ابزار آنلاین هوش مصنوعی برای تولید محتوا

8 بهترین ابزار آنلاین هوش مصنوعی برای تولید محتوا

زمان مطالعه 6 دقیقه

با استفاده از این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید زمان و ناامیدی زیادی را هنگام ایجاد محتوا برای کسب و کار آنلاین خود کاهش دهید. ابزار آنلاین هوش مصنوعی برای تولید محتوا را بیشتر بشناسید.

کسب و کار آنلاین شما هر چه باشد، محتوای با کیفیت باید بخشی از معادله باشد. با این حال، ایجاد محتوای با کیفیت کافی برای وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های آنلاین می تواند دشوار باشد. بسیاری از مردم نمی دانند چگونه این کار را خودشان انجام دهند. حتی حرفه‌ای‌ها اغلب برای پیدا کردن زمان برای تولید محتوای با کیفیت در تنوع و حجم تلاش می‌کنند. اما ما چند چیز را می دانیم که می تواند کمک کند. این مقاله مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی را پوشش می دهد که به انواع مختلفی از تولیدکنندگان محتوا کمک می کند.

1. Wordtune: پالایش نوشتن

نوشتن می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا اغلب دشوار است که افکار خود را در کلمات درست بیان کنید. برای یک صاحب کسب و کار آنلاین یا بازاریاب، این فقط نوشتن خوب نیست، بلکه در مورد برقراری ارتباط صحیح با مخاطبان هدف خود از طریق کپی واضح و قانع کننده است.

اگر با کلمه نوشتاری خود مشکل دارید، Wordtune ابزار قابل توجهی است. می‌توانید از آن برای چرخش محتوای خود استفاده کنید، به این معنی که می‌تواند به تولید جایگزین‌هایی برای متن اصلی کمک کند. Wordtune می تواند به شما کمک کند تا به صورت معمولی یا رسمی بنویسید، بسته به اینکه چه چیزی برای نوع پیامی که می خواهید منتقل کنید بهترین کار را دارد.

استفاده از این ابزار هوش مصنوعی آسان است. به سادگی متن را در کادر قرار دهید یا از ابتدا بنویسید، و همه چیز را برای شما انجام می دهد. سپس می توانید محتوای بازنویسی شده خود را به عنوان یک فایل متنی، سند MS Word یا فایل HTML در میان فرمت های دیگر صادر (انتقال) یا دانلود کنید.

2. Grammarly: ویرایش و تقویت نوشتن

حتی زمانی که در بیان دقیق افکار خود در کلمات مهارت دارید، باز هم باید از اشتباهات گرامری و املایی خودداری کنید، زیرا می توانند محتوای شما را خراب کنند. و احتمالاً می‌دانید که ویرایش شخصی می‌تواند مشکل باشد، زیرا شما قطعه نوشته شده را آنطور که هست نمی‌بینید، بلکه آن را همان چیزی که تصور می‌کنید می‌بینید.

پرداخت با ویزا کارت

Grammarly پاسخی به نیاز به افزایش محتوا است. این ابزار تصحیح مبتنی بر هوش مصنوعی با بررسی نوشتار شما از نظر گرامر، علائم نگارشی و اشتباهات املایی، و اصلاح محتوای شما بر اساس آن با تلاش کمی از جانب شما، به برخی از این مسائل کمک می کند.

اشتراک پریمیوم Grammarly با شناسایی صدای غیرفعال و بررسی نوشته شما برای سرقت ادبی برای اطمینان از اصلی بودن قطعه نهایی شما، آن را بیشتر می کند.

3. QuillBot: پارافراسی نوشتن

QuillBot ابزار دیگری است که می تواند به شما کمک کند افکار خود را با کلمات بیان کنید و کل نوشته خود را صیقل دهید. اگر محتوای باکیفیت می‌خواهید بدون نیاز به ساعت‌ها کار برای بازنویسی، پس این ابزار بازنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی همان چیزی است که نیاز دارید. برای افرادی که نمی خواهند هنگام نوشتن مقالات طولانی تکراری باشند ایده آل است.

QuillBot به شما کمک می کند تا با افزودن مترادف ها و جملات جایگزین برای هر کلمه یا عبارتی که انتخاب می کنید، محتوای خود را طبیعی تر کنید. همچنین دارای یک بررسی گر دستور زبان، ابزار خلاصه سازی و تولید کننده استناد است.

4.ابزار آنلاین هوش مصنوعی برای تولید محتوا: Podcastle: ایجاد و ویرایش پادکست

پادکست یک راه فوق العاده برای دستیابی به مخاطبان هدف شما است، اما روند ایجاد پادکست می تواند پیچیده باشد. مراحل زیادی شامل ضبط، ویرایش، آپلود و تبلیغ پادکست شما می شود و همه این فرآیندها زمان زیادی می برد.

Podcastle می تواند به همه این کارهای خسته کننده کمک کند. این یک راه حل همه کاره هوش مصنوعی است که به کاربران امکان ایجاد، ویرایش و رونویسی پادکست ها را می دهد. ابزار تبدیل متن به پادکست با هوش مصنوعی هر قطعه نوشته شده را در عرض چند دقیقه به یک پادکست با صدای حرفه ای تبدیل می کند.

همچنین از طریق ابزارهای Revoice خود دسترسی آسان به ضبط های صوتی با کیفیت بالا را فراهم می کند و به شما امکان می دهد محتوای با کیفیت تری برای رشد کسب و کار خود تولید کنید. برای استفاده از نسخه رایگان باید ثبت نام کنید.

5. Let’s Enhance: ویرایش تصاویر

به احتمال زیاد، اغلب در طول سال عکس های زیادی می گیرید اما هرگز آنها را چاپ نمی کنید. شما می خواهید خاطرات خود را در قالب فیزیکی حفظ کنید، اما ویرایش و تغییر اندازه همه تصاویر برای چاپ کار بسیار زیادی است.

Let’s Enhance یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که به طور خودکار تصاویر را بهبود می بخشد، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف انجام کارهای مورد علاقه خود کنید. عکس گرفتن با آپلود ساده یک تصویر، الگوریتم آن را بر اساس ترجیحات شما بهبود می بخشد و سپس در صورت تمایل گزینه هایی برای ویرایش بیشتر در اختیار شما قرار می دهد.

این ابزار کاربر پسند است. آماتورهای عکاسی می توانند از آن برای رفع سریع استفاده کنند، در حالی که حرفه ای ها نیز می توانند از آن برای بهینه سازی جزئیات بیشتر استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از نسخه رایگان باید ثبت نام کنید.

6.ابزار آنلاین هوش مصنوعی برای تولید محتوا: Synthesia: ویدیوهای هوش مصنوعی ایجاد کنید

ایجاد ویدیو می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید، اما ایجاد یک ویدیو با ظاهر حرفه ای از ابتدا چالش برانگیز است، زیرا هم زمان بر و هم گران است.

هنگام استفاده از Synthesia لازم نیست یک هنرمند صدابردار استخدام کنید. فقط یکی از بیش از 40 آواتار موجود را انتخاب کنید یا آواتار سفارشی خود را ایجاد کنید. با استفاده از این ابزار ویدئویی هوش مصنوعی، فقط باید اسکریپت خود را تایپ کنید یا آن را در ویرایشگر بچسبانید(paste) تا یک ویدیوی هوش مصنوعی در عرض چند دقیقه آماده شود.

همچنین می‌توانید موسیقی اضافه کنید، هر تصویری را برای استفاده به عنوان بک گراند ویدیوی خود آپلود کنید، و متن، تصویر یا عناصر شکل را برای نمایش مستقیم از Synthesia در ویدیوی خود اضافه کنید. به سادگی اطلاعات خود را وارد کنید و ویدیوی خود را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

7. Fontjoy: ایجاد ترکیبات فونت

جفت کردن فونت پیچیده است. فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد و به راحتی می توان حواس خود را با جزئیات پرت کرد. بسیاری از طراحان هنوز از آزمون و خطا برای یافتن ترکیب فونت های عالی استفاده می کنند، اما می توانید با استفاده از Fontjoy این فرآیند را خودکار کنید.

Fontjoy یک ابزار هوش مصنوعی است که تولید ترکیب فونت هایی را که در کنار هم عالی به نظر می رسند را آسان می کند. این مانند داشتن یک طراح گرافیک به درخواست است! دیگر نیازی نیست صدها فونت را به صورت دستی مرور کنید یا ساعت ها را صرف خواندن تایپوگرافی کنید. فقط برخی از جفت‌های فونت آن را امتحان کنید و ببینید که آیا برای شما کار می‌کنند یا خیر.

اگر نه، فقط به تولید ترکیب های جدید ادامه دهید تا زمانی که ترکیبی را پیدا کنید که برای پروژه طراحی شما مناسب است.

8.ابزار آنلاین هوش مصنوعی برای تولید محتوا: uizard: طراحی محصولات دیجیتال

طراحی یک وب سایت یا یک برنامه می تواند یک فرآیند طولانی باشد، به خصوص زمانی که ابتدا باید طرح خود را روی کاغذ بکشید. همچنین تبدیل این طرح‌ها به نمونه‌های اولیه با وفاداری بالا که زیبا به نظر می‌رسند و برای سایر اعضای تیم آسان است، چالش برانگیز است.

uizard دارای فناوری هوش مصنوعی داخلی است که می تواند به طور خودکار طرح های ترسیم شده با دست را در عرض چند دقیقه به قالب های کاملاً تعاملی تبدیل کند! استفاده از این ابزار آسان است، حتی اگر طراح نباشید. می‌توانید از uizard برای ایجاد نمونه‌های اولیه طراحی با ظاهر شگفت‌انگیز بدون هیچ دانشی در مورد نرم‌افزار طراحی استفاده کنید.

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی کار شما را آسان ‌تر می‌کنند

یکی از هیجان‌انگیزترین و بالقوه‌ترین روندهای تغییر دهنده بازی در تولید محتوا، هوش مصنوعی است. این ابزارها می توانند به شما این امکان را بدهند که در زمان کمتری، با تجربه کم یا بدون تجربه، محتوای باکیفیت بیشتری تولید کنید. با این راه حل های فناوری پیشرفته می توانید خلاقیت و بهره وری خود را افزایش دهید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT