تبدیل دلار پی پال به ریال

تبدیل دلار پی پال به ریال با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه با توجه به گستردگی و تنوعی که در شبکه و سیستم پرداخت آنلاین وجود دارد، دیگر وابستگی نیازی به استفاده از خدمات بانکی سنتی نیست. گرچه با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به طور مستقیم نیز نمی‌توان پرداخت ارزی و یا انتقال وجه به یکی از کشورهای خارجی انجام داد. با این وجود هنوز هم راهی برای تبدیل دلار پی پال به ریال وجود دارد. اگر می‌خواهید با نحوه انتقال پول با حساب پی پال آشنا شوید و با به دنبال روشی برای نقد کردن درآمد ارزی هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

با وجود اینترنت ارتباط افراد از هر نقطه از جهان به نقطه دیگر به راحتی امکان‌پذیر شده است. از طرف دیگر، وجود ارزهای دیجیتال مانند پی پال، این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا با استفاده از یک سیستم یکنواخت بتوانند برای یکدیگر پول ارسال کرده و یا دریافت کنند و از هر سایتی چه ترکیه‌ای، چه چینی، خرید اینترنتی داشته باشند.

پی پال و تحریم

تبدیل دلار پی پال به ریال ایران

اما تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، اجازه نمی‌دهد که به طور مستقیم از این شبکه‌های پرداخت آنلاین استفاده کنند. با این وجود همیشه روشی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی اول پرداخت، نه تنها افتتاح حساب پی پال انجام دهید، بلکه آن را وریفای نیز بکنید.

برای استفاده از تمامی امکانات حساب پی پال، بعد از افتتاح حساب، حتماً باید وریفای آن انجام شود. چرا که در غیر این صورت برخی از امکانات مانند انتقال پول از پی پال به ایران و یا دریافت وجه امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این امنیت حساب در حالتی که وریفای شده باشد، توسط کمپانی پی پال تضمین می‌شود.

بعد از اینکه افتتاح حساب پی پال با موفقیت انجام شد، می‌توانید آدرس حسابتان را برای هرکسی که قرار است برای شما پول انتقال دهد، ارسال کنید و وجه مورد نظر را دریافت کنید.

 تبدیل دلار پی پال به ریال و انتقال به ایران

 تبدیل دلار پی پال به ریال و انتقال به ایران

در حالت کلی ممکن است که شما به عنوان فریلنسر برای سایت های مختلف مانند فریلنسر دات کام ، UpWork،Envato، Fiverr و …  در حال فعالیت هستید و باید برای دریافت حقوقتان حساب پی پال داشته باشید. یا اینکه یکی از دوستان و آشنایانتان قصد انتقال وجه از خارج از کشور برای شما دارند.

در صورتی که می‌خواهید تبدیل ارز، تبدیل دلار به ریال انجام دهید، می‌توانید از خدمت نقد کردن درآمد ارزی اول پرداخت استفاده کنید. با استفاده از لینک زیر درخواستان را در سایت ثبت کنید و سپس معادل موجودی حسابتان را به ریال از اما تحویل بگیرید.

آموزش انتقال پول با حساب پی پال

همان‌طور که می‌دانید پی پل یکی از روش‌های انتقال ارز به خارج از کشور است که در مقایسه با مانی گرام، وسترن یونیون و … برای مبالغ پایین، هزینه کارمزد کمتری دارد. برای انتقال پول با حساب پی پال ، حتماً باید یک حساب پی پال وریفای شده داشته باشید.

روش انتقال دلار در پی پال

 تبدیل دلار پی پال به ریال و ایران

۱) وارد سایت اصلی پی پال شوید. از منوی بالای سایت، گزینه Log In را انتخاب کنید.

توجه: در صورتی که برای انجام این انتقال می‌خواهید نوشته‌ای یادداشت کنید، به هیچ وجه از ایران، آدرس و شماره تلفنی که در ایران است نام نبرید. در غیر این صورت منتظر لیمیت شدن حسابتان باشید.

نکاتی که هنگام انتقال پول با حساب پی پال باید بدانید

  • به دلیل تحریم‌های علیه ایران، برای استفاده از پی پال باید از نرم‌افزارهایی که آی پی آدرس ایران را تغییر می‌دهند (VPS) استفاده کنید. در غیر این صورت حساب شما توسط پی پال بلوک می‌شود.
  • به خاطر داشته باشید که پی پال تحت نظارت سیستم‌های بانکی معتبر فعالیت می‌کند، بنابراین بهتر است که از منابع ناشناس و یا مشکوک مبلغی دریافت نکنید.
  • در صورتی که بیش از اندازه انتقال و یا دریافت وجه داشته باشید، از نظر پی پال در حال فعالیت مشکوکی هستید. بنابراین از انجام چند تراکنش با مبالغ زیاد در یک روز خودداری کنید.

خدمات تبدیل دلار پی پال به ریال

برای تبدیل دلار پی پال به ریال می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین این مجموعه خدمات شارژ پی پال و افتتاح حساب پی پال را هم به کاربران خود ارایه می‌دهد.

امتیاز 5/5 - از 65 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT