ساخت حساب پی پال

ساخت حساب پی پال معتبر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ساخت حساب پی پال معتبر برای بیشتر کاربران دنیا کار سختی نیست. هرچند که در طول مسیر ساخت اکانت پی پال باید به یک سری موارد هم دقت کافی داشته باشید. برای ساخت یک حساب کاربری پی پال باید یک کارت اعتباری برای پرداخت‌ها، یک حساب بانکی یا کارت اعتباری برای وریفای کردن اکانت پی پال و در برخی موارد به کارت‌های شناسایی مانند پاسپورت نیاز دارید. اما افتتاح حساب پی پال برای کاربران ایرانی چگونه انجام می‌شود؟ در این مقاله به ساخت حساب پی پال معتبر توسط اول پرداخت می پردازیم.

ساخت حساب پی پال معتبر

ساخت حساب پی پال معتبر

پیش از آن که به سراغ ساخت اکانت paypal یا پاسخ به این پرسش برویم که آیا می‌شود اکانت پی پال ساخت، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع حساب پی پالی نیاز دارید. به طور کلی پی پال دو نوع اکانت شخصی و تجاری دارد. اما در کنار این دو، اکانت‌های ویژه پی پال و اکانت‌های ویژه دانش آموزی هم به منظور رفع نیاز برخی از اقشار، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر یک از این حساب‌ها، مزایای خاص خود را برای کارایی‌های مختلف در نظر گرفته شده‌اند.

اکانت تجاری یا Business

ساخت حساب پی پال

ساخت حساب پی پال

اگر یک کسب و کار تجاری گسترده‌تر را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید درآمد شرکت خود را به صورت ارز از مشتریان خارجی خود دریافت کنید، باید یک اکانت تجاری پی پال داشته باشید. این حساب برای گروه‌ها و شرکت‌های تجاری که تجارت آنلاین راه‌اندازی کرده‌اند توصیه می‌شود. همچنین در صورتی که قصد نقد درآمد فریلنسری خود را داشته باشید می توانید از این حساب بهره مند شوید. از مزایای افتتاح حساب پی پال در سایت اول پرداخت؛ امکان راه اندازی درگاه بر روی سایت می باشد که می توانید جهت دریافت وجه از مشتریان بین المللی از آن استفاده نمایید.

ساخت حساب پی پال امن

اکانت‌های تجاری پی پال علاوه بر این که از گزینه‌های حساب ویژه برخوردار هستند، تحت نام تجاری شرکت شما ساخته می‌شوند.

همچنین به عنوان یک شرکت تجاری، با داشتن حساب‌های تجاری پی پال، نام شرکت و لوگو شما در هنگام پرداخت به مشتریان نمایش داده می‌شود. همچنین از آن جایی که یک شرکت تجاری نیازمند مدیریت مالی بیشتر، پرداخت‌های دسته جمعی و چنین مواردی است، حساب‌های تجاری پی پال این نیازها را برای این مشتریان فراهم می‌کند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT