خرید پی پال

خرید پی پال | پرداخت با paypal | پرداخت با پی پل | حواله پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پل یا پی پال (Paypal) یک سرویس مالی برای انتقال وجه الکترونیکی و خریدهای آنلاین است. پی پل به مردم جهان این امکان را میدهد تا بدون رویت کارت اعتباری یا مشخصات بانکی یکدیگر نسبت به ارسال پول اقدام نمایند. برای خرید پی پال کافی است بر روی لینک زیر کیلک نمایید:

خرید پی پال

خرید پی پال

از طریق اکانت پی پال وریفای شده امکان پرداخت های ارزی از جمله : خرید کالا از خارج ، خرید سرور و لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های چاپ مقاله و شرکت در کنفرانس‌ها بین المللی، کسب درآمد ارزی از سایتهای خارجی، ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی و سایر خدمات پرداخت و انتقال پول برای اقوام و دوستان را با سرعت و امنیت به انجام برسانید.

خرید پی پال

خرید پی پال

پرداخت با paypal

پرداخت با پی پال یکی از خدمات مجموعه ما می باشد. به این صورت که اگر شما فاکتوری جهت پرداخت دارید و یا سایت مد نظرتان جهت پرداخت وجه درگاه پی پال داشته باشد. مشخصات مورد نیاز را در فرم پرداخت paypal پر میکنید تا پرداخت شما در اسرع وقت انجام شود. در تمام موارد مربوط به پی پال توجه به این نکته ضروری است که هیچ نام و نشانی از ایران در پرداخت های شما نباید وجود داشته باشد. زیرا در این صورت پرداخت شما انجام نخواهد شد و در صورت وجود اطلاعاتی از ایران اکانت پی پل لیمیت می شود.

پرداخت با paypal

حواله ارزی با پی پال

دو مورد از رایج ترین راه های انتقال پول یا همان حواله ارزی عبارتند از : حواله بین بانکی (سوئیفت) و وسترن یونیون . هر دوی این روش ها امنیت بسیاری دارند اما مدت زمان انجام حواله بین بانکی معمولا بین 2 روز تا 1 هفته است که در مواردی این مدت زمان طولانی به حساب می آید. از طرفی حواله بانکی مشکلاتی دارد که میتوان به عدم دریافت پول توسط گیرنده به علت مشکلات بانکی اشاره کرد.

مزیت انتقال وجه با پی پال در مقایسه با این دو روش بسیار بالاست. به این صورت که اگر حساب گیرنده محدودیتی نداشته باشد بلا فاصله مبلغ ارسالی را میتواند دریافت کند. هزینه انتقال پول هم توسط پی پال حدود 4.5 درصد است که این مبلغ میتواند با توجه به حساب گیرنده کاهش یابد.

اما حساب پی پال بعضا دارای محدودیت هایی است که انتقال بدون قید و شرط پول جلوگیری میکند که بایستی برای این موارد قوانین داخلی پی پال را به طور کامل مطالعه کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT