دریافت پول از طریق پی پال

دریافت پول از طریق پی پال | دریافت پول با حساب PayPal | پرداخت با پی پال |درگاه پی پال

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا فکر می کنید دریافت پول از طریق پی پال و پرداخت با پی پال امری دشوار است؟ در این مقاله نحوه ارسال و دریافت پول با حساب PayPal بیان شده است. اگر در حال خرید آنلاین یا فروش یک محصول باشید، باید یک حساب پی پال داشته باشید. زیرا این روش یکی از امن ترین راه ها برای انجام تراکنش های دیجیتال با دوستان، خانواده و حتی مشتریان و فروشگاه ها است.

دریافت پول از طریق پی پال

آیا نگران یادگیری نحوه باز کردن حساب PayPal هستید؟ سعی ما در این مقاله بر این است که بررسی کنیم چرا به یک حساب پی پال نیاز دارید و چگونه باید یک حساب پی پال برای دریافت و پرداخت پول ایجاد کنید.

ایجاد حساب پی پال

در طول سال‌های اخیر، پی پال توانسته است بالاتر از بقیه رقیبان خود بایستد و شهرتی برای خود به عنوان یک سیستم پرداخت مطمئن برای تمام افرادی که تجارت آنلاین انجام می دهند، به دست آورد.
پی پال رشد کرد زیرا یک شکاف در بازار بین گزینه های پرداخت کمتر پیشرفته و پردازنده های کارت های اعتباری پیدا کرد.
بخش عمده ای از این پیشرفت در سایه ی eBay ایجاد شد، که به یک سیستم پرداخت ارزان و راحت برای فروشندگان و خریداران نیاز داشت. فروشندگان توانایی پرداخت و پردازش کارت اعتباری را نداشتند و خریداران نمی‌خواستند اطلاعات کارت های اعتباری خود را با افراد غریبه به اشتراک بگذارند.

دریافت پول از طریق پی پال

دریافت پول از طریق پی پال

PayPal راه حلی برای هر دو اینها ارائه کرد، یک راه امن و مطمئن برای ارسال و دریافت پول. این برنامه به صورت آنلاین و آفلاین کار می کند، ابزارهایی را در اختیار مشاغل با هر اندازه و هر نوعی قرار می دهد و حتی یک کارت اعتباری به کاربران واجد شرایط ارائه می کند.

افتتاح حساب پی پال

چگونه یک حساب پی پال راه اندازی کنم؟
به PayPal بروید، روی «Sign Up» کلیک کنید، نوع حساب خود را انتخاب کنید و نام، آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. به همین سادگی.
توجه داشته باشید که دو نوع حساب شخصی و تجاری وجود دارد. نحوه کار با PayPal با استفاده از حساب شخصی و استفاده از حساب تجاری PayPal را نیز ادامه توضیح خواهیم داد.

ساخت حساب paypal برای دریافت وجه

مشترکین حساب های شخصی می توانند از حساب پی پال خود برای ارسال پول به وب سایت ها، خرید کالاهای آنلاین و ارسال و دریافت پول از افرادی که می شناسند استفاده کنند. شما می توانید از هر نوع حساب پی پال برای دریافت پول استفاده کنید، از جمله حساب های پی پال فردی.
به عنوان مثال، eBay. ممکن است یک کالای عجیب و غریب را در eBay فروخته باشید، که به حساب تجاری PayPal نیاز ندارد، و پول خود را از این طریق دریافت کرده باشید. همچنین می توانید از افرادی خارج از eBay نیز پول دریافت کنید. دوستان و خانواده تان ممکن است برای شما پول ارسال کنند، یا می توانید لینک PayPal خود را برای دریافت کمک های مالی در وب سایت خود قرار دهید.
برای سال‌های زیادی، رایج‌ترین راه برای دریافت پرداخت‌ها در پی پال، استفاده از حساب های شخصی بوده است.

حساب شخصی پی پال برای دریافت وجه

با یک حساب شخصی PayPal، می‌توانید با ورود به حساب خود و انتخاب Request Money درخواست پول کنید.

دریافت پول از طریق پی پال

دریافت پول از طریق پی پال

در قسمت زیر آدرس ایمیل شخصی که می خواهید از او پول دریافت کنید را وارد کنید. مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، یک یادداشت و در صورت لزوم آدرس ایمیل دیگری را اضافه کنید. حداکثر 20 آدرس را می توان در یک زمان وارد کرد. برای تکمیل فرآیند روی Request Now کلیک کنید و منتظر بمانید تا مبلغ مورد نظر برای شما ارسال شود.
هنگام ارسال پول، PayPal گزینه های دیگری را برای مشتریان و کلاینت های شما فراهم می کند.

تنظیم حساب پی پال برای دریافت

دریافت پول از طریق پی پال

دریافت پول از طریق پی پال

استفاده از برنامه PayPal برای راه اندازی یک حساب PayPal برای دریافت پول؛با اپلیکیشن موبایل پی پال در آیفون و اندروید می توانید به سه روش درخواست کنید.
نام، آدرس ایمیل یا شماره موبایل شخصی را که از او درخواست پول می کنید وارد کنید. مبلغ مورد نظر را وارد کنید، پیامی اضافه کنید، مبلغ را چک کنید و روی «Request Now» کلیک کنید.
می‌توانید لینک خود را با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل به اشتراک بگذارید. در این صورت این یک لینک ایجاد می کند که گیرنده می تواند از آن برای ارسال پول از طریق PayPal برای شما استفاده کند.
Split a Bill شیوه ای است که برای پرداخت در رستوران یا هنگام جمع کردن مبالغ برای یک هدیه ایده‌آل است. فقط مبلغ صورت حساب را وارد کنید، آدرس ایمیل گروه را اضافه کنید و پول را درخواست کنید.

حساب پی پال بیزینس برای دریافت وجه

PayPal ابزارهای مختلفی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار پول دریافت کنید، (به غیر از درخواست مستقیم). البته این گزینه ها برای حساب های تجاری در دسترس هستند و شامل subscription tools، buttons و point-of-sale نیز می شوند.

PayPal Invoices

برای اهداف تجاری می توانید با پی پال یک فاکتور برای ارسال به مشتریان خود ایجاد کنید. فاکتورهای PayPal دارای تمام فیلدهایی هستند که برای سفارشی‌سازی نیاز دارید، مانند تعیین شماره فاکتور، تنظیم لوگو و افزودن آدرس.

PayPal Checkout

راه اندازی یک وب سایت برای فروش کالا؟ یک کاتالوگ e-commerce؟ در هر صورت، PayPal Checkout در اختیار شماست.

PayPal Subscriptions

پی پال یک ویژگی مفید برای دریافت پرداخت های به موقع و منظم ارائه می کند: PayPal Subscriptions. به سادگی می توانید آن را انتخاب کنید، جزئیات را اضافه کنید، مدل قیمت گذاری و هزینه دوره ای را وارد کنید.

دریافت پول از طریق پی پال

دریافت پول از طریق پی پال

PayPal Point-of-Sale Terminal

مشاغلی که از PayPal استفاده می کنند و در پلتفرم تجاری آن ثبت نام کرده اند، می توانند از Zettle استفاده کنند. Zettle یک سرویس متعلق به PayPal است که یک برنامه تلفن همراه را برای رسیدگی به پرداخت های کارتی ارائه می کند. که برای فروشگاه های pop-up ، غرفه‌ها، نمایشگاه‌های صنایع دستی و مشاغل کوچک مشابه بسیار ایده‌آل است.

Virtual Terminal Payments

پی پال همچنین به حساب های تجاری اجازه می دهد تا با استفاده از یک Virtual Terminal Payments، پرداخت ها را دریافت کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا پرداخت های کارت نقدی یا اعتباری را از طریق تلفن همراه خود پردازش کنید. Virtual Terminal Payments از مجوز عدم ارائه کارت استفاده می‌کنند و باید قبل از شروع استفاده از آنها درخواست شود.

PayPal QR Codes

QR کد ها از دیگر راه های عالی برای دریافت پول هستند. با استفاده از آنها هیچ‌کس نیازی به کار با کارت‌ها ندارد.
در ایالات متحده، PayPal 1٪ از پولی را که با هر تراکنش QR کد به دست می‌آورد، از کاربران دریافت می‌کند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر خودتان آن را بررسی کنید، زیرا در کشورهای مختلف هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

Add PayPal Buttons to Your Site

دریافت پول از طریق پی پال

دریافت پول از طریق پی پال

یکی دیگر از ویژگی های عالی PayPal امکان اضافه کردن دکمه های پرداخت به وب سایت شما است. چندین دکمه با برچسب هایی مانند Buy Now، Add to Cart، و Subscribe در دسترس هستند. به سادگی یک دکمه را انتخاب کنید، کد را بردارید و آن را به وب سایت خود اضافه کنید.

ایجاد یک حساب پی پال جدید

با وجود راه های بسیار زیادی برای دریافت پول از طریق پی پال، دیگر دلیلی برای استفاده از پول نقد وجود ندارد. دوستان و خانواده شما می توانند به راحتی در برنامه از طریق PayPal درخواست پول کنند و شما می توانید به صورت خودکار از فروش آنلاین خود پول دریافت کنید.
اگر در حال تاسیس یک شرکت برای خودتان هستید، قطعا به پی پال نیاز خواهید داشت. ایجاد یک حساب تجاری PayPal گزینه های بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT