پی پل هولد (On Hold)

چرا پی پل هولد (On Hold) می شود ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از حساب های پی پل، چه حساب های تجاری و چه شخصی، با این مورد مواجه شده اند که پس از دریافت پول، وجوه آنها متوقف یا اصطلاحا هولد شده است. این اتفاق می تواند کلافه کننده و گیج کننده باشد، به خصوص اگر برای فوری به آن پول نیاز دارید. درک اینکه چرا وجوه شما هولد شده یا در حالت تعلیق است، خیلی مهم است. بنابراین، در این مقاله به بررسی پاسخ این سوال می پردازیم که چرا پی پل هولد (On Hold) می شود و بهترین روش ها برای جلوگیری از هولد شدن پی پال چیست ؟

خدمات پی پال

چرا پی پل هولد (On Hold) می شود

در صورتی که پی پل به اطلاعاتی درباره تراکنش، کسب و کار یا فعالیت حساب شما نیاز داشته باشد ممکن است فعالیت حساب شما را متوقف یا محدود کند یا واریزی به حساب شما را در حالت هولد قرار دهد. برخی از اصلی ترین دلایل هولد شدن پرداخت در حساب های پی پل عبارتند از:

چرا پی پل هولد (On Hold) می شود

چرا پی پل هولد (On Hold) می شود

این اولین دریافتی شما است:

وقتی یک کاربر جدید هستید، ساختن تاریخچه کافی برای نشان دادن الگوی معاملات مثبت زمان می برد. خبر خوب این است که شما معمولاً می توانید با استفاده بیشتر از حساب و ایجاد سابقه فعالیت مثبت از این وضعیت خارج شوید. پس از آن دیگر واریزی ها به حساب پی پل شما هولد نخواهد شد.

مدتی است وجهی دریافت نکرده اید:

اگر برای مدت زمان طولانی به حساب شما واریزی انجام نشده باشد و پس از مدتی انتقال به حساب شما انجام شود ممکن است که هولد شود. چون بازسازی تاریخچه ای از معاملات مثبت نیاز به زمان دارد.

کمک به حل اختلاف مشتریان:

اگر چندین کاربر درخواست ریفاند، اعتراض یا استرداد وجه بدهند، ممکن است پرداختی ها به حساب شما هولد شود تا موارد قبلی بررسی و حل شوند.

فعالیت غیر عادی و غیر معمول:

ممکن است به دلیل فعالیت غیرمعمول حساب از جمله افزایش تراکنش ها و یا حتی تغییر در مقادیر دریافتی، ارسالی و پرداختی، واریز به حساب شما هولد شود.

پی پال چه مدت وجه را هولد می کند؟

وجوه شما معمولاً تا 21 روز هولد می شود. با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید برای تسریع آزاد شدن پول های خود انجام دهید و معمولا زودتر هم وجه آزاد می شود.

پس با فرض اینکه هیچ مشکلی در سفارش و پرداخت وجود ندارد، میتوانید با انجام اقداماتی که در ادامه به شما میگوییم وجوه خود را را زودتر از 21 روز برنامه ریزی شده آزاد کنید و مدت زمان هولد را به حداقل برسانید.

  • روی تراکنش کلیک کنید.
  • بر روی دکمه “Add Tracking Info” کلیک کنید.
  • از منو وضعیت سفارش گزینه “Processed” را انتخاب کنید.
چرا پی پل هولد (On Hold) می شود

چرا پی پل هولد (On Hold) می شود

بعد از این کار معمولا به زودی وجه آزاد میشود و اگر نشد باید 21 روز صبر کنید تا PayPal پرداخت را آزاد کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT