نرم افزار برتر حسابداری برای مشاغل کوچک

۷ نرم افزار برتر حسابداری برای مشاغل کوچک و فریلنسری

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال یک برنامه نرم افزاری حسابداری برای سازماندهی و ثبت اطلاعات مالی کسب و کار خود هستید؟ در این مقاله برخی از بهترین ها را معرفی می‌کنیم. نرم افزار برتر حسابداری برای مشاغل کوچک و فریلنسر ها را بشناسید.

خرید با پی پال

اگر کسب‌وکاری دارید و در حال حاضر از نرم‌افزار حسابداری استفاده نمی‌کنید، فصل مالیات ممکن است یک کابوس برایتان باشد و شما باید قبل از هرگونه درخواست، حساب های خود را مرتب کنید. اگر زمان مالیات باعث اضطراب می‌شود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که از نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

انتخاب های نرم افزاری برای مرتب نگه داشتن حساب کتاب ها و برآورده کردن نیازهای شما بسیار زیاد است و این بستگی به نوع کسب‌وکار شما دارد، اینکه آیا شما کارمند هستید یا یک مترجم آزاد. نرم افزار هایی که در زیر می‌یابید از اشتراک رایگان تا اشتراک 200 دلار در ماه، متغیر است.

1.نرم افزار برتر حسابداری برای مشاغل کوچک: Quicken

Quicken به شما کمک می‌کند تا تجارت و امور مالی شخصی خود را مدیریت کنید. خوشحال خواهید شد که بدانید می‌توانید گزارش های مامور مالیات را، در زمان مالیات تولید کنید. دیگر لازم نیست در پایان سال فاکتورهای خود را بیابید زیرا Quicken به شما امکان می‌دهد اسناد و رسیدهای تجاری و شخصی را در یک نقطه ذخیره کنید.

فرض کنید یک حساب بانکی جداگانه برای نیازهای تجاری خود ندارید. در این صورت، Quicken به شما اجازه می‌دهد تا کسب و کار، درآمد شخصی و هزینه های خود را شناسایی کنید، حتی اگر تراکنش ها در یک حساب باشند. Quicken همچنین به شما امکان می‌دهد فاکتورهای خود را با برند تجاری خود سفارشی کنید و به شما امکان می‌دهد آنها را مستقیماً از Quicken چاپ یا ایمیل کنید.

سایر ویژگی هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید شامل بودجه بندی و راهنمایی شما در مراحل برنامه ریزی دوران بازنشستگی است. می‌توانید از طریق وب یا برنامه تلفن همراه به Quicken دسترسی داشته باشید. اگر شرکت جدیدی راه اندازی می‌کنید و حساب بانکی راه‌اندازی نکرده‌اید، بهتر است درباره بانک های تلفن همراه در مقابل بانک های سنتی مطالعه کنید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

2. FreshBooks

FreshBooks برای شرکت هایی با پیمانکاران، کارمندان، متخصصان خوداشتغال و فریلنسرها است. در زمان نگارش، این نرم افزار بیش از 30 میلیون کاربر داشته است که بیش از 60 میلیارد دلار از طریق FreshBooks پرداخت کرده اند و هر کدام سالانه 192 ساعت در وقت خود صرفه جویی کرده اند.

FreshBooks علاوه بر داشتن یک برنامه دارای ویژگی هایی است که می‌تواند زمان شما را برای پروژه ها و مسافت پیموده شده را ردیابی کند. می‌توانید پیشنهادهایی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنید، با امضاهای الکترونیکی ببندید، پرداخت ها را دریافت کنید، تأییدیه آنلاین ارائه دهید، و برای ساده سازی وظایف خود نظر درون برنامه‌ای ارائه دهید.

همچنین می‌توانید پروژه ها را با نرم افزار همکاری تیمی مدیریت کنید که به شما امکان می‌دهد به راحتی با مشتریان خود همکاری کنید. این ویژگی همچنین به شما امکان می‌دهد سودآوری پروژه را ردیابی و تعیین کنید. این نرم افزار همچنین دارای ویژگی هایی برای ایجاد فاکتورها و گزارش های مالی است.

3. QuickBooks برای فریلنسرها

اگر شما یک مالک انحصاری یا یک فریلنسر هستید، این نرم افزار ممکن است مناسب تر از گزینه Business باشد. با این نرم افزار، می‌توانید رسیدهای خود را سازماندهی کنید، هزینه های خود را مرتب کنید، مسافت پیموده شده خود را پیگیری کنید، مالیات فروش خود را کنترل کنید و مالیات خود را آماده پرداخت کنید.

شما همچنین به QuickBooks Assistant دسترسی دارید، یک راهنمای آنلاین برای کمک به تنظیم حساب ها، صورت حساب ها و رسیدهای ایمیل. می‌توانید از دستورات ساده استفاده کنید یا سؤال بپرسید تا اطلاعاتی در مورد درآمد، مالیات، هزینه ها و غیره به دست آورید و با درخواست یک عکس فوری از وضعیت مالی خود در زمان صرفه جویی کنید.

4.نرم افزار برتر حسابداری برای مشاغل کوچک: Truly Small Accounting

با Truly Small Accounting، می‌توانید فاکتور ارسال کنید، پرداخت را بپذیرید و درآمد، هزینه، فروش و مالیات بر فروش خود را پیگیری کنید. لازم نیست نگران دریافت داده های صحیح از نرم‌افزار باشید، زیرا این برنامه واقعاً مطابق با خدمات درآمد داخلی است.

اگر در تجارت خود با چندین ارز سر و کار دارید، Truly Small Accounting می‌تواند آن را با قابلیت های چند ارزی مدیریت کند. این نرم افزار برای فریلنسرها، مالکان/اپراتورها و پیمانکارانی که سالانه 500 تراکنش یا کمتر انجام می‌دهند ایده آل است.

می‌توانید فاکتورهای خود را مطابق با نام تجاری خود سفارشی کنید و آنها را از برنامه ارسال کنید. همچنین می‌توانید دکمه Pay Now را به فاکتور خود اضافه کنید تا پرداخت را سریع تر دریافت کنید. این وبسایت دارای یک الگوی فاکتور رایگان است که می‌توانید با استفاده از Microsoft Word یا Excel، Google Docs یا Google Sheets آن را سفارشی کنید.

5. Fiverr Workspace

Fiverr Workspace یک ابزار عالی برای فریلنسرها است. شما می‌توانید پیشنهادات خود را ارسال کنید، قراردادها را آماده کنید و با ابزارهای ردیابی زمان که اولویت بندی خودکار وظایف را ارائه می‌دهند، سازماندهی شده باقی بمانید.

Fiverr Workspace به شما امکان می‌دهد فاکتورهای خود را سفارشی و خودکار کنید و پرداخت را به صورت ایمن و سریع به هر ارزی از طریق انتقال بانکی، PayPal یا کارت اعتباری بپذیرید. این پلتفرم همچنین ویژگی هایی را برای ردیابی هزینه های شما، تجزیه و تحلیل درآمد و آماده سازی شما برای فصل مالیات ارائه می‌دهد.

کاری که در Fiverr Workspace دنبال می‌کنید لازم نیست با کارهایی که از طریق پلتفرم Fiverr انجام می‌دهید مربوط باشد. نسخه رایگان نرم افزار در دسترس است، اما در آن نمی‌توانید قراردادها را سفارشی کنید، مدیریت مشتری نامحدود، اسناد مارک دار، تجزیه و تحلیل تجاری 360 درجه یا پشتیبانی اولویت دار داشته باشید.

6. ZipBooks

ZipBooks راه حل های حسابداری برای مدیریت صورت حساب و هزینه های شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید فاکتور خود را با توجه به نیاز خود، مطابق با نام تجاری و اطلاعات تماس خود سفارشی کنید. همچنین می‌توانید زمان دریافت پرداخت، مشاهده تاریخچه صورت حساب، مانده های معوقه و مالیات های جمع آوری شده را پیگیری کنید.

اگر مشتریانی دارید که همیشه ادعا می‌کنند فاکتور شما را دریافت نکرده‌اند، نگران نباشید زیرا ZipBookss به شما می‌گوید که مشتری چه زمانی یک فاکتور را مشاهده کرده است. همچنین می‌توانید یادآوری هایی در مورد پرداخت های دیرهنگام ارسال کنید، زمان خود را پیگیری کنید و فروشندگان را مدیریت کنید.

ZipBooks یک اپلیکیشن موبایل دارد که به شما امکان می‌دهد رسیدهای خود را ذخیره و ارسال کنید. این نرم افزار همچنین به شما امکان می‌دهد برای هزینه ها دسته بندی ایجاد کنید، بنابراین می‌توانید مبالغ را به حساب مناسب اختصاص دهید.

7.نرم افزار برتر حسابداری برای مشاغل کوچک: Bonsai

Bonsai قول می‌دهد با پلتفرم خود، استرس فصل مالیات را از شما دور کند. سازندگان این نرم افزار را طراحی کردند تا به فریلنسرها کمک کند کارهای بیشتری انجام دهند و در عین حال زحمت کمتری متحمل شوند. یکپارچگی هوشمند و عمیق این پلتفرم به شما امکان می‌دهد پول دریافت کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

با Bonsai، می‌توانید فاکتور ایجاد کنید و پرداخت ها را جمع‌آوری کنید، هزینه ها و زمان را پیگیری کنید، و گزارش هایی را برای فصل مالیات ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید پیشنهادات را توسعه دهید و قرارداد بسازید.

Bonsai رویای یک فریلنسر است زیرا به شما امکان می‌دهد روی انجام کاری که دوست دارید تمرکز کنید و بقیه را به نرم افزار بسپارید. اگر فکر می‌کنید برای نرم افزار حسابداری آماده نیستید و هنوز می‌خواهید در مورد نقدینگی کسب‌وکارتان بدانید، ممکن است بهتر باشد که یاد بگیرید چگونه یک صورت حساب نقدی در مایکروسافت اکسل تهیه کنید.

خرید با ویزا کارت

به راحتی داده های مالی کسب و کار خود را مدیریت کنید

لیست بالا کامل نیست و اگر برنامه های لیست شده نیازهای شما را برآورده نمی‌کنند، مطمئناً نرم افزاری را پیدا خواهید کرد که چنین باشد. نکته مهم این است که امور مالی شرکت خود را سازماندهی کنید تا تصویر واضحی از نحوه پیشروی کسب و کار داشته باشید و زندگی خود را در فصل مالیات آسانتر کنید.

فریلنسرهایی که فکر می‌کنند خودشان می‌توانند کارهای حسابداری را انجام دهند، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری روی نرم افزار ندارند، باید زمانی را که می‌توانند صرفه جویی کرده و جای دیگر استفاده کنند را، در نظر بگیرند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مهران عباسی گفت:

    سلام ممنون از مقالتون
    در مورد نرم افزار های داخلی هم میشه توضیح بدین
    من میخام یکی از این داخلی ها تهیه کنم اما شک دارم پ.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT