پرداخت در سایت freelancer.com

پرداخت در سایت freelancer.com | خرید از freelancer.com

زمان مطالعه 4 دقیقه

سایت فریلنسر بازاری از ایده‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌هاست که در آن هر کسی می‌تواند در زمینه ای که دوست دارد کار کند. این سایت حدودا ۱۲ سال پیش راه اندازی شده و از آن زمان تا کنون به کمک کارفرمایان و فریلنسرها، محصولات و ویژگی‌های فراوانی را ارائه کرده است. با این حال ممکن است نحوه کسب درآمد از سایت فریلنسر به دلیل وسعت این پلتفرم، برای افراد تازه کار کمی مبهم باشد. در این پست به بررسی پرداخت در سایت freelancer.com و نقد درآمد از این سایت می پردازیم.

پرداخت در سایت freelancer.com

پرداخت در سایت freelancer.com

سایت فریلنسر یکی از سایت‌هایی است که با کمک آن می‌توان به درآمد دلاری رسید. فریلنسرها در هر رشته و مهارتی می‌توانند با توجه به علایق خود در این سایت پروژه بگیرند و در منزل خود کسب و کار فریلنسری داشته باشند. دفتر مرکزی سایت فریلنسر دات کام در سیدنی استرالیا است و شعب دیگری در کشورهای ونکوور، لندن، بوینس آیرس، مانیل و جاکارتا دارد. استخدام فریلنسر در این سایت به این صورت است که کارفرمایان می‌توانند پیشنهادات فریلنسرها را مقایسه کرده و فریلنسر مناسب با شرایطشان را انتخاب کرده و پروژه را به آن‌‌ها بسپارند.

افتتاح حساب پی پال

گام اول: حوزه مهارت‌ خود را مشخص کنید

حوزه‌ای را که در آن تبحر دارید مشخص کرده و به عنوان یک فریلنسر با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت Freelancer پا به دنیای فریلنسری بگذارید. ثبت نام و انجام پروژه‌ها در این سایت کاملا رایگان است و کاربر پس از مراحل تایید حساب کاربری، می‌تواند رزومه خود را در این سایت ایجاد کند. منتهی با ارتقاء خود از طریق پرداخت حق عضویت، می‌توانید از امکانات خوبی که موجب افزایش پیشنهادهای کار و در نتیجه افزایش درآمدتان می‌شود بهره ببرید.

پرداخت در سایت freelancer.com

پرداخت در سایت freelancer.com

حواستان باشد که پروژه‌ها بر اساس مهارت‌هایی که در پروفایل‌تان ذکر کرده‌اید به شما تعلق خواهند گرفت. بنابراین حتما این لیست را با دقت و جزئیات کامل پر کنید. بدین ترتیب فرصت‌های کاری بیشتری به دست خواهید آورد.

گام دوم: یک پروفایل خوب داشته باشید

اهمیت داشتن یک پروفایل کاربری کامل و حرفه‌ای بر هیچکس پوشیده نیست. در حقیقت پروفایل شما نشان دهنده شخصیت، نمونه کارها، مهارت‌ها، تجربیات و رزومه شما است. یک پروفایل خوب می‌تواند کارفرماها را به همکاری با شما ترغیب کند. ضمن اینکه در نحوه قضاوت افراد در مورد مهارت‌ها و توانایی‌هایتان هم اثرگذار است.

پرداخت در سایت freelancer.com

پرداخت در سایت freelancer.com

گام سوم: یافتن پروژه و شروع مناقصه

کار اصلی نحوه کسب درآمد از سایت فریلنسر از همین نقطه آغاز می‌شود. در این سایت، هر روز صدها پروژه و مسابقه در دسته بندی‌های مختلفی ارائه می‌شوند. با بررسی منظم صفحات مربوط به این دسته بندی‌ها می‌توانید پروژه‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید. در صفحات مربوط به مشاغل (Jobs) می‌توانید پروژه‌های مناسبی که جهت مناقصه باز هستند را ببینید. برای مسابقات (Contests) هم کافیست پروژه مورد نظر خود را وارد کنید. در زمان مقرر، پروژه را به بهترین صورت انجام دهید، جایزه بگیرید و درآمد ارزی کسب کنید.

پرداخت در سایت freelancer.com

پرداخت در سایت freelancer.com

نقد درآمد از سایت های فریلنسری

بیش از ۷۵۰ دسته بندی در صفحه مشاغل این سایت وجود دارد، از توسعه دهنده وب تا نویسندگی، بازاریابی و حسابداری. قطعا مشاغلی سازگار با مهارت‌های شما در این بخش وجود دارد. قبل از اینکه پیشنهادتان را بفرستید، مطمئن شوید که دلیلی قانع کننده برای انتخاب خود از میان متقاضیان برای کارفرما نوشته اید.

گام چهارم: کار را شروع کنید

این گام ممکن است سخت‌ترین مرحله باشد. ولی در عین حال با ارزش‌ترین هم است. قبل از شروع کار مطمئن شوید که با کارفرمایتان درباره محدوده پروژه، ضرب الاجل‌ها و زمان پرداخت‌ها هماهنگ هستید تا بعدا مشکلی در این زمینه پیش نیاید. حتی ممکن است لازم به انعقاد قراردادی بین شما و کارفرما باشد. می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مانند اپلیکیشن اسلک برای ایجاد ارتباط به شکل دورکاری با کارفرمای خود استفاده کنید.

پرداخت در سایت freelancer.com

پرداخت در سایت freelancer.com

شاید برای آغاز کار هیجان زیادی داشته باشید، اما باید بدانید که همه چیز بین شما و کارفرمایتان باید شفاف باشد. شما باید بدانید که کارفرماها در هنگام استخدام فریلنسر به چه نکاتی توجه می کنند. پس برای شروع کار عجله نکنید. آرامش خود را حفظ کرده و همواره تمرکز داشته باشید.

گام پنجم: دریافت پول و ثبت بازخورد

با اتمام پروژه می‌توانید پول خود را به صورت کامل از کارفرما تحویل بگیرید. یادتان باشد که پس از پایان کار از کارفرما بخواهید که حتما نظر و تجربه‌اش از کار با شما را ثبت کند تا از این طریق به جمع آوری امتیاز بپردازید. هرچه امتیازتان بیشتر باشد، شانس پیدا کردن پروژه‌های بیشتری را هم خواهید داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT