تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت دوج کوین در بالای خط روند شکسته شده تثبیت می‌شود و یک الگوی مثلثی در نمودار 4 ساعته تشکیل می‌دهد، DOGE ممکن است 5% کاهش یابد تا سطح حمایت مجدد را قبل از شکستن احتمالی به 0.15 دلار کاهش دهد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

  • بر اساس داده ها، میم کوین های برتر دارای ارزش بازار 49.7 میلیارد دلاری هستند.
  • یک الگوی مثلثی باعث تثبیت فعلی قیمت دوج کوین برای بازیابی قدرت از رالی اخیر می شود.
  • حجم معاملات 24 ساعته در دوج کوین 1.122 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 69 درصدی است.

دیروز، قیمت دوج کوین کاهش جزئی را تجربه کرد، که باعث تاخیر در رالی بهبودی شد. از آنجایی که در راستایرشد بیت کوین دیگر ارزهای دیجیتال هم رشد میکنند، پتانسیل تثبیت احساسات بازار و تجدید قوای حرکت صعودی برای یک رالی قوی تر وجود دارد. در حال حاضر، دوج کوین3.17% رشد کرده و به حمایت کمتر از یک الگوی مثلث تازه شکل گرفته نزدیک می شود، که نشان دهنده یک فرصت احتمالی برای یک رالی صعودی است.

تاثیر الگوی مثلثی در ادامه روند صعودی

طی چهار ماه گذشته، دوج کوین، میم کوین محبوب، روند نزولی ثابتی را تجربه کرده است که با الگوی کنج با قیمت‌ها در نوسان بین دو خط روند نزولی شکل گرفته است. در طول این مدت، قیمت دوج کوین از بالاترین سطح 0.228 دلار به پایین ترین سطح 0.091 دلار سقوط کرد که منجر به کاهش قابل توجه 60 درصدی شد. در جریان بهبود بازار در ماه جولای، قیمت دوج کوین بازگشت شدیدی داشت و مقاومت الگو را در 20 ژوئیه شکست.این الگو یک پایه قوی برای تشکیل رالی صعودی است.

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

بر اساس اطلاعات به دست آمده روند قابل توجهی در بهره باز قراردادهای فیوچرز دوج کوین نشان می‌دهد. از پایین ترین سطح جولای 492 میلیون دلار، بهره باز به ارزش فعلی 706 میلیون دلار افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش قابل توجه 42 درصدی است. این رشد نشان دهنده افزایش علاقه و احساسات صعودی در میان تریدرهای فیوچرز است. در حال حاضر، پیش بینی قیمت دوج کوین یک خط روند شکسته را نشان می دهد که باید قبل از وقوع رالی صعودی دیگری تثبیت شود.

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

نگاهی دقیق تر به نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت در دو خط روند همگرا حرکت می کند و یک الگوی مثلثی را تشکیل می دهد. دوج کوین 0.129 دلار با ارزش بازار 18.8 میلیارد دلار معامله می شود. با پیروی از این الگو، ممکن است 5 درصد دیگر برای آزمایش مجدد سطح حمایت مثلث کاهش یابد. پس از این تثبیت کوتاه، دوج کوین آماده است تا به طور بالقوه از مثلث عبور کند و مسیر صعودی خود را ادامه دهد. با ادامه حمایت خرید، رالی پس از شکست می تواند اهداف 0.15 دلار و سپس 0.175 دلار را هدف قرار دهد.

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

اندیکاتور تکنیکال

EMA ها: میانگین متحرک نمایی 200روزه نشان می دهد که روند گسترده تر یک طرفه است. با این حال، یک متقاطع طلایی بین متحرک نمایی متحرک 50 و 200 روزه، حرکت صعودی را تشدید خواهد کرد.

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال دوج کوین ۸ مرداد ۱۴۰۳

RSI: شیب روزانه شاخص قدرت نسبی در 54 درصد نشان‌دهنده احساسات خنثی تا مثبت بازار در میان فعالان بازار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT