و خیلی از محدودیت‌های احتمالی پی پال هم نداره. همین موضوع باعث محبوبیت وایز بین کاربران شده و خیلی از کاربران برای انتقال وجه برون مرزی از وایز استفاده می‌کنن.

خیلی از فریلنسرها برای دریافت دستمزد خود از حساب وایز استفاده می‌کنند. این حساب دردسرهای سیستم‌های پرداختی دیگر نظیر پی پال را ندارد و در بیشتر سایت‌های فریلنسری نظیر آپ وورک (Upwork) از وایز پشتیبانی می‌کنند. برای دریافت دستمزد خود در وایز بهتر است دراول پرداخت ثبت نام کرده و بعد از پروسه احراز هویت، درخواست نقد کردن درآمد وایز را بگذارید.

مهمترین مزیت خدمات سایت اول پراخت در زمینه نقد و دریافت وایز این است که مبلغ دریافنی بدون کسر هیچ گونه کارمزدی با شما تسویه می شود.
برای مثال در صورت انتقال و دریافت ۱۰۰۰ دلار توسط مجموعه؛ معادل ریالی آن با ضرب در نرخ لحظه دریافت دلار، یورو یا پوند وایز محاسبه شده و بصورت آنی به حساب بانکی شما در ایران وایز می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT