بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش (BCH) و احتمال وقوع حمله 51درصدی

زمان مطالعه 3 دقیقه

با توجه به اطلاعات بلاک چینی منتشر شده توسط خبرنگاری با نام Greg Thomson، در حال حاضر کنترل بیش از 40 درصد هش ریت شبکه بیت کوین کش در کنترل یک ماینر می باشد. لازم به ذکر است این ماینر نام ساتوشی ناکاموتو را در تمام بلاک های ماین شده ی خود اضافه کرده است. در این مقاله به بررسی بیت کوین کش (BCH) و احتمال وقوع حمله 51درصدی می پردازیم.

ماینینگ بیت کوین کش (BCH)

علاوه بر موضوع کسب درآمد از طریق ماینینگ این ارز دیجیتال، چندین نظریه راجع به نیت وجود چنین قدرت هشی وجود دارد. می توان گفت به رغم کاهش کارمزد تراکنش هایی که در این زنجیره رخ می دهد، استخراج بیت کوین کش سودآوری دارد. یعنی ماینرهای زیادی برای کسب سود وارد موضوع استخراج بیت کوین کش می شوند.

کریگ رایت توسعه دهنده ی رمز ارزبیت کوین SV

از طریف دیگر، موضوع آقای کریگ رایت (Craig Wright) توسعه دهنده ی رمز ارز بیت کوین SV به میان آمده است. لازم به ذکر است این آقا مدعی نام ساتوشی ناکاموتو می باشد. یک نظریه در رابطه با این موضوع بیان شده است که آقای رایت و خبرگزاری Coingeek در تلاش هستند تا در جهت دامپ رمز ارز بیت کوین کش حجم زیادی از این رمز ارز را بدست آورند و به واسطه این امر بیت کوین کش با سقوط ارزش روبرو شود و در مقابل بیت کوین SV دچار افزایش قیمت شود.

بیت کوین کش (BCH)
بیت کوین کش (BCH)

نظریه اول در مورد بیت کوین کش (BCH)

یک نظریه دیگر وجود دارد که ماینرهای بیت کوین می خواهند به صورت عمدی سرعت شبکه ی این رمز ارز را کاهش دهند تا کارمزد شبکه افزایش یابد. احتمال این نظریه کمتر است زیرا در این صورت با افزایش نرخ هش ریت شبکه بیت کوین کش، شبکه رمز ارز بیت کوین نیز باید با کاهش شدید هش ریت روبرو می شد. ولی تا کنون هیچ کاهش قابل توجهی در هش ریت شبکه بیت کوین به وجود نیامده است.

نظریه دوم در مورد بیت کوین کش (BCH)

یک نظریه دیگر وجود دارد که ماینرهای جدید از سمت بیت کوین SV به سمت استخراج رمز ارز بیت کوین کش در حرکت هستند. هش ریت شبکه بیت کوین SV اخیرا به مقدار کمی دچار کاهش شده، در حالی که هش ریت بیت کوین کش افزایش یافته است.در حال حاضر هنوز مشخص نشده که آیا این روند افزایش هش ریت به اندازه کافی است که بتوان اعلام کرد از طریف ماینرهای بیت کوین SV، یک حمله احتمالی به شبکه ی بیت کوین کش رخ داده است.

پس از حذف شدن بیت کوین SV از لیست چندین صرافی بزرگ و معتبر، قیمت این رمز ارز روند کاهشی داشته است و احتمال می رود ماینرهای آن تمایل داشته باشند که برای کسب سود بیشتر به سمت رمز ارز بیت کوین کش کوچ کرده باشند.

منبع:CNN

بیت کوین کش (BCH)
بیت کوین کش (BCH)

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

امتیاز 4.6/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT