تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴ : احتمال ۲ برابر شدن

سکه‌های میم سولانا به دلیل رالی گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال و قدرت صعودی بلاکچین سونا دوباره سر به فلک کشیده‌اند. با توجه به داده های به دست آمده ارزش بازار میم کوین های سولانا به لطف رشد 6 درصدی امروز، در آستانه بازپس گیری 10 میلیارد دلار است. در این پست به تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴ می پردازیم.

سکه بانک در هفته گذشته بیش از 52 درصد رشد داشته است و ارزش بازار 2.1 میلیارد دلاری را پس گرفت. دومین سکه بزرگ سولانا در حال حاضر با قیمت 0.00002882 دلار معامله می شود. با این حال، پیش‌بینی‌های قیمت بونک از سوی کارشناسان، معاملات توکن را تا پایان آگوست بسیار بالاتر نشان می‌دهد.

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

خوش بینی سرمایه گذاران پیرامون سکه Bonk تعجب آور نیست. به عنوان یکی از برترین میم کوین های سولانا، برخی از کارشناسان حتی آن را یکی از سکه های با عملکرد خوب شبکه سولانا می دانند. انتظار می رود قیمت سولانا در ماه آگوست رشد قابل توجهی داشته باشد، بر اساس حدس و گمان ها مبنی بر اینکه بلک راک (BlackRock) و فیدلتی (Fidelity) می توانند به آن بپیوندند و ETF های سولانا راه اندازی شوند.

به این ترتیب، شانس تایید ای تی اف های سولانا اکنون که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، یکی از گزینه های مورد علاقه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر است، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این امر به ویژه پس از اینکه رئیس جمهور جو بایدن از کارزار انتخاباتی خود کناره گیری کرد و کامالا هریس معاون رئیس جمهور را به عنوان نامزد احتمالی دموکرات تبدیل کرد، صادق است.

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

در هر صورت، این احتمال وجود دارد که روزهای رئیس گری جنسلر در SEC به شماره افتاده باشد، که نوید بخش خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه سولانا است. نه تنها ETF های سولانا می توانند تحت مدیریت جدید SEC تایید شوند، بلکه سولانا می تواند وضعیت غیر امنیتی نیز کسب کند.

جای تعجب نیست که کارشناسان اکنون بر این باورند که قیمت سولانا به طور بالقوه می تواند به بالاترین حد خود در ماه آگوست برسد و زمینه ایده آلی را برای افزایش و انفجار قیمت سکه های میم مانند بونک فراهم کند.

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

نمودار قیمت بونک نیز از منظر تکنیکال وضعیت بسیار خوبی را نشان می دهد. به عنوان مثال، یک تریدر محبوب ارزهای دیجیتال، آتان تونیوس نشان می‌دهد که RSI هفتگی بونک نشان‌دهنده یک رالی صعودی است.

کندل استیک سبز سکه میم حجم بسیار بالاتری نسبت به کندل استیک قرمز دارند که نشان‌دهنده این است که روند کلی صعودی است. او همچنین تاکید می‌کند که نمودار قیمت بونک اخیراً یک الگوی تثبیت مثلثی در بازه زمانی هفتگی ایجاد کرده است که می‌تواند پیش‌روی یک کندل استیک سبز قوی باشد.

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت بانک (BONK) اگوست ۲۰۲۴

طبق پیش بینی قیمت بونک، انتظار داریم که این میم کوین در هفته اول آگوست به بالاترین حد خود برسد. قیمت بونک در حال حاضر 30٪ کمتر از بالاترین رکورد خود است.

علاوه بر این، این توکن می تواند تا پایان ماه آگوست با هدف قیمت 0.00006 دلار معامله شود که تقریباً دو برابر قیمت امروز است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که فدرال رزرو ایالات متحده تمایل خود را به کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر نشان دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT