بهترین ابزار بازاریابی آنلاین

10 بهترین ابزار بازاریابی آنلاین در سال 2022

زمان مطالعه 11 دقیقه

به زبان ساده، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ همه چیز را بهتر می کند. برنامه های مناسب کارایی شما را افزایش می دهند، خطاها را کاهش می دهند و تقریباً تمام تعاملات و فعالیت های کاری شما را آسان تر می کنند. بنابراین، آیا ابزارهای مارکتینگ آنلاین مهم هستند؟ بله، ما اینطور می گوییم. بهترین ابزار بازاریابی آنلاین را بشناسید.

و امروزه، طیف گسترده‌ای از ابزارهای مارکتینگ برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد که به شما کمک می‌کند در رقابت برتری داشته باشید، با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنید و سرنخ‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر تبدیل کنید. پیدا کردن مناسب برای نیازهای کسب و کار شما، اکنون کمی مشکل است.

خوشبختانه، برخی از برنامه های اثبات شده وجود دارد که بارها و بارها به بالای نمودارها صعود کرده اند. اگر به دنبال راهی برای روان‌تر کردن کسب‌وکارتان، کارکرد کارآمدتر کارمندان و مؤثرتر کردن کمپین‌های مارکتینگ هستید، امروز بهترین ابزارهای مارکتینگ آنلاین را بررسی کنید.

مقایسه بهترین ابزارهای مارکتینگ

بهترین انتخاب های برتر برای ابزارهای مارکتینگ

Constant Contact

  • مارکتینگ ایمیلی به درستی انجام شده است
  • . بهترین برای: فریلنسرها، بازاریابان ایمیل
  • . کاربردهای کلیدی: ایمیل مارکتینگ
  • . قیمت : از 20 دلار

Constant Contact یک راه حل مارکتینگ مناسب( niche) است. مارکتینگ ایمیلی را ارائه می دهد. خودشه. اما کاری که می توانید با این ابزار مارکتینگ ایمیلی انجام دهید کافی است تا هر کسب و کاری این گزینه مستقل را در نظر بگیرد.

CCابزارهای مارکتینگ دیگری نیز دارد، از جمله ابزارهای مدیریت تماس، تجزیه و تحلیل و مدیریت تقویم.اما ایمیل جایی است که واقعاً در آن قرار دارد. با قالب‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل، ویرایشگر کشیدن و رها کردن، و راه‌حل‌های تجارت الکترونیک، Constant Contact هر چیزی را که احتمالاً برای کمپین‌های مارکتینگ ایمیلی خود می‌خواهید، دارد.

Constant Contact دارای اتوماسیون عالی نیز هست. می‌توانید برای مشتریان جدید ایمیل‌های خوش‌آمدگویی ارسال کنید، یک محرک برای سری ایمیل‌ها با توجه به رفتار مشتری تنظیم کنید، و به‌طور خودکار یادآوری‌هایی را برای چرخ دستی‌های رها شده ارسال کنید. Constant Contact همچنین به شما امکان می دهد لیست هایی بسازید و مخاطبین را برای کمپین های تبلیغاتی مناسب تقسیم کنید.

ویژگی های مثبت

+ لیست های تقسیم بندی شده

+ سری ایمیل های فعال شده

+ مدیریت تماس کامل

ویژگی های منفی

بدون سئو

وقتی فهرست‌های شما طولانی‌تر می‌شوند، گران می‌شوند

بهترین ابزار بازاریابی آنلاین: Sendinblue

روزانه 300 ایمیل به صورت رایگان ارسال کنید

  • . بهترین برای : راه حل مارکتینگ ایمیلی تراکنشی با قابلیت SMS
  • . کاربردهای کلیدی : مارکتینگ ایمیلی
  • . قیمت: رایگان شروع کنید و روزانه 300 ایمیل دریافت کنید

Sedinblue یک ابزار مارکتینگ ایمیلی مقرون به صرفه است، به خصوص با توجه به تعداد ویژگی هایی که دریافت می کنید. با این طرح رایگان می توانید روزانه 300 ایمیل و 4000 ایمیل در روز هنگام ارتقاء به برنامه های پولی با شروع 25 دلار در ماه ارسال کنید. Sendinblue ایجاد، بهینه سازی و ارسال کمپین های ایمیل را آسان می کند و یادآورهای پیامکی را با یادآورهای بعدی برای تراکنش ها ترکیب می کند.

ویژگی های مثبت

+ طرح رایگان شامل 300 ایمیل روزانه است

+ همراه با قابلیت ارسال پیامک

+ ایجاد و تجزیه و تحلیل آسان کمپین ایمیل

ویژگی های منفی

ممکن است در ارسال و دریافت ایمیل با تاخیر مواجه شود

تجربه کاربری برای مبتدیان نیاز به بهبود دارد

بهترین ابزار بازاریابی آنلاین: HubSpot

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ حرفه ای با قیمت کمتر

  • . بهترین برای : همه
  • . کاربردهای کلیدی: ایمیل مارکتینگ، نسل هدایت (lead generation)، سئو
  • . قیمت :از 0 دلار

Hubspot احتمالاً محبوب ترین پلتفرم مارکتینگ امروزی است. گذشته از ویدیوهای کمکی عجیب و غریب و فرمت آسان برای دنبال کردن سایت، Hubspot با ارائه ابزارهای بسیار حرفه ای، گسترده و قدرتمند برای مشاغل، جایگاه خود را در صدر به دست آورد. و این پیشنهاد طیفی از فروش تا مارکتینگ، خدمات مشتری، CRM و موارد دیگر را پوشش می دهد. بنابراین، درک اینکه چرا بسیاری از شرکت ها Hubspot را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای مارکتینگ در صنعت انتخاب می کنند، سخت نیست.

وقتی صحبت از راه‌حل‌های مارکتینگ می‌شود، Hubspot عمیق‌تر می‌شود. شما همه چیز را پیدا خواهید کرد، از جمله SEO، ایمیل و مارکتینگ رسانه های اجتماعی. اما Hubspot همه چیز را به سطح دیگری می برد. به عنوان مثال، شما یک wizard سئو دریافت خواهید کرد که شما را در کل فرآیند سئو، ابزارهای کمپین مارکتینگ ایمیلی مبتنی بر داده و ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی که در پلتفرم شما تعبیه شده اند، راهنمایی می کند.

ویژگی های مثبت

+ ابزارهای مارکتینگ چشمگیر و حرفه ای

+ ویجت پاسخ مستقیم برای ذکر رسانه های اجتماعی

+ wizard سئو

ویژگی های منفی

طرح ها شکاف بزرگی در قیمت گذاری دارند

ویژگی های سئوی خود کافی نیست

بهترین ابزار بازاریابی آنلاین: GoDaddy

هاستینگ همه کاره، مارکتینگ و موارد دیگر

  • . بهترین برای : SMB ها، مشاغلی که می خواهند هاستینگ را شامل شود
  • . کاربردهای کلیدی : ایمیل مارکتینگ، سئو، رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل
  • . قیمت :از 10 دلار

در حالی که GoDaddy به عنوان ثبت کننده برتر دامین در صنعت شروع به کار کرد، از آن زمان GoDaddy به سایتی تبدیل شده است (ببینید ما در آنجا چه کردیم؟) برای همه چیزهای مرتبط با تجارت. این یک نوع تجربه خرید یک مرحله ای با GoDaddy به دلیل همه چیزهایی است که ارائه می دهد. امکانات عبارتند از:

  • . سازنده وب سایت
  • . سئو
  • . مارکتینگ ایمیلی
  • . سایت های وردپرس (هاستینگ، مدیریت، پشتیبانی)
  • . نام های دامین
  • . بسته های هاستینگ
  • . امنیت وب

GoDaddy دارای طرح‌های واکنش‌گرا، تم‌های قابل تنظیم، کنسول مدیریت مرکزی، بارگذاری سریع صفحه و تجزیه و تحلیل است تا بتوانید ببینید چه چیزی کار می‌کند. بنابراین واقعاً، شما آن را نام ببرید، GoDaddy آن را دریافت کرده است. و علاوه بر این، همه اینها به صورت رایگان برای ماه اول با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه در دسترس است.

ویژگی های مثبت

+ طیف وسیعی از ابزارهای مارکتینگ

+ سازنده وب سایت، ویژگی های طراح و هاستینگ گنجانده شده است

+ تحلیلگر و wizard سئو

ویژگی های منفی

– سئو با طرح اولیه همراه نیست

– نه به اندازه گزینه های سفارشی سازی

vcita

مدیریت هوشمند و ساده کسب و کار

  • . بهترین برای : مشاغل آزاد، مشاغل کوچک
  • . کاربردهای کلیدی : مدیریت کسب و کار، اتوماسیون، ایمیل
  • . قیمت :از 19 دلار

vCita بیشتر به جنبه مدیریت کسب و کار طیف ابزارهای مارکتینگ می پردازد، بنابراین شما در راه SEO از این شرکت چیز زیادی نخواهید داشت. اما در حوزه مدیریت کسب و کار، vCita برخی از بهترین ابزارهای مارکتینگ را در اختیار دارد. با همه چیز از نسل هدایت(lead generation) و ابزارهای تبدیل گرفته تا مدیریت پروژه، CRM و مارکتینگ ایمیلی، vCita واقعا یک گزینه چشمگیر است.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که واقعاً از آن قدردانی خواهید کرد، اتوماسیون ایمیل است. می توانید کمپین های خود را تا آخرین جزئیات طراحی سفارشی کنید و سپس اتوماسیون را تنظیم کنید تا کمپین های ایمیل شما به تنهایی اجرا شوند. سفرها یا مجموعه‌های ایمیل مبتنی بر اقدام را برای ارسال خودکار پیام‌های ایمیل مناسب برای گروهی از مشتریان یا مشتریان تنظیم کنید. یادآوری‌ها، ایمیل‌های تشکر، تخفیف‌ها و موارد دیگر ایجاد کنید. vCita همچنین دارای مارکتینگ رسانه‌های اجتماعی، طراحی وب‌سایت و یک زمان‌بندی آنلاین چشمگیر است.

ویژگی های مثبت

+ ابزارهای مارکتینگ ایمیلی گسترده

+ نرم افزار جامع مدیریت پروژه

+ مدیریت تماس و زمانبندی آنلاین گنجانده شده است

ویژگی های منفی

  • بدون سئو
  • بدون کمپین PPC

بهترین ابزار بازاریابی آنلاین: GetResponse

خدمات جامع مارکتینگ محتوا

  • . بهترین برای : مارکتینگ ایمیلی
  • . استفاده کلیدی : از بازاریابان (marketers) آنلاین
  • . قیمت : از 10.50 دلار شروع می شود

GetResponse بسیار بیشتر از میانگین خدمات ایمیل مارکتینگ شما است. در واقع، تنوع فوق العاده ای از ویژگی ها و خدمات را ارائه می دهد که تنها بهره وری و سود تیم شما را تقویت می کند. GetResponse با ویژگی هایی مانند هاستینگ وبینار، نرم افزار مدیریت کامل حفظ مشتری و آدرس های IP اختصاصی، همه چیز را به سطح بعدی می برد. همانطور که از نردبان سطوح قیمت گذاری بالا می روید، GetResponse خدمات بیشتر و چشمگیرتری ارائه می دهد. برای کمک به عیب ‌یابی و مشاوره کمپین، مشاوره تحویل، ایمیل‌های تراکنشی و یک مدیر اکانت اختصاصی دریافت کنید.

البته، GetResponse دارای ویژگی های معمولی است که می خواهید با یک پلتفرم مارکتینگ ایمیلی نیز مشاهده کنید. ویژگی‌هایی مانند پاسخ‌دهی خودکار، طراح صفحه لندینگ (landing)، قالب‌های اتوماسیون، تبلیغات فیس ‌بوک، و امتیازدهی و برچسب‌گذاری (تگ) مخاطبین به شرکت شما کمک می‌کند تا این مشتریان را به حداکثر برساند و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کند. درباره آنچه GetResponse امروز برای کسب و کار شما در نظر گرفته است بیشتر بیاموزید.

ویژگی های مثبت

+ ویژگی ها و خدمات برتر خارج از مجموعه استاندارد

+ پاسخگویان خودکار، RSS به ایمیل، و سایر ابزارهای کمپین

+ فرم های وب، سازندگان لیست، نظرسنجی ها

ویژگی های منفی

اگر ویژگی های پیشرفته تری می خواهید، به سرعت گران می شود

تست A/B می تواند قوی تر باشد

بهترین ابزار بازاریابی آنلاین: User.com

ادغام کامل با جزء اتوماسیون

  • . بهترین برای : شرکت هایی که می خواهند از اتوماسیون ایمیل استفاده کنند
  • . کاربردهای کلیدی : اتوماسیون و تقسیم‌بندی ایمیل
  • . قیمت : از 249 دلار در ماه (سطح تجاری)

اگر شرکت شما می‌خواهد بزرگ ‌تر شود و ایمیل‌های شخصی‌شده را به یک پایگاه داده بزرگ ارسال کند، User.com یک انتخاب عالی است. با User.com شما فقط باید عناصر را بکشید و رها کنید تا ایمیل خود را ایجاد کنید، به این معنی که برای شروع فوری به دانش HTML یا کدنویسی نیازی نیست. زمان‌بندی خودکار کمپین با User.com همچنین به این معنی است که می‌توانید شرایط خاصی را ایجاد کنید، که در صورت برآورده شدن، باعث می‌شود که کمپین ایمیل شما در زمانی که بخواهید ارسال شود.

ویژگی های مثبت

+ ردیابی کمپین در زمان واقعی

+ راه حل مارکتینگ مقیاس پذیر

+ 14 روز آزمایشی رایگان

ویژگی های منفی

اپلیکیشن موبایل و اپلیکیشن وب کند هستند

قبل از تنظیم اتوماسیون، باید کل جریان کمپین را برنامه ریزی کنید

بهترین ابزار بازاریابی آنلاین: Network Solutions

عبور از تمام “T” های مارکتینگ

  • . بهترین برای : مشاغل محلی، SMBs
  • . کاربردهای کلیدی: ایمیل مارکتینگ، نسل هدایت (lead generation)، هاستینگ
  • . قیمت: قیمت گذاری A la carte

مانند Wix برای طراحی وب سایت، Network Solutions بهترین دوست یک کسب و کار ضعیف است که به طور کلی مارکتینگ و مدیریت کسب و کار به میان می آید. شبکه Solutions علاوه بر اینکه اولین ارائه دهنده دامین، ارائه خدمات هاستینگ، طراحی وب سایت و گواهینامه های SSL است، برنامه هایی دارد که مملو از ابزارهای مارکتینگ آنلاین مفید مانند مارکتینگ ایمیلی، PPC و مدیریت مارکتینگ رسانه های اجتماعی است.

بهینه ساز سئو بسیار عمیق است، از جمله تست های بهینه شده صفحه، تگ ها و مشاوره ماهانه با یک متخصص سئو.

راه حل های شبکه همچنین دارای ویژگی های کلیدی است که اکثر مشاغل محلی حتی نمی دانند به آنها فکر کنند. مواردی مانند مدیریت شهرت و سئوی درون صفحه می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت خروشان و کسب و کاری باشد که هرگز به جایی نمی رسد. و Network Solutions واقعاً در کمک به مشاغل محلی برای یافتن و رشد مخاطبان خود تخصص دارد.

ویژگی های مثبت

+ کمپین های عالی PPC

+ مشاوره ماهانه سئو با یک متخصص

+ مارکتینگ ایمیلی گسترده

ویژگی های منفی

-درک برنامه های قیمت گذاری آسان نیست

رابط کاربری آنچنان که می‌توانست مرتب نیست

Fiverr

هر نوع ابزار مارکتینگ که می توانید بخواهید

بهترین برای : مشاغل با بودجه، برون سپاری کار می کنند

  • . کاربردهای کلیدی : SEO، مارکتینگ ایمیلی، کپی رایتینگ، SEM
  • . قیمت : از 5 دلار

Fiverr یک پیشنهاد تجاری بسیار ساده دارد: به یک کار نیاز دارید، آنها آن را انجام خواهند داد. و همه به قیمت 5 دلار. درست است، طراحان، بازاریابان (marketers)، نویسندگان محتوا، برنامه‌نویسان و هر حرفه‌ای دیگری که از Fiverr استخدام می‌کنید، همگی قیمت خود را از 5 دلار شروع می‌کنند. حالا، بیایید توضیح دهیم.

Fiverr یک شبکه جمع‌سپاری از متخصصان است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تمام نیازهای تجاری خود را به متخصصان حوزه مورد نظر برون سپاری کنند. برندها یک متخصص Fiverr را انتخاب می کنند، جزئیات پروژه را به آنها می دهند و نتایج را در یک بازه زمانی توافق شده دریافت می کنند. زیبایی جمع سپاری این است که راه حل های مارکتینگ عالی را با کسری از قیمت دریافت می کنید.

پروژه های Fiverr از 5 دلار شروع می شوند، اما بر اساس ابزارهای مارکتینگ که به دنبال آن هستید، چقدر پروژه گسترده است و کدام مشارکت کننده را انتخاب می کنید، می توانند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کنند. پروفایل ها و نمونه کارها را مرور کنید تا مناسب ترین ابزار مارکتینگ آنلاین خود را برآورده کنید.

ویژگی های مثبت

+ ساختار قیمت پایین مبتنی بر رقابت

+ هزاران حرفه ای برای انتخاب

+ هر نوع مارکتینگ دیجیتالی که فکرش را بکنید

ویژگی های منفی

-با برخی از طراحان به مشکل (Hit) بخورید یا از دست بدهید

– هیچ تضمینی برای کیفیت کار وجود ندارد

ابزارهای مارکتینگ چیست؟

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دسته وسیعی هستند که طیفی از اپلیکیشن های مفید را پوشش می دهند. به طور کلی، این اصطلاح به هر نرم افزاری گفته می شود که برای کمک به کارآمدتر شدن کسب و کار شما و افزایش تلاش های مارکتینگ شما استفاده می شود.

این می تواند شامل مواردی مانند کمپین های تبلیغاتی، تجزیه و تحلیل، مدیریت پروژه و بسیاری موارد دیگر باشد که در عرض یک دقیقه با جزئیات بیشتر به آنها نگاه خواهیم کرد.

همانطور که می بینید، این طیف وسیعی از وظایف است که ابزارهای مارکتینگ آنلاین پوشش می دهند. خوشبختانه، بسیاری از ابزارها رایگان هستند و بسیاری از برنامه‌های پولی، چندین مورد از این قابلیت‌های مدیریتی را در یک سرویس واحد جمع‌آوری می‌کنند. بنابراین، شما واقعاً ارزش پول خود را دریافت می کنید.

چه کسانی می توانند از ابزارهای مارکتینگ سود ببرند

هر کس. واقعاً به همین سادگی است. فقط نگاهی گذرا به لیست زیر به شما نشان می دهد که چگونه ابزارهای مارکتینگ دیجیتال مدیریت کسب و کار شما می توانند کنترل کنند.

بنابراین، چه یک نویسنده محتوا، یک مدیر پروژه، یک بازاریاب یا هر یک از ده‌ها عنوان شغلی دیگر باشید، می‌توانید از این برنامه‌ها سود فوق‌العاده‌ای کسب کنید.

از نظر کسب‌وکارها و جایگاه‌ها، امروزه هیچ برندی وجود ندارد که از نوعی نرم‌افزار مارکتینگ بهره نبرد. در حال حاضر ابزارهای مارکتینگ خاص تری برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد که عملکرد را محدود می کند تا با گزینه ها غرق نشوید و همچنین قیمت را برای بودجه های محدود کاهش می دهد.

بنابراین، سوال این نیست که چه کسی می‌تواند از ابزارهای مارکتینگ آنلاین سود ببرد، بلکه این است که کدام ابزار مناسب برای کمک به شما در به حداکثر رساندن کارایی کسب‌وکارتان است.

انواع ابزارهای مارکتینگ

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، امروزه انواع مختلفی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در دسترس هستند. متداول ترین آنها شامل نرم افزارهایی است که به شما کمک می کند مهم ترین جنبه های کسب و کار و تلاش های مارکتینگ خود را مدیریت کنید، از جمله:

  • . مارکتینگ از طریق رسانه های اجتماعی
  • .سئو
  • .پست الکترونیک
  • .سایت اینترنتی
  • .طرح
  • CRM.

در اینجا چند نمونه از بهترین ابزارهای مارکتینگ آنلاین امروزی آورده شده است:

  • . برنامه های کمپین تبلیغاتی مانند تبلیغات فیس بوک، گوگل ادوردز، تبلیغات بینگ
  • . ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics و Yandex Metrica
  • . ابزارهای مدیریت پروژه مانند Monday یا Trello
  • . مدیریت کمپین مارکتینگ رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite یا Buffer
  • . مارکتینگ ایمیلی مانند MailChimp و Constant Contact
  • . نرم افزار فروش و CRM مانند HubSpot

اهمیت مارکتینگ کل نگر (Holistic)

نکته اصلی در اینجا این است که ابزارهای مارکتینگ دیجیتال یک برنامه واحد نیستند که یک کار واحد را برای یک مجموعه از موارد استفاده انجام دهند. برعکس، این دسته از ابزارهایی است که طیف وسیعی از عملکرد را پوشش می دهد.

یک شرکت آینده‌نگر ترکیب مناسبی از ابزارهای مارکتینگ آنلاین را برای موقعیت خود پیدا کرده و ترکیب می‌کند، کارایی را به حداکثر می‌رساند و واقعاً تلاش‌های مدیریت کسب‌وکار و مارکتینگ خود را افزایش می‌دهد.

از نرم افزار مدیریت کار و پروژه گرفته تا کمک به راه اندازی کمپین های مارکتینگ ایمیلی، بهترین ابزارهای مارکتینگ موج آینده کسب و کار هستند. پس یک تخته بردارید و ده تا آویزان کنید!

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT