ابزار آنلاین ساده برای فریلنسرها

15 ابزار آنلاین ساده برای فریلنسرها

زمان مطالعه 7 دقیقه

هنگام شروع کار به عنوان یک فریلنسر، به برنامه ها و ابزارهای پرهزینه نیاز ندارید. این مجموعه از برنامه ها ممکن است برای نیازهای شما عالی باشد. ابزار آنلاین ساده برای فریلنسرها را در ادامه معرفی می کنیم.

ایجاد یک کار فریلنسری خوب به معنای خرج بسیار نیست. هنگامی که شرایط بازار را در نظر گرفتید، کارهای اداری را انجام دادید و بودجه خود را اندازه گیری کردید، می‌توانید به فکر ابزارهایی باشید که برای راه‌اندازی استارتاپ خود نیاز دارید.

در این مقاله برخی از مفیدترین ابزارهای آنلاین بدون هزینه برای فریلنسرها آورده شده است.

1. الگوهای سندی رایگان: Jotform

بسیاری از سایت ها به شما امکان می‌دهند اسناد را به صورت رایگان ایجاد کنید، اما Jotform قالب های رایگانی را ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را ویرایش و به اشتراک بگذارید. از میان مجموعه وسیعی از پیشنهادات تجاری، قراردادها، فرم های سفارش و سایر اسناد برای کسب و کار آزاد خود انتخاب کنید.

طرح رایگان Jotform شامل پنج فرم، 100 ارسال ماهانه، 100 مگابایت نمایش فرم و امتیازات دیگر است.

2. بودجه بندی: PocketGuard

راه اندازی یک کسب و کار به معنای مدیریت خوب امور مالی است. PocketGuard به شما کمک می‌کند تا به راحتی جریان نقدی خود را مدیریت کرده و هزینه های خود را محاسبه کنید.

پس از ثبت نام، برنامه از شما می‌خواهد که حساب های بانکی خود را متصل کنید. سپس PocketGuard به طور خودکار تمام خریدهای شما را آپلود می‌کند. همچنین نمودارهای دایره ای را ارائه می‌دهد تا بتوانید مروری بر هزینه های خود داشته باشید.

3. تشکیل پرونده مالیاتی: FreeTaxUSA

شما می‌توانید یک حسابدار استخدام کنید تا به شما در ثبت مالیات کمک کند، اما اگر می‌خواهید از یک ابزار رایگان DIY استفاده کنید، FreeTaxUSA را امتحان کنید. یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و می‌توانید مالیات های فدرال خود را به صورت رایگان با 14.99 دلار کارمزد برای تشکیل پرونده در هر ایالت ثبت کنید.

اگر می‌خواهید ویژگی های دیگری مانند مشاوره با یک متخصص مالیاتی داشته باشید، باید 6.99 دلار برای نسخه Deluxe اضافه کنید. برای بررسی اینکه آیا واجد شرایط دریافت مالیات دولتی رایگان هستید، از سایت دیدن کنید.

4. تقویم: Google Calendar

اگر تاریخ و برنامه ها را فراموش می‌کنید، Google Calendar به شما امکان می‌دهد چندین تقویم ایجاد کنید و آنها را با هم تیمی های خود به اشتراک بگذارید. دیگر هرگز جلسه ای را از دست نخواهید داد زیرا می‌توانید یادآورهای ایمیل و اعلان های دسکتاپ را برای روزها، ساعت ها یا دقیقه ها قبل از رویداد تنظیم کنید.

برای مفیدتر کردن Google Calendar و همگام سازی آن با سایر ابزارها، از افزونه های Google Calendar استفاده کنید. فراموش نکنید که برنامه را در تلفن اندروید یا iOS خود دانلود کنید تا برنامه خود را از هر کجا مشاهده کنید.

5. ارتباط: Skype

Skype که در سال 2003 منتشر شد، هنوز یک انتخاب رایگان قابل اعتماد برای کنفرانس ویدیویی، پیام‌رسانی فوری و تماس های صوتی است. گزارش های خبری می‌گویند که Zoom توانسته است Skype را پشت سر بگذارد، اما برخی از کاربران اسکایپ را برای جلسات آنلاین و مصاحبه های شغلی ترجیح می‌دهند.

Zoom برنامه اصلی خود را به 40 دقیقه در هر جلسه محدود می‌کند. در همین حال، تماس صوتی Skype نامحدود و رایگان است. تماس های ویدیویی گروهی می‌توانند تا 100 ساعت در ماه با حداکثر ده ساعت در روز اجرا شوند. برای تماس های ویدیویی یک به یک، نهایتا چهار ساعت به شما مهلت داده می‌شود. پس از رسیدن به حد مجاز، تماس های ویدیویی به طور خودکار به تماس های صوتی منتقل می‌شوند.

۶. فضای ذخیره سازی ابری: Mega

Mega به خود می‌بالد که “بالاترین امنیت” در ذخیره سازی ابری انتها به انتها را ارائه می‌کند. این طرح رایگان 20 گیگابایت فضای رایگان با امکان ارتقاء به چهار سطح حرفه ای با حداکثر 16 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

Google Workspace دارای افزودنی های مدیریت کار است که به طور یکپارچه با Google Drive ادغام می‌شود، اما تمرکز Mega بر حفظ حریم خصوصی، آن را به گزینه‌ای شایسته تبدیل می‌کند. اگر به فضای ذخیره سازی ابری امن با رابط کاربری ساده نیاز دارید، Mega انتخاب خوبی است.

7. زمان‌بندی ایمیل: Boomerang برای Gmail

برای جلوگیری از اشتباهات ایمیل، از زمان‌بندی ها برای ارسال ایمیل هایی که هنوز نمی‌خواهید ارسال کنید، استفاده کنید. می‌توانید برنامه را در جیمیل نیز برنامه ریزی کنید، اما Boomerang با سایر ویژگی های مفید این کار را انجام می‌دهد. به عنوان مثال، نرخ های باز را نشان می‌دهد، به شما یادآوری می‌کند که ایمیل های بعدی را ارسال کنید، و الگوهایی را برای ایمیل های ارسالی مکرر ایجاد می‌کند.

8. ایمیل یاب: Hunter

اگر نیاز به یافتن آدرس ایمیل دارید، Hunter را امتحان کنید. با یک حساب کاربری رایگان، 25 جستجوی ایمیل ماهانه و 50 تأیید ایمیل ماهانه دریافت می‌کنید. علاوه بر این، این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک آدرس ایمیل به 500 گیرنده ایمیل ارسال کنید.

Hunter می‌تواند توسط فریلنسرهایی که به دنبال مخاطبین حرفه ای هستند مورد استفاده قرار گیرد. متأسفانه، اجازه ثبت نام با یک حساب ایمیل وب مانند Gmail را نمی‌دهد، اما می‌توانید از برنامه ایمیل تجاری و رایگان “پروتون” استفاده کنید.

9. طراحی گرافیکی: Canva

وقتی صحبت از طراحی گرافیکی به میان می آید، Canva بدون رقیب است. با قابلیت کشیدن و رها کردن و کتابخانه قالب رایگان، می‌توانید به سرعت پوسترها، آرم ها، رزومه ها، ویدیوها و محتواهایی با ظاهر حرفه‌ای ایجاد کنید.

Canva Free دارای ویژگی های کاربرپسند است که طراحی اسناد جدید را بدون دردسر می‌سازد. اگر می‌خواهید به محتوا و قالب های ممتاز دسترسی داشته باشید، می‌توانید نسخه آزمایشی رایگان آنها را امتحان کنید.

10. صورتحساب: Bookipi

Bookipi به شما کمک می‌کند تا فاکتورها را به موقع ارسال کنید تا از تاخیر در پرداخت جلوگیری کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد لوگو، گزینه های پرداخت و امضای خود را شخصی سازی کنید. بهترین بخش برنامه این است که می‌توانید فاکتورهای نامحدود را به صورت رایگان ارسال کنید! این برنامه همچنین به طور یکپارچه با Bookipi Expense همگام می‌شود، بنابراین می‌توانید درآمد خود را به راحتی پیگیری کنید.

11. مدیریت پروژه: Trello

Trello وظایف روزانه و پروژه های عظیم شما را در قالب تابلوهای رایگان که می‌توانید شخصی سازی کنید، سازماندهی می‌کند. شما می‌توانید چندین تخته مانند Kanban های شخصی، لیست کارهای انجام شده، اهداف کاری و مرکز تیم از راه دور ایجاد کنید. این پلتفرم همچنین به شما کمک می‌کند تا تابلوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

12. مدیریت رسانه های اجتماعی: Buffer

Bufferبه شما این امکان را می‌دهد که زیرنویس های خود را بسازید و پست های خود را در چندین حساب رسانه اجتماعی برنامه ریزی کنید. طرح رایگان به شما امکان می‌دهد سه کانال را با ده پست مدیریت کنید.

جدا از زمان‌بندی پست، Buffer به شما امکان می‌دهد محتوای خود را در کانال های خود، چه هفتگی یا ماهانه، مشاهده کنید. طرح رایگان تجزیه و تحلیل را نشان نمی‌دهد، اما به شما امکان دسترسی به پشتیبانی مشتری را می‌دهد.

13. ردیابی زمان: Paymo

Paymo یک ردیاب زمان بومی دارد که می‌توانید از آن در موبایل یا دسکتاپ استفاده کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد برگه های زمانی قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید، بنابراین مشتریان و تیم شما می‌دانند چه مدت وقت برای یک پروژه صرف کرده‌اید. اگر نرخ به صورت ساعتی به شما پرداخت شود، برای پروژه های فریلنسری شما مفید خواهد بود.

اگر نیازی به پیگیری ساعات کاری خود ندارید، می‌توانید از Paymo برای درک نحوه استفاده از ساعات شخصی و کاری خود استفاده کنید.

14. وبسایت نمونه کارها: Crevado

Crevado به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به موقعیت شغلی خود، یک نمونه کار با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید. برای شروع، نمونه ها و مرورگر وب خود را آماده کنید. همچنین اگر می‌خواهید کار خود را بفروشید و پرداخت ها را در سایت بپذیرید، می‌توانید یک حساب PayPal ایجاد و اضافه کنید.

15. نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار: Hectic

Hectic خود را به عنوان یک “سیستم عامل فریلنسر” به بازار معرفی کرده و به طور موثر ارائه می‌دهد. برنامه رایگان آن شامل ملزومات تجاری است: مشتریان نامحدود، الگوهای سندی، حسابداری، مدیریت پروژه و بسیاری موارد دیگر.

Hectic همراه با کسب و کار شما رشد می‌کند. می‌توانید طرح های پولی را انتخاب کنید که شامل همکاران، ردیابی خودکار هزینه ها، دامنه ها و ایمیل های سفارشی می‌شود.

اکنون می‌توانید تجارت فریلنسری خود را راه اندازی کنید

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده‌اید، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای نرم افزارهای گران قیمت ندارید. با این ابزارهای آنلاین و رایگان، راه اندازی کسب و کارتان راحت تر شده است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT