سایت های خارجی برای یادگیری سئو

معرفی بهترین وب سایت های خارجی برای یادگیری سئو

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال یادگیری یا تقویت مهارت های سئوی خود هستید، در این مقاله به معرفی بهترین وب سایت های خارجی برای یادگیری سئو می پردازیم.

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

با همه چیز آنلاین، بازاریابی محتوا حیاتی شده است. اگر وقتی چیزی را منتشر می کنید باید با استراتژی های سئو قوی از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا فقط داشتن محتوای عالی دیگر کافی نیست.

به عنوان مثال، حتی بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز به شدت بر استفاده صحیح از سئو متکی است. به این دلیل که وقتی بهترین شیوه های سئو دنبال می شود، کیفیت و کمیت ترافیک دریافتی توسط یک وب سایت یا یک صفحه وب به شدت افزایش می یابد.

اگر علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص سئو هستید، هیچ زمانی بهتر از الان نیست. در اینجا بهترین وب سایت ها برای کمک به یادگیری و تسلط بر SEO خود آورده شده است.

سایت Google Analytics Academy (آکادمی گوگل آنالیتیکس)

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

گوگل محبوب ترین موتور جستجوی امروزی است. بنابراین، یادگیری نحوه بهینه سازی جستجوها برای گوگل و انجام این کار در آکادمی تجزیه و تحلیل خود گوگل منطقی است. در اینجا، می توانید مهارت های سئو و تحلیل خود را با استفاده از دوره های آنلاین رایگان ارائه شده توسط Google بهبود بخشید.

می‌توانید با یادگیری همه چیز درباره ابزارهای اندازه‌گیری Google برای باز کردن اطلاعات عمیق‌تر شروع کنید. این ابزارها هنگام ایجاد کمپین های تبلیغاتی هوشمندتر مفید خواهند بود. آزمون هوش آنالیتیکس آکادمی گوگل آنالیتیکس علاوه بر اینکه در سئو معتبر است، مدرکی است که صنعت به رسمیت شناخته شده است.

برای آماده شدن برای این آزمون گواهینامه، باید دوره های Google Analytics for Beginners و Advanced Google Analytics را تکمیل کنید. علاوه بر این، می‌توانید به دوره‌های آموزشی کوچک آن در YouTube دسترسی داشته باشید و برای مطالب خواندنی بیشتر، بهترین شیوه‌ها و روندهای صنعت دوباره به وبلاگ مراجعه کنید.

دوره آموزشی HubSpot Academy

با توجه به اینکه HubSpot یک رهبر بین المللی در حوزه های بازاریابی و فروش است، آکادمی HubSpot مکان خوبی برای یادگیری هر چیزی است که باید در مورد SEO بدانید. در اینجا، شما می توانید از بین گواهینامه های جامع، برنامه های آموزشی روش شناسی و دوره های سریع و عملی که 100 درصد رایگان و آنلاین هستند، انتخاب کنید.

 علاوه بر این، شما دسترسی نامحدودی به این دوره ها خواهید داشت، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید آنها را جستجو کنید. برای بازاریابان، سازندگان محتوا، و هر کسی که مایل است بازی سئوی خود را انجام دهد، دوره های گواهی آکادمی HubSpot بهینه سازی وب سایت، ساخت لینک، تحقیق کلمات کلیدی و سایر موضوعات مرتبط را پوشش می دهد.

همیشه می توانید قبل از انتخاب رشته، برنامه درسی دوره را مشاهده کنید. علاوه بر این، هر دوره دارای سخنرانی‌های ویدئویی، آزمون‌ها، تمرین‌ها و طرح‌های درس است، بنابراین یک تجربه یادگیری تعاملی را تضمین می‌کند.

یادگیری در LinkedIn Learning (آموزش لینکدین)

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

LinkedIn Learning با دسترسی رایگان به بیش از 16000 دوره آموزشی که توسط متخصصان صنعت رهبری می شود، به شما کمک می کند تا مهارت های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. شما می توانید به مطالب آموزشی گسترده LinkedIn Learning در مورد SEO در قالب دوره های آنلاین مستقل یا مسیرهای یادگیری از پیش تعریف شده دسترسی داشته باشید.

در حالی که دوره ها موضوعات خاصی را پوشش می دهند، مسیرهای یادگیری به شما یک تجربه یادگیری کامل و ساختار یافته برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو یا کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال می دهد. از تکنیک های ضروری سئو گرفته تا ابزارهای بازاریابی، مسیرهای یادگیری در سئو همه چیزهایی را که برای دستیابی به حداکثر دید در موتورهای جستجو نیاز دارید، پوشش می دهد. حتی می‌توانید به فایل‌های تمرین دسترسی داشته باشید تا مهارت‌های جدید SEO خود را اعمال کنید و پس از اتمام هر دوره، شانس کسب گواهی یا نشان را خواهید داشت.

استفاده از اصول اولیه سئو یک مهارت است و یادگیری لینکدین به شما کمک می کند تا در این مهارت تسلط پیدا کنید. شما می توانید نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، برنامه ریزی یک استراتژی بلند مدت، پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی و انجام کارهای دیگر را بیاموزید.

دوره آموزشی Wordtracker Academy

آکادمی Wordtracker بیشتر به دلیل ابزار کلمه کلیدی خود که رتبه بندی موتورهای جستجو را افزایش می دهد و در عین حال به بازاریابان آنلاین کمک می کند تا بازارهای جدید سودآور را کشف کنند، شناخته شده است. Wordtracker که مورد اعتماد متخصصان سئو است، به شما برتری می دهد و به شما کمک می کند ترافیک هدفمندتری ایجاد کنید.

با این حال، این همه چیزی نیست که Wordtracker برای آن شناخته شده است. آکادمی Wordtracker دارای راهنمای تخصصی در هفت دسته است که عبارتند از: تحقیق کلمات کلیدی، SEO، وب سایت، بازاریابی، گوگل، بازاریابی رسانه های اجتماعی و محتوا.

با Wordtracker Academy، می توانید با تجزیه و تحلیل های اساسی مانند بهینه سازی سایت و بهینه سازی صفحه شروع کنید یا تکنیک های پیشرفته ای را برای بهبود حضور آنلاین خود بیاموزید.

مهم نیست که علاقه شما کجاست، برای شروع نیازی به تجربه قبلی ندارید، و 28 راهنمای تخصصی Wordtracker می تواند به شما کمک کند مهارت های SEO خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ارتقا دهید.

سایت Moz

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

سایت های خارجی برای یادگیری سئو

دوره های آکادمی Moz به عنوان یک پلت فرم اختصاصی SEO که به دلیل نرم افزار بازاریابی سئو و بزرگترین جامعه متخصصان سئو شناخته شده است، در سطح جهانی محبوب و قابل اعتماد هستند. دارای طیف گسترده ای از دوره های آموزشی در دسترس است و می توانید آنها را در کاتالوگ دوره پیدا کنید.

برای جستجوی یک دوره مناسب، می توانید با انتخاب سطح دشواری، موضوع سئوی ترجیحی و نوع دوره شروع کنید. آکادمی Moz دارای سه نوع دوره است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

در حالی که یک سری چندین دوره را پوشش می‌دهد و شبیه مسیر یادگیری در جاهای دیگر است، گواهینامه‌ها مسیرهای یادگیری با گواهینامه‌های معتبر هستند. اگر این کافی نبود، سایت نوع دیگری دارد که می توانید در 90 دقیقه یا کمتر سطح خود را ارتقا دهید. علاوه بر این، وبلاگ Moz منبع مفیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو، بهترین شیوه های آن و آخرین روندها است. این به شما کمک می کند تا با روندهای همیشه در حال تحول صنعت SEO همراه باشید تا همیشه از منحنی ها جلوتر باشید.

سایت Semrush

Semrush که مورد اعتماد برندهای پیشرو جهان است، به دلیل ابزارهای برنده جوایز و مجموعه سئو شناخته شده است که به متخصصان صنعت کمک می کند ترافیک وب سایت را بررسی کنند، رتبه بندی را بهبود بخشند و بازی بازاریابی دیجیتال خود را کامل کنند. این همه اش نیست.

چیزی که Semrush را خاص می کند منابع فوق العاده مفید آن در سئو است. از راهنماها و کتاب‌های الکترونیکی قابل دانلود گرفته تا وبینارهای آموزشی و پادکست‌های موردی، Semrush همه چیزهایی را که برای بهبود مهارت‌های SEO و گسترش دامنه‌تان نیاز دارید، دارد. علاوه بر این، آکادمی Semrush به شما امکان می دهد مهارت های حیاتی را با کارشناسان درجه یک این حوزه کسب کنید.

 درس ها را تماشا کنید، مطالب خواندنی اضافی را کشف کنید، نکات عملی را دریافت کنید، و برای تکمیل یک دوره و دریافت گواهینامه در آزمون ها شرکت کنید. بهترین بخش این است که همه این منابع، دوره ها و آزمون های گواهینامه کاملاً رایگان هستند تا زمانی که کاربر ثبت نام شده Semrush باشید.

سئوی خود را با سرعت خود ارتقا دهید

بهترین چیز در مورد همه این سایت ها این است که می توانید SEO را یاد بگیرید و مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را با سرعت بهبود بخشید. اکثر دوره های این سایت ها 100 درصد رایگان هستند و در هر زمان و مکان قابل دسترسی هستند. علاوه بر این، برای شروع مسیر و تبدیل شدن به یک متخصص سئو، نیازی به تجربه قبلی ندارید.

در حالی که دوره‌ها، سخنرانی‌های ویدیویی، و گواهی‌نامه‌ها مهارت‌های خاصی را آموزش می‌دهند و در زمینه کاری شمارا تحسین می‌کنند، وبلاگ‌ها، پادکست‌ها و وبینارها شما را در جریان آخرین روندهای صنعت و بهترین شیوه‌های SEO قرار می‌دهند.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT