تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

داده‌های پلتفرم کریپتورنک (CryptoRank) نشان می‌دهند که روند قیمت میم‌کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) ممکن است در ماه آگوست صعودی شود. در این پست به تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴ می پردازیم.

تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

تاریخچه قیمت شیبا نشان می‌دهد که این توکن معمولاً در ماه آگوست عملکرد مثبتی دارد. میانگین سودآوری شیبا در آخرین ماه تابستان، ۲.۶۷ درصد و حد میانه آن، ۳.۳۶ درصد است.

این واقعیت که هر دو شاخص میانگین و میانه مثبت هستند، نشان‌دهنده یک اتفاق نادر است. زمانی که این دو شاخص با هم مطابقت داشته باشند، احتمال درست بودن پیش‌بینی‌ها بر اساس این داده‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، شانس اینکه شیبا اینو ماه آگوست را با سوددهی به پایان برساند، بالا است.

در سال ۲۰۲۱، شیبا اینو ماه آگوست را با سود ۱۰.۱ درصد به پایان رساند و در سال ۲۰۲۲ این رقم به ۳.۳۶ درصد رسید. با این حال، در سال ۲۰۲۳، شیبا ماه آگوست را با یک افت قیمت ۵.۴۴ درصدی به پایان رساند.

تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

نکته قابل توجه این است که شیبا اینو یک دارایی نسبتاً جوان است و تاریخچه قیمتی آن در ماه آگوست تنها شامل سه سال است.

در بازار کریپتو که پر از نوسانات و به شدت غیرقابل پیش‌بینی است، این داده‌ها ممکن است برای ارائه پیش‌بینی کاملاً قابل‌اعتماد کافی نباشند. با این حال، وجود چنین معیاری بهتر از هیچ است.

تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

تحلیل قیمت شیبا آگوست ۲۰۲۴

در حال حاضر، قیمت شیبا اینو با ۲.۴۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۷۲۳ دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات روزانه آن ۴۴.۳۸ درصد کاهش یافته و به ۱۴۷.۵ میلیون دلار رسیده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT