خرید(شارژ) دلار پی پال

خرید(شارژ) دلار پی پال/فروش(نقد) دلار پی پال

زمان مطالعه 3 دقیقه

پی پال یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیکی است که برای خرید از سایت‌های خارجی، پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف و همچنین انتقال ارز به خارج از ایران و برعکس استفاده می‌شود. برای شارژ پی پال و یا نقد کردن موجودیحساب پیپال می توانید از خدمات ارزی اول پرداخت استفاده کنید. در این مقاله درمورد دو روش خرید(شارژ) دلار پی پال و همچنین فروش(نقد) دلار پی پال در خدمت شما هستیم.

خرید(شارژ) دلار پی پال

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که منظور از خرید(شارژ) دلار پی پال همان شارژ پی پال است. به عبارت دیگر شما با خرید دلار ازمجموعه اول پرداخت و پرداخت ریال به ما می‌توانید حساب پی پال خود را شارژ کرده و خریدتان را انجام دهید. پس اگر قصد شارژ پی پال را دارید، از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کرده تا کارشناسان ما در کمتر از30 دقیقه حساب پی پال شما را شارژ نمایند.

شارژ حساب پی پال

کسب دلار پی پال

همان طور که می دانید برای کسب درآمد از طریق اینترنت روش‌های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان هستند.

به عبارت دیگر شما می‌توانید با فعالیت در حوزه فریلنسری در سایت‌های مختلف مانند آپ ورک و فریلنسر دات کامدرآمدتان را از طریق روش‌های قانونی افزایش دهید و خیالتان راحت باشد که در ازای زمان و کاری که کرده‌اید، هزینه‌ای دریافت می‌کنید.

خرید(شارژ) دلار پی پال
خرید(شارژ) دلار پی پال

قیمت خرید(شارژ) دلار پی پال چقدر است؟

با توجه به اینکه ارزش دلار روز به روز در حال تغییر است نمی‌توان قیمت مشخصی برای خرید(شارژ) دلار پی پال تعیین کرد. بنابراین در صورتی که قصد شارژ پی پال را دارید، می‌توانید از طریق تیکت، تماس با پشتیبانی و یا حتی چت آنلاین نرخ را بصورت آنی دریافت نمایید.

فروش دلار پی پال

مشابه با قسمت قبلِ منظور از فروش دلار پی پال ، نقد کردن درآمد ارزی است. این روزها با استفاده از اینترنت روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارزی ایجاد شده است. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های مختلفی که در قسمت قبل به آنها اشاره شد به صورت رایگان و غیر رایگان دلار پی پال دریافت کنید و سپس با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت دلار پی پال را به ریال تبدیل کنید.

در صورتی که شما از این روش‌ها برای افزایش درآمدتان استفاده می‌کنید، می توانید موجودی حسابتان را به ما بفروشید و معادل آن را به ریال دریافت کنید. بنابراین برای ثبت سفارش فروش دلار پی پال به ما می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

نقد درآمد ارزی

قیمت فروش دلار پی پال چقدر است؟

مشابه با بخش قبل، با توجه به قیمت متغیر دلار، امکان تعیین کردن قیمت قطعی فروش دلار پی پال وجود ندارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت‌ها باز هم باید با تیم مجموعه اول پرداخت در تماس باشید.

همراهان گرامی، حداکثر زمان رسیدگی به سفارش شما جهت خرید دلار پی پال یا فروش دلار پی پال 1 ساعت کاری است. در صورتی که هنگام ثبت سفارش به مشکلی برخوردید می‌توانید از طریق چت آنلاین، ارسال تیکت و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید(شارژ) دلار پی پال
خرید(شارژ) دلار پی پال

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

امتیاز 4.8/5 - از 122 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT