سایت های کاریابی برای نویسندگی

انواع سایت های کاریابی برای نویسندگی

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت هایی که در ادامه معرفی میکنیم منابعی هستند که نویسندگان فریلنسر میتوانند با استفاده از آن ها کار پیدا کنند. در این مقاله به بررسی انواع سایت های کاریابی برای نویسندگی می پردازیم.

نقد درآمد فریلنسری

سایت های کاریابی برای نویسندگی

سایت Problogger

در این سایت هزاران شغل مانند نویسندگی متن های عاشقانه، وبلاگ نویسان، تا تولیدکنندگان محتوا را پیدا کنید. فرصت های شغلی با شرایط مختلف در این سایت وجود دارد. برخی از کارفرمایان میزان حقوق را در آگهی شغلی ذکر میکنند و برخی نه. همچنین برخی از موقعیت های شغلی بلند مدت و برخی دیگر کوتاه مدت هستند. بیشتر فرصت های شغلی به صورت دورکاری هستند و می توانید از خانه کار کنید. راهنمای سایت را حتما مطالعه کنید.

سایت LinkedIn Jobs

لینکدین معیار استخدام حرفه ای است و شامل صدها موقعیت نویسندگی است. فرصت های شغلی این سایت ترکیبی از دورکاری و کار حضوری است. برخی قراردادهای ثابت و برخی دیگر گزینه های انعطاف پذیرتری را ارائه می دهند. همچنین برخی حقوق مشخصی دارند و برخی دیگر بر اساس تجربه و مهارت کاری شما حقوق تعیین میکنند.

پرداخت با پی پال

سایت Contena

در این سایت مشاغلی در زمینه ویرایش، ترجمه و نگارش فنی، تولید محتوا برای سایت های خرید وجود دارد. در این سایت فرصت های شغلی زیادی در دسترس است، به راحتی در سایت ثبت نام کنید و کسب درآمد کنید.

سایت Freelance writing

Freelancewriting.com اطلاعات زیادی در مورد ورود به بازار نویسندگی فریلنسری ارائه میدهد. همچنین شامل موقعیت های شغلی مختلف و موقعیت‌های شغلی منابع دیگر مانند job board Indeed است. می‌توانید از عملکرد جستجو استفاده کنید و به ‌صورت آنلاین برای موقعیت های شغلی دورکاری، فریلنسری و حضوری را پیدا کنید.

سایت BloggingPro

این سایت شامل موقعیت های کاری مختلف مانند دورکاری، قرارداد ثابت، پاره وقت یا تمام وقت است. برخی از موقعیت های شغلی این سایت برای افراد تازه کار مناسب است و برخی دیگر نیاز به تجربه نویسندگی دارند. 

پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت

ورود به حرفه ی نویسندگی به صورت فریلنسری یک فرآیند در حال تکامل است. شاید تازه شروع به نوشتن یک وبلاگ شخصی در کنار شغل تمام وقت کرده اید و در نظر دارید که انگیزه خود را افزایش دهید و به درآمد برسید. یا شاید چند قدم جلوتر رفته اید و میخواهید نویسندگی را به یک شغل تمام وقت تبدیل کنید. گزینه ها و منابع آموزشی زیادی وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید مهارت های خود را تقویت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از قالب‌های فاکتور رایگان، فاکتورهای خود را ایجاد کنید. موارد اساسی مانند داشتن یک نمونه کار عالی و یک حساب کاربری برای دریافت پرداخت‌ها از کارفرمایان را حتما در نظر بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT