شارژ سریع پی پال

شارژ سریع پی پال | خرید آنی پی پال | انتقال پول با پی پال

زمان مطالعه 3 دقیقه

پی پال به عنوان یکی از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین مالی در دنیا، انجام تراکنش‌های پرداخت را برای خرید و فروش آنلاین یا موارد دیگر مانند خرید هاستینگ و سرور، دریافت و ارسال پول با پی پال به دوستان و آشنایان و … ساده کرده است. با کمک این حساب دیگر با سیستم‌های سنتی پرداخت خداحافظی خواهید کرد. در این مقاله به آموزش شارژ سریع پی پال از طریق اول پرداخت می پردازیم.

شارژ سریع پی پال

شارژ سریع پی پال

پس از هربار خرید و انتقال پول، هنگامی که موجودی اکانت شما به صفر برسد، احتمالا برای شما نیز این سوال پیش می‌آید که «شارژ پی پال چگونه انجام می‌شود»؟

شما به راحتی می‌توانید پس از انتقال وجه به حساب پی پال، مجددا آن را شارژ کرده و از آن استفاده کنید. این سرویس به شما امکان می‌دهد که با سرعت بالا هر مبلغی ارز را جابجا کنید.

شرکت پی پال به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحتی مبالغ خود را به ۲۴ ارز مختلف تبدیل کرده تا بتوانند آن را واریز یا حتی نگهداری کنند. برای شارژ آنی حساب پی پال می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که انجام سفارشات پی پال در مجموعه اول پرداخت تنها کمتر از ۳۰ دقیقه زمان بر می باشد.

شارژ آنی پی پال

تنها کافی است که ایمیل شخص یا شرکت دریافت کننده را در سفارش خود ثبت نمایید.

"<yoastmark

چرا حساب پی پال شارژ نشده است ؟

برای اضافه کردن پول به اکانت از طریق کارت نقدی پی پال، ابتدا لازم است اکانت خود را وریفای کنید. اگر حساب پی پال شما پس از گذشت مدت زمان لازم شارژ نشد، ممکن است به دلایل زیر باشد:‌

  • نیاز به نصب اکانت paypal cash یا paypal cash plus دارید.
  • اکانت شما لیمیت یا بلوکه شده است.
  • اگر پیغام خطا دریافت کردید، ممکن است درخواست شما در آن بازه زمانی ممکن نباشد. بنابراین بهتر است از گزینه Add Cash (که در اکانت پی پال) موجود است استفاده کنید. یا به صورت مستقیم پول را با استفاده از کارت بانکی خارج کشور یا دبیت کارت/کردیت کارت خود به پذیرنده ارسال کنید.

در صورتی که یک هفته از فرآیند شارژ حساب ‌paypal شما گذشت و خبری نشد، می‌توانید با تیم پشتیبان این سایت تماس بگیرید.

چقدر طول می‌کشد پول به حساب پی پال وارد شود؟

برخلاف سایر سایت ها؛ شارژ اکانت paypal در مجموعه اول پرداخت کمتر از ۳۰ دقیقه زمان بر می باشد. هنگامی که این فرآیند تکمیل شد، پول باید در حساب پی پال شما موجود باشد و پس از آن می‌توانید خرید آنلاین یا انتقال پول به شخص دیگر را انجام دهند. برای اینکه بدانید پول واریزی شما در چه مرحله‌ای قرار دارد نیاز است مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا از قسمت بالای صفحه خود در سایت پی پال، روی گزینه Activity کلیک کنید.
  • روی معامله مورد نظر کلیک کنید. تاریخ تصفیه پیش بینی شده را مشاهده خواهید کرد.

خرید با پی پل پس از شارژ حساب

با شارژ پی پال، موجودی حساب شما به هر اندازه که دوست دارید شارژ خواهد شد و می‌توانید از آن برای خرید کالاهای موردنظر خود استفاده کنید.

انتقال پول با پی پال

با شارژ اکانت پی پل می‌توان پرداخت‌های ارزی مختلف مانند خرید کالا، تهیه لایسنس نرم افزارهایی مانند آنتی ویروس و… هزینه‌های شرکت در کنفرانس‌های بین المللی، هزینه سفارت، حق عضویت در انجمن‌ها و نقل و انتقال پول برای خانواده و نزدیکان خود را انجام دهید.

شارژ سریع پی پال

کاربرانی که خود حساب پی پل دارند و مایل به خرید آنلاین با حساب شخصی خود هستند می‌توانند به راحتی با شارژ حساب پی پال خود اقدام به خرید نمایند.

شارژ این حساب به طور مستقیم از ایران امکان‌پذیر نیست. اما این خدمت از جانب اول پرداخت ارایه می‌شود و می‌توانید به راحتی اکانت خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. شما می‌توانید در پنل خود ثبت سفارش نمایید و حساب پی پال خود را به صورت دلار یا یورو یا پوند شارژ کنید. برای این کار نیاز به ایمیل پی پال دارید و سپس میزان یا نوع ارز را وارد کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

امکان شارژ پی پال در ایران

شما می‌توانید حساب پی پل خود را به صورت دلار یا یورو یا پوند شارژ کنید. پیش از انجام این کار حتما از وریفای بودن اکانت خود مطمئن شوید.

شارژ پی پال در ایران

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT