درآمد پی پال (Paypal) و eBay

ارتباط پی پال (Paypal) و eBay | همکاری این دو مجموعه بزرگ

زمان مطالعه 4 دقیقه

وب سایت eBay میلیون‌ها کالا برای فروش دارد؛ اما فعلا بهترین راه پرداخت در آن، پی‌پال (PayPal) می‌باشد. این سیستم پرداخت به خریداران امکان می‌دهد که بدون نیاز به این که از حساب بانکی شخصی، دبیت کارت (Debit Card) یا اطلاعات کردیت کارت‌ استفاده کنند، پول را به طور مجازی به فروشندگان ارسال نمایند. پی پال، سرویسی امن است، در بیشتر نقاط جهان پذیرفته شده و در زمان پرداخت آنلاین برای کالا عملکردی بی نقص دارد. در این مقاله به بررسی پی پال (Paypal) و eBay و همکاری این دو مجموعه بزرگ می‌پردازیم.

شما به سادگی می‌توانید زمانی که قصد پرداخت در سایت eBay را دارید، پی پل را انتخاب کنید و به سرعت با وارد کردن اطلاعات ویزا کارت یا مسترکارت خود، یک حساب پی پال ایجاد کنید تا خرید شما تکمیل شود.

همچنین شما می‌توانید هر زمانی که لوگوی PayPal را در هر سایت دیگری مشاهده می‌کنید، از حساب پی پال خود برای خرید از میلیون‌ها فروشنده عمده و خرده فروش و همین طور برای پرداخت در سراسر جهان استفاده نمایید.

امکانات دارنده حساب پی پال

  • پول را از حساب بانکی به حساب پی پال خود انتقال دهید.
  • پول را از کردیت کارت به اکانت پی‌پال خود انتقال دهید و مبلغ انتقال داده شده را در حساب پی‌پال ذخیره کنید تا بعداً از این مقدار، برای پرداخت‌هایتان با پی پال استفاده کنید.
  • پول را از حساب پی‌ پال خود به حساب پی پال کاربری دیگر انتقال دهید.
  • پول را از حساب پی پال به حساب ارزی خود انتقال دهید.

پی پال (Paypal) و انجام تراکنش های eBay

ارتباط پی پال (Paypal) و eBay چیست

زمانی که یک خریدار، مزایده‌ای را در eBay برنده می‌شود، یا با بهترین پیشنهادش موافقت شده و یا یک کالا را با استفاده از دکمه Buy it Now at full price خریداری کرده است. پس از آن، فروشنده یک فاکتور به خریدار ارسال خواهد کرد. این فرآیند به شکل زیر انجام می‌شود:

*خریدار، یک مزایده را می‌برد یا خریدی انجام می‌دهد: 

خریدار از فروشنده‌ای که پی پال را به عنوان یک روش پرداخت قبول می‌کند، خرید می‌کند.

*خریدار با استفاده از پی پال، پرداخت انجام می‌دهد: 

فردی که مزایده eBay را برده و عضو پی پال است، از طریق صفحه My eBay page یا از طریق خود لیست کالا، روی آیکون “Pay Now” که کنار لیست خرید تکمیل شده قرار دارد، کلیک می‌کند.

*پول به طور اتوماتیک انتقال داده می‌شود: 

برای این که خریدار برنده مزایده، هزینه مورد نظر را از طریق پی پال بپردازد، ابتدا از کردیت کارت یا حساب بانکی به حساب پی پال خود، انتقال موجودی انجام می‌دهد. سپس این موجودی بلافاصله به حساب پی پال فروشنده انتقال داده می‌شود. همینطور کاربران پی پال می‌توانند در صورت تمایل، مبلغی را در حساب پی پال خود باقی بگذارند تا برای خریدهای بعدی از آن استفاده کنند.

*فروشنده پول را دریافت می‌کند:

بعد از این که پول به حساب فروشنده واریز شد، او آزاد است که پول را به حساب بانکی خود انتقال دهد، یک چک از سوی پی پال به صورت ایمیل دریافت کند، پول را با استفاده از دبیت کارت پی پال خرج کند یا از پول موجود در حساب پی پال خود برای خریدهای آنلاین بعدی خود استفاده کند.

فواید استفاده از پی پال

پی پال (Paypal) و eBay

 

پی پال یک راه سریع و آسان برای خرید آنلاین می‌باشد و در بسیاری از وب‌سایت‌های فروش، به عنوان روش پرداخت اصلی ترجیح داده شده است. پی پال ۵ ویژگی زیر را ارائه می‌دهد:

  • انعطاف برای فروشندگان: حتی فروشندگانی با فروش کم هم می‌توانند با عضویت در پی پال، به سرعت و آسان پرداخت‌هایی که از کردیت کارت یا دبیت کارت خریدار به حساب او واریز می‌شوند را قبول کنند.
  • سرعت: واریز پول پی پال به فروشندگان بسیار سریع است و انتقال پول از حساب‌های پی پل به حساب‌های بانکی مدت زمان کمی مانند ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد.
  • توان مالی: کارمزد استفاده از پی پال، ۳۰ سنت برای هر تراکنش به علاوه ۳% کل مبلغ تراکنش می‌باشد.
  • خرید امن: به دلیل آن که پی پال (PayPal) به خریداران، ضمانت‌ها و روش خاصی برای انجام تراکنش‌ها می‌دهد، خریداران نگران این نخواهند بود که چیزی را که سفارش داده‌اند دریافت نکنند و فروشندگان نیز نگران کلاه‌برداری در پرداخت نخواهند بود. با وجود پی پال، هم خریداران و هم فروشندگان همواره راهی برای بازگشت سرمایه خود دارند.
  • امنیت حساب: پی پال، سرویسی امن است. به دلیل این که فروشندگان، معمولا اطلاعات حساب خریدار را پس از خرید در دست دارند این امنیت در فروشگاه‌های واقعی به مشتریان ارائه نمی‌شود.

حالا که متوجه ارتباط پی پال (Paypal) و eBay شدید و از اهمیت و کاربرد پی پال در خرید اینترنتی آگاه شدید، برای استفاده از خدمات پی پال شامل شارژ حساب پی پال، افتتاح حساب پی پال یا خرید با پی پال می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

 

امتیاز 4.8/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT