شارژ پی پال

شارژ پی پال ، انتقال پول با پی پال ، پرداخت اینویس با پی پال ، افتتاح حساب پی پل

زمان مطالعه 5 دقیقه

نام PayPal با تلفظ صحیح پی پل، که متاسفانه با تلفظ اشتباه پی پال در میان کاربران رایج شده است؛ یکی از بزرگترین پذیرندگان پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که دراول پرداخت امکان شارژ پی پال، فروش پی پال و افتتاح حساب پی پال برای شما فراهم شده است.

پرداخت با پی پال

امروزه فروشگاه های اینترنتی به صورت گسترده پی پال را به عنوان درگاه پرداخت خود انتخاب کرده اند و همچنین افراد زیادی به واسطه ارسال و دریافت حواله PayPal اقدام به تجارت و تبادل وجه می نمایند. استفاده از خدمات PayPal برای کاربران داخل ایران ممکن نیست، اما با استفاده از خدمات اول پرداخت می توانید، از خدمات پرداخت آنلاین این کمپانی بزرگ بدون نگرانی و با پرداخت کمترین کارمزد بهره مند شوید.
پس اگر قصد فروش موجودی پی پال و یا شارژ حساب خود را دارید، می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید. خدمات شارژ حساب پی پال و پرداخت با پی پل، در کمتر از ۲ ساعت و با بهترین نرخ در مجموعه اول پرداخت خواهد بود.

 شارژ حساب پی پال در اسرع وقت و با سرعت بالا

اگر جز دسته افرادی هستید که حساب PayPal دارید اما موجودی لازم برای انجام سفارشات و یا پرداخت آنلاین ندارید، با استفاده از خدمات شارژ حساب پی پال اقدام به شارژ و افزایش موجودی اکانت خود نمایید. شارژ حساب پی پل در این مجموعه در سه واحد دلار و یورو و پوند صورت می پذیرد. همچنین شما از طریق این سرویس می توانید جهت انتقال وجه به سایر افراد و سایت ها اقدام نمایید.

شارژ پی پال

شارژ پی پال

شارژ حساب پی پال

خرید با پی پال در کوتاه ترین زمان

در فرم سفارش خرید با پی پال شما می بایست ابتدا اطلاعات لازم را وارد نمایید. این اطلاعات شامل مبلغ مورد نظر جهت پرداخت و آدرس سایت مد نظر جهت خرید می باشد. پس از تکمیل سفارش خرید با پی پال می بایست صورت حساب خود را پرداخت کنید، که در این مرحله شما به درگاه بانکی متصل خواهید شد و پس از پرداخت هزینه ریالی سفارش شما سریعا توسط کارشناسان پیگیری خواهد شد.

شارژ پی پال

شارژ پی پال

خرید با پی پال

فروش پی پال و نقد کردن درآمد ارزی

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات خرید پی پال، امکان فروش پی پال و تبدیل موجودی کاربرانی ( برنامه نویسان ، وبمستران ، عکاسان و.. ) که درآمد ارزی خارج از کشور دارند را نیز فراهم ساخته است. به این منظور کافی است تا با تکمیل فرم فروش پی پال را پر کنید و اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید.

نقد پی پال

افتتاح حساب پی پل وریفای همراه با مدارک

برای استفاده از خدمات Paypal می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید. با توجه به تحریم ها و محدودیت های موجود امکان افتتاح حساب پی پال به طور مستقیم برای هموطنان ایرانی وجود ندارد، اما با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت می توانید در کمترین زمان ممکن صاحب یک حساب پی پال کاملا وریفای شده شوید و پرداخت های خود را از طریق حساب متعلق به خود انجام دهید.

انواع حساب پی پال | اکانت های پی پال

همانطور که گفتیم پی پال دارای چند نوع اکانت مختلف می‌باشد که هر کدام از آن‌ها برای کاربردی خاص و نیز برای کاربران مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال، خریدارن، فروشندگان و صاحبان کسب و کار یا تاجران و خرده فروشان هر کدام از این‌ها از انواع مختلف اکانت پی پال استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که هر کدام از این اکانت‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد و این ویژگی‌ها باعث شده است که انواع حساب پی پال با یکدیگر متفاوت شود. که دانستن این تفاوت‌ها می‌تواند کار را برای شما آسان‌تر کند.

افتتاح حساب پی پال

توجه داشته باشید که هر کدام از کاربران می‌توانند یک حساب شخصی و یک حساب بیزینس داشته باشند.

حساب شخصی پی پال

یکی از انوع حساب پی پال حساب شخصی پی پال است. حساب شخصی یک نوع استاندارد اکانت است. شما می‌توانید به این حساب شخصی پی پال خود پول واریز کنید، آن پول را خرج کنید و همچنین با استفاده از آن به صورت آنلاین هم خرید کنید و هم پول به دیگر دوستان در دیگر نقاط و یا افراد خانواده‌ی خود ارسال کنید. داشتن این نوع حساب پی پال برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین مثل eBay و یا برای پرداخت هزینه‌ی شام زمانی که با دوستان خود در به یک رستوران می‌روید و مواردی از این قبیل مناسب است.

حساب بیزینس

حساب بیزینس یکی دیگر از انوع حساب پی پال است. حساب بیزینس پی پال برای افرادی مناسب است که می‌خواهند محصولات خود را تخت یک شرکت با کمپانی خاص بفروشند. علاوه بر امکانات پرداختی که برای حساب پریمیر وجود داشت که برای این نوع حساب هم وجود داد، حساب‌های تجاری یا بیزینس می‌توانند نقل و انتقالات بانکی را بپردازند (با هزینه هر تراکنش).

 آیا امکان پرداخت invoice paypal وجود دارد؟

استفاده از فاکتورهای نسخه چاپی به تدریج در حال کاهش است و با پیشرفت تکنولوژی، پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مانند PayPal اکنون توانایی ایجاد و ارسال فاکتور را به کاربران خود ارائه می‌دهند. ویژگی فاکتورهای PayPal که به طور استاندارد در تمام حساب‌های تجاری آن وجود دارد، به صاحبان مشاغل امکان ایجاد و تنظیم فاکتورهای حرفه ای را می‌دهد که مشتریان آن‌ها می‌توانند با کلیک بر روی یک دکمه، پرداخت را انجام دهند. ارائه فاکتور به مشتریان برای محصولات یا خدمات تا به حال این چنین آسانی نبوده است.

پرداخت invoice پی پال

 شارژ حساب پی پال چقدر زمان میبرد؟

شارژ حساب پی پال و خرید با پی پال در مجموعه اول پرداخت در کمتر از ۱ ساعت انجام می شود و پس از انجام سفارش نیز رسید پرداخت و شماره تراکنش برای شما ارسال خواهد شد.

کارمزد انجام سفارشات پی پال چند دلار هست؟

کارمزد پی پال در حالت استاندارد

اگر شما در داخل امریکا تراکنش مالی خود را با پی پال انجام دهید باید علاوه بر مقدار ثابت ۳۰ سنت، ۲/۹ درصد از مبلغ کل را به صورت کارمزد پرداخت کنید.

اگر شما در آمریکا نباشید، کارمزد برابر است با جمع مقدار ثابتی که بسته به ارز مورد نظر متفاوت است و ۴/۴ درصد مبلغ کل را شامل می‌شود.

کارمزد برای انتقال وجه

برای انتقال وجه اگر شما در امریکا باشید باید ۲/۹ درصد از مبلغ کل به علاوه ۳۰ سنت کارمزد پرداخت نمایید؛ اما اگر در سایر کشورها حضور داشته باشید مبلغ کارمزد بین ۰/۳ الی ۳/۹ درصد متغیر است. این که کدام مقدار به شما تعلق می‌گیرد بسته به ارز مورد نظر و مقدار وجهی که قصد انتقال آن را دارید بستگی دارد.

کارمزد برای دریافت وجه

اگر شما به عنوان فرستنده وجه (این نوع کارمزد تنها در حساب پرسونال در نظر گرفته می‌شود)، پرداخت کارمزد را به عهده گیرنده قرار دهید، فرد گیرنده باید پرداخت کارمزد را انجام دهد تا قادر به استفاده از مبلغ مورد نظر باشد چرا که در غیر این صورت انتقالی انجام نخواهد شد. اما اگر شخص فرستنده کارمزد را پرداخت نماید، دیگر نیازی به پرداخت توسط گیرنده نخواهد بود.

مبلغ این کارمزد بسته به ارز مورد نظر و مبلغ متفاوت خواهد بود.

کارمزد هنگام خرید آنلاین

بسیاری از کاربران پی پال، تنها برای خرید آنلاین از این سیستم استفاده می‌کنند. در حالت کلی شما برای هر خریدی که انجام می‌دهید، نیازی به پرداخت کارمزد ندارید مگر اینکه ارز موجود در حساب شما با ارز مقصد یکی نباشد. کارمزدی که در این حالت پرداخت می کنید مقدار زیادی نخواهد بود.

امکان اتصال حساب های پی پل خریداری شده به اکانت های فیلنسری همچون، اپ ورک، 99design و .. وجود دارد؟

بله در اکانتهای با نام شما می توانید به سادگی از حساب های ایجاد شده برای نقد کرد درامد پی پال خود استفاده نمائید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT