خرید هاست از Hostinger

پرداخت هاستینگر | خرید هاست از Hostinger | بررسی میزبانی وب Hostinger

زمان مطالعه 15 دقیقه

طیف گسترده ای از طرح ها، همراه با قیمت های جذاب، Hostinger را به گزینه ای عالی برای تازه کارها تبدیل می‌کند. با این حال، برای شرکت های بزرگ مناسب نیست زیرا میزبانی اختصاصی ارائه نمی‌دهد. خرید هاست از Hostinger را در ادامه بررسی کرده ایم.

پرداخت هاست خارجی

  • هاست اشتراکی تک: 1.99 دلار ماهانه
  • هاست اشتراکی پریمیوم: 2.59 دلار ماهانه
  • هاست اشتراکی کسب و کار: 4.99 دلار ماهانه

نقاط قوت:

  • قیمت اولیه پایین
  • سرعت مناسب در تست
  • ویژگی های بسیار
  • مراکز داده در هفت کشور
  • کنترل پنل سفارشی با کیفیت

نقاط ضعف:

  • قدرت کافی برای سخت ترین وبسایت ها را ندارد
  • پشتیبان گیری هفتگی فقط با ارزان ترین طرح های مشترک
  • برنامه های VPS سرعت 100 مگابیت در ثانیه را دریافت می‌کنند که کمتر از بسیاری از ارائه دهندگان میزبان برتر است
  • بدون پشتیبانی تلفنی

Hostinger یک ارائه دهنده میزبانی وب از کشور لیتوانی با بیش از 1000 کارمند و بیش از یک میلیون مشترک در سراسر جهان است.

گزارش بازار میزبانی وب Datanyze، هاستینگر را در جایگاه 36 قرار می‌دهد که توسط حدود 71000 شرکت استفاده می‌شود و 0.5 درصد از بازار هاستینگ را به خود اختصاص داده است. اگرچه این تهدیدی برای GoDaddy نیست (اگر تعجب می‌کنید با 14.9٪ از بازار). البته نام های آشنا مانند HostDime (0.45%) و Media Temple (0.44%)، HostPapa (0.35%) و A2 Hosting (0.33٪) را شکست می‌دهد.

Hostinger برندها و محصولات جدیدی را توسعه داده و راه اندازی کرده است، از جمله سازنده وبسایت Zyro، میزبان های وب از جمله Hosting24 و 000webhost رایگان.

Hostinger چه نوع برنامه های میزبانی را ارائه می‌دهد؟

گزینه های اشتراک Hostinger:

طرح 12 ماهه – 1.99 دلار در ماه (هزینه سالانه 23.88 دلار)

Hostinger میزبانی اشتراکی ارزان قیمت برای سایت های دارای ترافیک کم تا متوسط ​​ارائه می‌دهد. میزبانی VPS و میزبانی ابری به وبسایت شما منابع بیشتری برای سرعت بیشتر می‌دهد و آنها را برای فعالیت های سخت تر برای کسب‌وکار مناسب می‌کند. (یک VPS خوب می‌تواند یک سایت وردپرسی را با صدها هزار بازدید کننده در ماه راه اندازی کند.)

Hostinger هیچ سرور اختصاصی ندارد. اگر به دنبال حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان هستید، خبر بدی است.

کدام طرح برای شما مناسب است؟ در مرحله بعد، دامنه میزبانی مشترک، VPS و وردپرس Hostinger را بررسی می‌کنیم، مواردی را که ارائه می‌دهند، آنچه را که ارائه نمی‌دهند، بررسی می‌کنیم و به شناسایی بهترین انتخاب ها برای شما کمک می‌کنیم.

هاست اشتراکی Shared Hosting

هاست اشتراکی همانطور که از نام آن پیداست کار می‌کند: سایت شما همراه با بسیاری سایت های دیگر در یک سرور ذخیره می‌شود و همه هزینه ها و منابع سرور به صورت اشتراکی خواهند بود. استفاده از آن ارزان و نسبتاً آسان است. اگرچه این کندترین نوع میزبانی است، اما میزبانی اشتراکی ممکن است بتوانند سایت هایی با ده ها هزار بازدید کننده در ماه را مدیریت کنند.

هاست اشتراکی Hostinger با طرح Single شروع می‌شود. با 1.99 دلار در ماه در طول چهار سال (3.99 دلار در صورت تمدید)، و دارای برخی ویژگی های خوش آمد گویی است: SSL رایگان، نصب و مدیریت آسان وردپرس دارد.

اما محدودیت های زیادی نیز دارد: پشتیبانی از تنها یک وبسایت، بدون دامنه رایگان، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یک حساب ایمیل، 100 گیگابایت پهنای باند، پشتیبان گیری فقط به صورت هفتگی.

طرح Premium در ابتدا با 2.99 دلار در ماه ارزان است (6.99 دلار در زمان تمدید)، اما تمام این محدودیت ها را حذف می‌کند: پشتیبانی از 100 وبسایت، دامنه رایگان، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 100 آدرس ایمیل و پهنای باند نامحدود دارد. پشتیبان گیری فقط هفتگی است که یک ضعف قابل توجه است.

طرح کسب‌وکار، پشتیبان گیری روزانه را دارد و CDN Cloudflare (شبکه تحویل محتوا) را اضافه می‌کند. قیمت آن از 4.99 دلار در ماه برای چهار سال اول، و 8.99 دلار در صورت تمدید است.

این محصولات در تست های سرعت ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و ارزش زیادی دارند. طرح کسب و کار انتخاب ما از این محدوده است. توانایی آن نسبت به محصولات دیگر، بیشتر است. Hostinger اعلام می‌کند که این سایت ها می‌توانند ۱۰۰هزار بازدید ماهانه دریافت کنند.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

هاست وردپرس

وردپرس سازنده وبسایت محبوب در سطح جهان است. یک پلتفرم همه کاره که برای همه از تازه کارها گرفته تا شرکت های بین المللی مناسب است.

Hostinger پشتیبانی قوی وردپرس ارائه می‌کند و اطمینان می‌دهد که تقریباً برای همه راه حلی وجود دارد.

طرح وردپرس single بسیار ابتدایی است (از یک وبسایت، یک آدرس ایمیل واحد، بدون دامنه رایگان، منابع کم، سرعت پشتیبانی کم.) اما دارای نصب آسان وردپرس، پشتیبان گیری هفتگی بوده می‌تواند تا 10000 بازدیدکننده را در ماه مدیریت کند. جذابیت واقعی این طرح قیمت آن است، تنها 1.99 دلار در ماه برای چهار سال، 3.99 دلار در زمان تمدید. این طرح می‌تواند به عنوان یک راه ارزان برای یادگیری وردپرس عمل کند، با این فرض که شما فقط ابتدایی ترین سایت ها را می‌سازید.

طرح کسب و کار وردپرس انتخاب ما در این محدوده است. به طور قابل توجهی گران تر است و 6.99 دلار در ماه برای چهار سال، 16.99 دلار در زمان تمدید هزینه است. اما مشخصات بسیار توانمندتری دارد – 100 وبسایت، 100 آدرس ایمیل، دامنه رایگان، تا 100 هزار بازدید کننده در ماه را مدیریت می‌کند – و ویژگی های اضافی ارزشمندی از جمله مرحله بندی و Cloudflare CDN (برای افزایش سرعت) اضافه می‌کند.

اگر نیازهای شما بیشتر است، یا شما چندین سایت حیاتی برای کسب و کار دارید، یا شاید یک فروشگاه اینترنتی شلوغ که سرعت بالا برای آن کاملاً حیاتی است، در این صورت محدوده “Hosting for Agencies” Hostinger ممکن است به شما کمک کند. همه ویژگی های وردپرس را دارد، اما مدیریت و کنترل دسترسی به چندین سایت را آسانتر می‌کند و با ارائه منابع سرور بیشتر، عملکرد را افزایش می‌دهد.

طرح Agency Pro انتخاب ما از این محدوده است: این برنامه دو برابر منابع طرح وردپرس تجاری را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما همچنان با قیمت 14.99 دلار در ماه طی چهار سال (49.99 دلار در صورت تمدید) بسیار مقرون به صرفه است.

IONOS را نیز در نظر بگیرید. طرح وردپرس تجاری آن دارای SSL رایگان، دامنه رایگان و پشتیبان گیری روزانه است. هزینه آن فقط 0.50 دلار در ماه برای سال اول است، اگر به دنبال یادگیری وردپرس هستید ایده آل است.

ثبت نام برای میزبانی VPS به شما یک سرور با منابع سیستم می‌دهد. به طور خودکار به هر VPS برتری سرعت نسبت به هاست اشتراکی میدهد و هرچه برنامه شما شامل منابع بیشتری باشد (زمان CPU، RAM، فضای ذخیره سازی) احتمالاً سریعتر خواهد بود.

Hostinger هشت پلن VPS را ارائه می‌دهد که به شما دامنه انتخاب زیادی می‌دهد. در طول چهار سال فقط با 3.49 دلار در ماه (6.99 دلار در زمان تمدید) یک هسته CPU بسیار ابتدایی، 1 گیگابایت رم و 20 گیگابایت VPS شروع می کنند. طرح های بعدی دارای قابلیت های بیشتری نیز هستند. 8 هسته، 16 گیگابایت رم و 250 گیگابایت فضای ذخیره سازی با 77.99 دلار در ماه در مدت چهار سال (131.99 دلار در صورت تمدید).

محدوده ارزش منصفانه است، اما برای همه مناسب نیست. یکی از دلایل پایین بودن قیمت Hostinger این است که برنامه های VPS آنها مدیریت نشده است. این بدان معناست که Hostinger سیستم عامل را نظارت نمی‌کند، فایروال را راه اندازی نمی‌کند، وصله های امنیتی را نصب نمی‌کند. شما باید خودتان نرم افزار سیستم سرور را مدیریت کنید. برای متخصصان قابل مدیریت است، و اگر اطلاعات فنی دارید، کنترل اضافی می‌تواند یک مزیت باشد. اما این یک دردسر پیچیده برای بقیه است.

برخی محدودیت های فنی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، برنامه های VPS Hostinger یک اتصال 100 مگابیت در ثانیه دریافت می‌کند، که به نظر خوب می‌رسد، اما کمتر از بسیاری از ارائه دهندگان برتر است. اگر سایت های با تعداد زیادی بازدیدکننده به طور همزمان اجرا کنید، ممکن است به مشکل بخورد.

اگر قیمت پایین ضروری است، IONOS را در نظر بگیرید. ابتدایی ترین VPS آن از 2 دلار صورتحساب ماهانه شروع می‌شود، حتی یک سیستم رم 6 هسته ای و 12 گیگابایتی فقط 35 دلار در ماه (18 دلار برای شش ماه اول) هزینه دارد و همه برنامه ها شامل اتصال شبکه 400 مگابیت بر ثانیه است.

اما اگر این انتخابی است که دنبال آن هستید، به Hostwinds نگاه کنید. دارای VPS مدیریت نشده ارزان قیمت از 4.99 دلار صورتحساب ماهانه است، اما یک محدوده VPS مدیریت شده (که در آن Hostwinds تمام مدیریت سرور را برای شما انجام می‌دهد) وجود دارد که از 8.24 دلار در ماه شروع می‌شود. همه پلن ها قابل تنظیم هستند. در صورت نیاز میزبانی ویندوز وجود دارد.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

آیا Hostinger سازنده وبسایت دارد؟

اگر هنوز وب‌سایتی ندارید و وردپرس کمی ترسناک به نظر می‌رسد، سازنده وبسایت ممکن است ساده ترین راه برای شروع باشد. به طور معمول، آنها یک گالری از طراحی های از پیش ساخته شده دارند که می‌توانید برای شروع استفاده کنید. افزودن تصاویر، ویدئوها، نقشه ها و سایر عناصر صفحه به آسانی کشیدن و رها کردن است. سفارشی کردن محتوا با متن و عکس مانند هر ویرایشگر دیگری کار می‌کند.

Hostinger یک سازنده وبسایت جالب به نام Zyro دارد. اگرچه در سایت اصلی Hostinger ذکر شده است، اما این سرویس به طور جداگانه تحت عنوان Zyro به بازار عرضه می‌شود و رفتن به وبسایت Zyro بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن است.

ما این کار را انجام دادیم و ابزاری ساده و سرراست پیدا کردیم که می‌توانستیم فوراً از آن استفاده کنیم. نیازی نیست وقت خود را صرف پیمایش در لیست ویژگی ها، مقایسه برنامه ها یا فکر کردن به هزینه بکنید: فقط آدرس ایمیل خود را برای ایجاد یک حساب کاربری تحویل دهید و می‌توانید فوراً شروع به ساخت کنید.

برای Zyro سهولت استفاده است اهمیت بسیار بیشتری نسبت به عملکرد و ویژگی های دیگر دارد. به عنوان مثال، تنها 130 قالب وجود دارد که در مقایسه با سایر سازندگان سایت، مقدار زیادی نیست. ویرایشگر نسبتا ابتدایی است. اشیاء زیادی وجود ندارد که بتوانید به یک صفحه اضافه کنید و مواردی که دریافت می‌کنید بسیار محدود هستند. ویدیوها فقط YouTube یا Vimeo هستند. پشتیبانی داخلی برای افزودن فید اینستاگرام وجود دارد، اما برای توییتر و فیسبوک خیر. (شما می‌توانید این و انواع دیگر محتوا را با جاسازی کد HTML آنها اضافه کنید، اما این یک دردسر است و واقعاً با تمرکز بر سهولت استفاده مطابقت ندارد.)

با این حال، برای در نظر گرفتن این موضوع، طرح Start دو ساله Zyro فقط 2.99 دلار در ماه است (11.99 دلار پس از آن). شما در مقایسه با رقبا، کمتر از آنها پرداخت خواهید کرد.

ارتقا به طرح تجاری Zyro (فقط 3.99 دلار در ماه برای دو سال، 14.99 دلار پس از آن) یک فروشگاه اینترنتی ساده، با پشتیبانی از حداکثر 500 محصول، و ادغام با بسیاری از روش های پرداخت، ارسال، بررسی، بازاریابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به طور کلی، Zyro یک سازنده وبسایت مناسب برای استفاده شخصی و سایت های کوچک است، اما ما آن را برای چیزی بیشتر توصیه نمی‌کنیم. در آن قدرت کافی برای برنامه های تجاری وجود ندارد، و حتی اگر سایت شما پیشرفت کند و به موفقیت واقعی برسد، هیچ امکان ارتقایی برای افزایش پاسخگویی از تعداد بیشتر مشتریان وجود ندارد.

سازنده وب‌سایت Gator HostGator به‌عنوان یک جایگزین ارزش بررسی دارد. گران قیمت تر است، اما ویژگی های بیشتری دارد و از فروشگاه اینترنتی نامحدودی برای محصولات فیزیکی و دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. اگر ویژگی ها مهم تر از قیمت هستند، Wix دارای قالب های بیشتر، ویژگی های بیشتر و قدرت بیشتر در هر زمینه ای است.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

آیا می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی با Hostinger بسازید؟

Hostinger برنامه اختصاصی برای ساخت فروشگاه اینترنتی ندارد. مانند بسیاری از ارائه دهندگان، چند مسیر جایگزین وجود دارد که می‌توانید برای شروع فروش آنلاین آن را انتخاب کنید.

ساده ترین گزینه، همانطور که در بالا توضیح دادیم، ثبت نام با سازنده وبسایت Zyro از طریق Business Plan آن است. این طرح شما را به حداکثر 500 محصول محدود می‌کند و فضای زیادی برای رشد به شما نمی‌دهد، اما می‌تواند برای اداره یک تجارت خانگی کافی باشد.

اگر به چیزی توانمندتر نیاز دارید، گزینه جایگزین این است که در یکی از برنامه های میزبانی دیگر Hostinger ثبت نام کنید، سپس یک پلتفرم تجارت الکترونیک تخصصی را نصب و استفاده کنید. WooCommerce احتمالاً شناخته شده ترین گزینه است. این یک افزونه وردپرس بسیار توانمند است که Hostinger می‌تواند به طور خودکار آن را در هر طرح میزبانی نصب کند. WooCommerce شامل فهرست نویسی محصولات، مدیریت موجودی، پرداخت و ارسال جهانی مورد نیاز شما می‌شود.

اگر می‌خواهید میزبانی با ویژگی های خاص فروشگاه وب و کمک بیشتر برای آنلاین کردن پروژه خود داشته باشید، ارزش دارد که چند گزینه جایگزین در نظر بگیرید. Bluehost دارای یک برنامه میزبانی WooCommerce عالی با پردازش پرداخت و مجموعه ای از ابزارهای ضروری فروش و بازاریابی است. IONOS حتی گزینه های بیشتری دارد، از جمله یک سازنده فروشگاه آنلاین ساده، یک طرح WooCommerce، و میزبانی برای دسته ای از پلتفرم های تجارت الکترونیک دیگر: Magento، PrestaShop، OpenCart و موارد دیگر.

ما این بررسی را با استفاده از Uptime.com برای نظارت بر وب‌سایت آزمایشی از مکان هایی در سراسر جهان، ثبت زمان پاسخگویی و هرگونه خرابی کامل انجام دادیم.

سایت آزمایشی ما در ابتدایی ترین برنامه میزبانی اشتراکی Hostinger میزبانی شد، اما همچنان یک رکورد 100% آپتایم ثابت در طول 10 هفته نظارت داشت.

Uptime.com محدوده زمان پاسخگویی 171 میلی ثانیه تا 1.73 ثانیه، با میانگین 382 میلی ثانیه را در هفت روز گذشته ثبت کرده است. برنامه های میزبانی مشترک معمولاً 200-400 میلی ثانیه را با میانگین پیک 700 تا 800 میلی ثانیه مدیریت می‌کنند.

با این حال، زمان بارگذاری صفحه نیز مهم است، ما از تست سرعت وبسایت Dotcom Tools برای اندازه گیری عملکرد سایت خود از ۱۶ مکان در سراسر ایالات متحده و اروپا استفاده کردیم. این بار نتایج با 878 میلی ثانیه بسیار بهتر بود و آن را در میان ارائه دهندگان برتر قرار داد.

به خاطر داشته باشید که اینها مقایسه هایی بر اساس ارزان ترین برنامه میزبانی مشترک از هر ارائه دهنده است. هزینه برخی از این برنامه ها 5 برابر تا 10 برابر 1.39 دلاری است که می‌توانید با Hostinger به دست آورید، بنابراین ما فکر می‌کنیم که این شرکت نسبتاً خوب عمل کرده است.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

هاستینگر چقدر سریع است؟

تست های عملکرد ما با اندازه گیری زمان آپدیت شروع می‌شود، نسبت زمانی که وبسایت شما در دسترس بازدیدکنندگان باقی می‌ماند. ما یک سایت آزمایشی وردپرس را روی یک بسته میزبانی مشترک Hostinger راه اندازی کردیم، سپس از Uptime.com برای آزمایش کمک گرفتیم. طول دوره آزمایش ۱۴ روز بود.

Hostinger به 99.98٪ آپتایم دست یافت که کمی ناامیدکننده بود (زیرا ما انتظار عملکرد عالی را در چنین آزمایش کوتاهی داشتیم) اگرچه در کل هنوز بسیار قابل قبول است (به طور قابل توجهی بهتر از 99.9٪ آپتایم ارائه شده توسط اکثر میزبان های وب است.)

ما سرعت بارگذاری وبسایت را با کمک GTmetrix اندازه گیری کردیم، که گزارش می‌دهد که محتوای اصلی آن چقدر طول می‌کشد تا بارگذاری شود (مقداری که از نظر فنی به عنوان بزرگترین رنگ محتوا یا LCP شناخته می‌شود.) LCP پایین به این معنی است که وب‌سایت شما با سرعت بیشتری روی صفحه نمایش داده می‌شود و بازدیدکنندگان را راضی نگه می دارد.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

Hostinger در اینجا با LCP سریع 0.607 ثانیه، دومین نتیجه سریع در 15 آزمایش گذشته ما، درست پس از HostGator را کسب کرد. به طور قابل توجهی جلوتر از رقبا نیست – اکثر ارائه دهندگان دارای LCP در ناحیه 0.60 تا 0.80 هستند. اما نشان می‌دهد که Hostinger ویژگی را فدای قیمت نمی‌کند. واقعاً می‌تواند با Bluehost و HostGator رقابت کند.

بررسی سرعت بارگذاری یکباره مهم است، اما ما همچنین دوست داریم ببینیم یک سایت در زمان شلوغ چگونه کار می‌کند. برای انجام این کار، ما از سرویس تست k6 استفاده می‌کنیم تا 20 کاربر مجازی را در سایت خود آزاد کنیم و آنچه را که اتفاق می‌افتد اندازه گیری کنیم.

نتایج Hostinger افت عملکرد در اوج بار را نشان داد، اما این چیزی است که ما برای یک بسته میزبانی مشترک انتظار داریم. به طور کلی، در طول آزمایش توانست 15 درخواست در ثانیه را مدیریت کند که یک نتیجه معمولی است.

به طور کلی نتایج مثبتی هستند و نشان می‌دهند که Hostinger بهتر از اکثر میزبان های مقرون به صرفه عمل می‌کند. اما به خاطر داشته باشید که ارقام ما بر اساس آزمایش یک برنامه مشترک است و اگر VPS، هاست اختصاصی یا هر محصول دیگری را انتخاب کنید، ممکن است تجربه شما بسیار متفاوت باشد.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

استفاده از Hostinger چقدر آسان است؟

Hostinger ابزار cPanel را به کاربران خود ارائه نمی‌کند و در عوض از پلتفرم hPanel سفارشی خود استفاده می‌کند. کنترل پنل های سفارشی کارکرد کاربران را مختل می‌کند، اما hPanel یک استثناء نادر است.

برای مثال، با جزئیات سرور (موقعیت، آدرس IP) در نوار کناری و نمادهای رنگارنگ که ویژگی های فردی را نشان می‌دهند، به نظر می‌رسد که شبیه به cPanel است: دامنه ها، ایمیل ها، فایل ها، وردپرس و غیره.

اکثر توابع حتی برای کاربران مبتدی قابل دسترس هستند. برای مثال یک آدرس ایمیل ایجاد کنید و فقط آدرس و رمز عبور از شما خواسته می‌شود. اما یک نوار کناری ابزارهای پیشرفته تری از وارد کردن ایمیل های موجود گرفته تا تنظیم رکوردهای SPF و DKIM (برای احراز هویت ایمیل ها و محافظت در برابر فیشینگ) تنها با چند کلیک اضافه می‌کند.

کنترل پنل های سفارشی هنوز برای متخصصان میزبانی خوب نیستند، زیرا تجربه cPanel نیاز های آنها را برآورده می‌کند.

با این حال، به طور کلی، hPanel ترکیب خوبی از قدرت و سهولت استفاده را ارائه می‌دهد، و این پلتفرم همه چیزهایی را که برای راه اندازی سریع سایت خود نیاز دارید، فراهم می‌کند.

خرید با ویزا کارت

پشتیبانی Hostinger چقدر خوب است؟

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

به طور غیر معمول برای یک ارائه دهنده بزرگ، Hostinger پشتیبانی تلفنی ندارد. با این حال، چت زنده 24 ساعته و در صورت تمایل، پشتیبانی ایمیل و بلیط وجود دارد.

ما یک بلیط باز کردیم که حاوی این پرسش بود: چگونه می‌توانیم وردپرس را روی یک زیر دامنه نصب کنیم؟ این یک مسئله فنی پیچیده نیست، اما بیشتر از یک سوال ساده است و شانس بیشتری برای دریافت پاسخ جالب به ما می‌دهد.

پاسخ فقط 17 دقیقه بعد رسید، دقیقاً به همان سرعتی که برای پشتیبانی بلیط انتظار داشتیم. (با توجه به این سرعت، چه کسی به چت زنده نیاز دارد؟!)

متن بیشتر از آنچه ما می‌خواستیم از اصطلاحات تخصصی استفاده می‌کرد، اما دقیق بود و شامل تمام جزئیاتی بود که برای یافتن راه حل لازم داشتیم.

چت زنده نیز هر زمان که به آن نیاز داشته باشید در دسترس است. ما هرگز بیشتر از چند دقیقه منتظر پاسخ نبودیم، عوامل در شناسایی مشکلات ما و ارائه توصیه های مرتبط و مفید سریع بودند.

اگر رویکرد DIY را ترجیح می‌دهید، وبلاگ های مفیدی در دسترس است. توصیه می‌کنیم کادر جستجو را نادیده بگیرید (این کار در یافتن بهترین مقالات ضعیف عمل می‌کند)، و فقط دسته ها را در پایین صفحه مرور کنید. صدها مقاله در موضوعاتی مانند hPanel، cPanel، DNS، گواهینامه های SSL و موارد دیگر مرتب شده‌اند.

این مقالات اغلب کوتاه هستند و همیشه آنطور که شما انتظار دارید سازماندهی نمی‌شوند. این سایت توصیه های مفید زیادی در مورد انجام وظایف خاص دارد، حتی اگر از Hostinger خدمات دریافت نمی‌کنید.

به عنوان مثال، اگر دامنه شما توسط یک ثبت کننده دیگر مدیریت می شود، اکثر ارائه دهندگان میزبانی هیچ توصیه واقعی در مورد نحوه تغییر سوابق DNS به شما نمی‌دهند. اما Hostinger مقالات جداگانه ای برای مدیریت DNS در Bluehost، GoDaddy، IONOS، Namecheap، HostGator، SiteGround، WordPress.com، DreamHost و بسیاری موارد دیگر دارد: در مجموع بیش از 30 ارائه دهنده.

Hostinger در بیشتر زمینه ها امتیاز خوبی کسب می‌کند و به طور کلی کیفیت بسیار بهتری را نسبت به اکثر ارائه دهندگان ارائه می‌دهد.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

حکم نهایی خرید هاست از Hostinger

حتی ارزان‌ترین طرح میزبانی مشترک Hostinger به شما امکان می‌دهد یک آدرس ایمیل حرفه ای ایجاد کنید و می‌توانید چندین آدرس ایمیل با برنامه های گران تر ایجاد کنید. این طرح ساده Hostinger را متمایز می‌کند.

سوالات متداول Hostinger

Hostinger چه نوع پرداختی را پشتیبانی می‌کند؟

Hostinger پرداخت از طریق کارت اعتباری، PayPal، Googl3 Pay، AliPay، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال از طریق CoinGate را می‌پذیرد.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

آیا Hostinger بازپرداخت ارائه می‌دهد؟

Hostinger دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه است که برنامه های میزبانی و برخی محصولات دیگر را پوشش می‌دهد. اینها شامل گواهینامه های SSL است که اغلب توسط میزبان های دیگر حذف می‌شوند.

خط ‌مشی Hostinger هزینه های تمدید و همچنین خرید اصلی شما را پوشش می‌دهد، چیز دیگری که در سایر میزبان ها نمی‌بینیم.

یک گارانتی محدود چهار روزه برای خدماتی مانند ثبت دامنه و انتقال نام دامنه وجود دارد (برای مشاهده، به سیاست بازپرداخت رسمی https://www.hostinger.com/refund-policy مراجعه کنید.) مطمئناً، چهار روز زمان زیادی نیست، اما اکثر میزبان ها به هیچ وجه بازپرداخت مربوط به دامنه را ارائه نمی‌دهند.

خرید هاست از Hostinger

خرید هاست از Hostinger

آیا Hostinger گارانتی آپتایم دارد؟

Hostinger دارای ضمانت آپتایم 99.9٪ در ماه است، مشابه بسیاری از میزبان های ارزان دیگر.

اگر Hostinger به آن هدف نرسید، می‌توانید با شرکت تماس بگیرید و 5% از هزینه میزبانی ماهانه خود را درخواست کنید.

سقف غرامت 5٪ کمی غیر منصفانه است. میزبان های دیگر معمولاً خیلی بیشتر به شما می‌دهند. به عنوان مثال، ScalaHosting قول می‌دهد در صورتی که زمان آپلود آن به زیر ۱٪ کاهش یابد، یک ماه میزبانی رایگان را به کاربران می‌دهد.

مراکز داده Hostinger کجا هستند؟

Hostinger دارای سرور داده در ایالات متحده، انگلستان، هلند، لیتوانی، سنگاپور، هند و برزیل است. این تعداد بسیار بیشتر از اکثر میزبان ها است، و همچنین به طور گسترده ای گسترش یافته اند (بسیاری از میزبان ها به سختی از ایالات متحده و اروپا خارج می‌شوند.)

مزیت وجود مراکز داده زیاد این است که کاربران می‌توانند میزبان های نزدیک به مخاطبان خود را برای عملکرد بهتر انتخاب کنند.

فقط یک نکته بالقوه وجود دارد: برخی از برنامه ها از همه مراکز داده پشتیبانی نمی‌کنند. برنامه های Shared، Cloud و WordPress را میتوان در هر هفت مورد میزبانی کرد، اما برنامه های VPS لینوکس Hostinger را نمی‌توان در برزیل یا هند میزبانی کرد.

آدرس IP Hostinger من چیست؟

به hPanel Hostinger وارد شوید.

طرح خود را در لیست هاستینگ پیدا کنید و روی دکمه مدیریت آن در سمت راست کلیک کنید.

نوار کناری سمت چپ طرح میزبانی، موقعیت سرور و آدرس IP شما را نمایش می‌دهد.

سرورهای نام Hostinger چیست؟

قبل از استفاده از دامنه موجود با میزبانی وب خود، ممکن است لازم باشد دامنه را به سرورهای Hostinger نشان دهید.

طرح های hPanel، Shared و Cloud از سرورهای ns1.dns-parking.com و ns2.dns-parking.com استفاده می‌کنند.

طرح های cOanel از سرورهای cdns1.main-hosting.eu و cdns2.main-hosting.eu استفاده می‌کنند.

چگونه یک محصول Hostinger را لغو کنم؟

وارد hPanel در Hostinger شوید.

روی Hosting در منوی بالای صفحه کلیک کنید، سپس روی Manage کلیک کنید.

به پایین بروید و روی غیرفعال کردن حساب کلیک کنید.

انتخاب کنید که آیا بلافاصله حساب میزبانی خود را لغو کنید یا زمانی که اشتراک شما منقضی شود. در نهایت برای تکمیل فرآیند لغو، روی Continue کلیک کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT