unlock کردن آیفون

unlock کردن آیفون در کمترین زمان ممکن با چند کلیک ساده

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیفون کمپانی محبوب آمریکایی که تمامی مردم دنیا شیفته ی خود کرده است. بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا فعالیت های این کمپانی را رصد می کنند و سعی در رقابت با این کمپانی دارند. حتما صف های طولانی مردم را برای خرید گوشی های این شرکت در مان معرفی دیده اید. آیفون سیستم عامل اختصاصی خود را ارائه می دهد. هم لپتاپ و هم گوشی های موبایل خود را به سیستم عامل ios مجهز میکند که بسیار روان و محبوب می باشد. در این مقاله قصد داریم به آموزش unlock کردن آیفون بپردازیم.

سیستم های امنیتی پیچیده و منحصر به فرد آیفون علاوه بر ایجاد امنیت و القای حس پیشرفته بودن در بعضی از مواقع دست و پا گیر می باشد. یکی از این موارد امنیتی که البته از جهت تبلیغاتی نیز برای آیفون به صرفه می باشد بخش آنلاک کردن گوشی های این کمپانی می باشد.

در ادامه ی این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا اطلاعات جامع تری با شما در میان بگذاریم. اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بیت المللی با ارائه ی جامع ترین مقالات آموزشی همواره در کنار شما عزیزان خواهد بود.

چرا باید آیفون خود را unlock کنیم

کمپانی آیفون با بسیاری از اپراتور های بزرگ در ارتباط می باشد. به همین منظور گوشی های خود را با این اپراتورها هماهنگ سازی می کند. در واقع نرم افزار گوشی های خود را طوری با این اپراتور ها هماهنگ میکند که هیچ سیم کارت دیگری به جز سیم کارت های آن اپراتور به خصوص در گوشی آیفون کار نکند.

به عنوان مثال شما یک گوشی آیفون خریداری کرده اید که سیم کارت شرکت اتصالات روی آن قرار دارد. در صورتی که بخواهید سیم کارت دیگری به عنوان مثال سیم کارت شرکت های ایرانی را روی گوشی خود بگذارید می بایست ابتدا گوشی خود را آنلاک کنید.

چگونگی unlock کردن آیفون

برای آنلاک کردن آیفون روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها unlock سخت افزاری است. جهت آنلاک سخت افزاری می بایست سیم کارت های مخصوص به این کار را روی گوشی قرار داده و با دستورالعمل های خاص اقدام به unlock کردن آیفون خود کنید.

اما روشی که ما به شما پیشنهاد می دهیم استفاده از سایت هایی است که به وسیله ی EMEI گوشی خود می توانید اقدام به آنلاک کردن گوشی خود نمایید.
یکی از سایت های معتبر در این زمینه سایت doctorunlock می باشد. با مراجعه به این سایت روی نام گوشی خود کلیک کنید.

unlock کردن آیفون

در ادامه باید کشور و نام اپراتور سیم کارت خود را وارد کنید. نکته ی جالب قابلیت انتخاب تمامی اپراتور های موجود در ایران می باشد. شما می توانید هر کدام از اپراتور هایی که در ایران فعال است را انتخاب نمایید. سپس با ورود EMEI گوشی خود و پرداخت هزینه ی آن اقدام به آنلاک کردن گوشی آیفون نمایید.

unlock کردن آیفون

پرداخت هزینه ی unlock کردن آیفون

جهت پرداخت هزینه ی unlock کردن گوشی خود میتوانید از خدمات منحصر به فرد سایت اول پرداخت استفاده نمایید. کافی است برای این کار در قسمت ثبت سفارش با ویزا کارت اقدام به سمت سفارش نمایید. اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی با افتخار در کمترین زمان ممکن پرداخت های شما را انجام می دهد.

امتیاز 1.7/5 - از 119 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT