تحلیل ارزهای دیجیتال 2 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 2 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

روز سه‌شنبه پس از کاهش 12.6 درصدی نرخ فروش مسکن در ماه جولای (تیر و مرداد) نسبت به ماه قبل از آن و رسیدن به کمترین میزان از جولای 2016 (تیر 95) تاکنون، اکثر دارایی‌های رمزنگاری شده روز خود را در سطوحی بالاتر به اتمام رساندند. کاهش نرخ فروش مسکن تایید دیگری بر این واقعیت است که رویکرد تهاجمی تر فدرال رزرو ایالات متحده برای مهار تورم، نرخ رشد اقتصادی را بدون به رکود کشاندن آن، کاهش داده است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 2 شهریور می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 2 شهریور

جاشوا لیم (Joshua Lim)، رئیس بخش مشتقات در Genesis Trading، گفت:

«اخبار بد اقتصاد کلان همچنان برای بازار کریپتو خبر خوبی است، چراکه داده‌های ضعیف فروش خانه در ایالات متحده فدرال رزرو را وادار به تمرکز روی خروج از رکود، ایجاد حداکثری شغل و کاهش نرخ بهره و در کل، اتخاذ سیاست پولی Dovish می کند، از سوی دیگر ضعف شاخص دلار آمریکا به قوی‌تر شدن بازار رمزنگاری کمک می کنند.»

دارایی‌های کریپتو این هفته را با تمرکز بیشتر معامله‌گران بر گردهمایی جکسون هول که از روز پنجشنبه آغاز می‌شود، آغاز کردند. انتظار می رود جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز جمعه در این گردهمایی اقتصادی سالانه سخنرانی کند که می تواند به تفکر بانک مرکزی در مورد نرخ بهره در آینده اشاره کند. معامله گران امیدوارند در این رویداد اخبار مثبتی دریافت کنند.

ابزار CME FedWatch که احساسات سرمایه گذاران در مورد سیاست های پولی را ارزیابی می کند، به شدت نشان می دهد که معامله گران به طور فزاینده ای به نوعی بلاتکلیفی دچار شده اند. یک روز پیش، معامله گران روی احتمال 57 درصد برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره توسط اعضای کمیته بازار آزاد فدرال شرط بندی می کردند و امروز این انتظارات تغییر کرده و سرمایه‌گذارانی که روی شانس 58.5 درصدی افزایش 50 واحدی شرط می‌بندند، بیشتر شده اند. شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز امروز دوباره به منطقه ترس شدید بازگشته و رقم 25 را نشان می دهد.

در 24 ساعت گذشته، شرایط کلی بازار تاحدودی بهبود یافته و بیت کوین با کمتر از 1 درصد رشد به حدود 21320 دلار رسیده است. ارزش بازار این دارایی رمزپایه نیز امروز در حدود 407.15 میلیارد دلار و دامیننس آن 39.8% است.

معاملات آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو که یکی از بزرگترین بازارهای مشتقات جهان است نیز به تازگی پس از سقوط بزرگ بازار و درست قبل از انقضای قراردادهای آگوست (مرداد و شهریور)، با بیشترین تخفیف برای قیمت ها در حداقل 2 و نیم سال گذشته معامله می شود.

تحلیل آلتکوین ها 2 شهریور

اتریوم نسبت به روز گذشته حدود 2 درصد بهبود قیمت را تجربه می کند و در حدود 1627 دلار ایستاده است. بایننس کوین همچنان زیر مارک 300 دلاری در نوسان است. سایر رمز ارزهای بزرگ بازار نیز تغییراتی در حدود 1+ تا 1- درصد را تجربه می کنند.

در میان آلتکوین های کوچکتر بازار، نکسو (NEXO) بیش از 10 درصد رشد در تایم فریم روزانه را ثبت کرده و با قیمت 0.99 دلار ترید می شود. چلیز (CHZ) با جهش 9.90 درصدی و بیت کوین کش (BCH)، با رشد 9 درصدی در رتبه های بعد قرار گرفته اند.

ارزش تجمعی بازار کریپتو نیز امروز در حدود 1.022 تریلیون دلار ایستاده است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT