بازی تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

معرفی بازی تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

زمان مطالعه 2 دقیقه

راکی ربیت یک بازی مبتکرانه مبتنی بر تلگرام است که به یک رقیب برجسته در دیگر بازی های تپ تو ارن تبدیل شده است. به عنوان یک شرکت کننده، شما یک خرگوش جنگنده را پرورش می دهید و توانایی های آن را برای افزایش درآمد خود افزایش می دهید. این ایردراپ بسیار شبیه بازی همستر کامبت است و هیجان را به شرکت کنندگان القا میکند، توسعه دهندگان همچنین قصد دارند که امکان نبرد یک به یک را فراهم کنند اما هنوز فعال نشده است. در این پست به بازی تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit) می پردازیم.

بازی تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

بازی راکی ربیت یک بازی جدید مبتنی بر بلاک چین TON است که کاربران می توانند با استخراج توکن های راکی ​​و انجام فعالیت های مختلف در بازی کسب درآمد کنند. این بازی تازه راه اندازی شده به سرعت در حال جذب کاربران است و عنوان رقیب جدیدی برای بازی های محبوب مبتنی بر بلاک چین مانند همستر کامبت است. در راکی ​​رابیت، کاربران نقش یک خرگوش را بر عهده می گیرند که باید با استخراج سکه و انجام کارهای مختلف، ثروت خود را افزایش دهد.

ویژگی های بازی راکی ربیت چیست؟

البته زمانی که یک بازی ایردراپ در دنیا محبوبیت پیدا می کند، باید ویژگی های فوق العاده ای داشته باشد که کاربران در سراسر جهان را به خود جذب کرده باشد.

بازی ساده و سرگرم کننده
مانند سایر بازی‌هایی که از سکه استفاده می‌کنند، کسب درآمد در راکی ربیت بسیار آسان است و تنها چیزی که لازم است ضربه زدن بر روی صفحه نمایش است.
با بررسی بازی راکی ربیت می توان بیان کرد که این بازی نسبتاً ساده است و برای کنترل و اجرای بازی به دستور پیچیده ای نیاز ندارد. علاوه بر این، دستیابی به سطح بعدی بازی نیز بسیار ساده است.
این امر جذابیت و سرگرمی بازی را افزایش می دهد زیرا کارهای زیادی مانند مبارزه با دشمنان و رقابت با دیگران و خود بازی وجود دارد.
پتانسیل درآمد
توکن های راکی ​​به عنوان ارز داخلی بازی را می توان با سکه استخراج کرد و برای انجام وظایف خاصی در بازی دریافت کرد.
کاربران می توانند توکن راکی ​​را بفروشند یا آن را با پول نقد مبادله کنند و از این طریق نیز از پول برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در بازی استفاده کنند.

بازی تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

بازی تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

درست مانند هر ارز دیجیتال دیگری، امکان فروش مجدد توکن راکی ​​یا مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد.
امنیت و شفافیت
راکی ربیت بر روی پلت فرم بلاک چین TON توسعه یافته است که از نظر امنیت بسیار ایمن و شفاف است.
هر فعالیتی که در بازی انجام می‌شود در بلاک چین برای کاربران نمایش داده می‌شود و این باعث می‌شود همه تراکنش‌ها به خوبی ثبت شوند.
جامعه فعال و حامی
بسیاری از کاربران از بازی راکی ربیت لذت می برند و با آن همراه شده اند.
کانال تلگرام راکی ربیت، جامعه ای از کاربران برای بحث و تبادل نظر و به اشتراک گذاری مطالب و دانش است.
همچنین جامعه اطراف بازی به خوبی توسعه یافته است و خود تیم سازنده بازی راکی ربیت به سوالات کاربران پاسخ می دهد و به مشکلات آنها می پردازد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT