بهترین سایت های کاریابی

10 بهترین سایت های کاریابی

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال شغل جدید یا تغییر شغل هستید؟ در اینجا بهترین وب سایت های کاریابی است که می توانند شغل مورد نظر شما را به شما ارائه دهند.

افتتاح حساب فریلنسری

یک کاری وجود دارد که هر جویای کار می تواند برای افزایش شانس خود برای یافتن شغل انجام دهداستفاده از منابع متعدد در تلاش های خود برای یافتن شغل. این به معنای ارسال رزومه خود به صورت آنلاین و استفاده از شبکه های اجتماعی است. با این حال، هسته تلاش شما باید بر روی وب‌سایت‌های کاریابی متمرکز باشد که همه مشاغل دنیا را روی دسکتاپ شما بیاورند.

برای کمک به شما برای شروع یا ادامه جستجوی شغل یا موقعیت جدید، اینها بهترین وب سایت های کاریابی هستند.

1.Indeed

این سایت واقعاً یک موتور جستجوی کار است! این سایت با بیش از 250 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه به بالای لیست محبوبیت صعود کرده است. و دلیل خوبی دارد که سایت به خوبی شناخته شده است. فقط یک کلمه کلیدی را وارد کنید، یک مکان را انتخاب کنید و هزاران شغل موجود را پیدا کنید.

می توانید رزومه خود را آپلود کنید، حقوق دریافت کنید، نظرات شرکت را بخوانید و در سایت شرکت استخدام کننده یا مستقیماً از طریق Indeed درخواست دهید. این سایت همچنین یک منطقه خوب برای پروفایل شما ارائه می دهد که در آن می توانید مشاغل را ذخیره کنید و سپس آنها را بررسی کنید و سپس آنها را به Applied یا Interviewing منتقل کنید. اگر به تازگی جستجوی شغل خود را شروع کرده اید، وب سایت های جهانی مانند Indeed مکان فوق العاده ای برای شروع هستند.

2.بهترین سایت های کاریابی: Monster

هر زمان که کسی نیاز به دسترسی به بازارهای کار در سراسر جهان داشته باشد، Monster مکانی آشکار برای شروع است. Monster به یکی از بزرگ ترین سایت های جستجوی کار در اینترنت تبدیل شده است و تقریباً به همه جوامع در سراسر جهان خدمات می دهد.

چیزی که Monster (هیولای) سایت های کاریابی را بسیار مفید می کند جستجوی بین المللی است. یک کشور را انتخاب کنید و سپس فرصت ها را جستجو یا مرور کنید. این سایت به شما امکان می دهد رزومه خود را ارسال کنید، مستقیماً برای موقعیت ها درخواست دهید، از جستجوی شغلی پیشرفته استفاده کنید و به منابع شغلی دسترسی داشته باشید تا به شما کمک کند در هر مرحله از فرآیند جستجوی کار تحقیق کنید.

و برای کمک بیشتر در مورد فرآیند جستجوی شغل، راهنمای ما را برای بازگشت به مسیر در صورت مشکل بررسی کنید. اگر تازه وارد کالج شده‌اید، از این نکات استفاده کنید تا خود را آماده کنید تا شغلی عالی داشته باشید. و همیشه از این مواقع سال برای کاریابی اجتناب کنید.

3.بهترین سایت های کاریابی: ZipRecruiter

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

ZipRecruiter نه تنها ابزارهای جستجوی کار با استفاده آسان را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه به شما امکان می دهد مشاغل پیشنهادی، مشاغل کاربردی، مشاغل ذخیره شده، هشدارها و مرکز پیام را به سرعت مشاهده کنید. همچنین می‌توانید هشدارهای متنی را دریافت کنید، که برای پیگیری شغل‌های جدید موجود در هنگام حرکت مفید است.

می‌توانید نتایج جستجوی خود را با فیلترهایی برای زمان ارسال، مسافت، حقوق، نوع شغل، عنوان یا شرکت محدود کنید. به علاوه، با اعمال یک فیلتر، تعداد موقعیت های موجود با استفاده از آن فیلتر را مشاهده خواهید کرد. یکی از ویژگی های برجسته ZipRecruiter، اعمال 1 کلیک آن است. شغلی را که دوست دارید پیدا کنید، روی آن دکمه کلیک کنید، و تمام!

4.Glassdoor

اگر به دنبال سایت‌های کاریابی مانند Monster هستید که ابزارهای منبع شغلی را ارائه می‌دهند، به Glassdoor بروید. اگرچه ممکن است با ابزارهای Monster متفاوت باشند، اما مطمئنا مفید هستند. بررسی‌های شرکت را بخوانید، سؤالات مصاحبه را جستجو کنید، شغل‌ها را بر اساس حقوق پیدا کنید و از ماشین‌حساب مناسب حقوق استفاده کنید.

برای شروع استفاده از Glassdoor باید یک اکانت کاربری رایگان ایجاد کنید، اما این زمانی است که درب برای همه ابزارهای مفید سایت باز می شود. می‌توانید هشدارهای شغلی را تنظیم کنید، شرکت‌های خاصی را دنبال کنید، رزومه خود را آپلود کنید و مشاغلی را که دوست دارید بعداً مرور کنید ذخیره کنید. از این سایت کاریابی عبور نکنید، Glassdoor ارزش وقت شما را دارد.

5.بهترین سایت های کاریابی: LinkedIn Jobs

اکثر مردم می دانند که لینکدین در زمینه شبکه های حرفه ای برتر است. بنابراین، چرا یک سایت مشاغل لینکدین وجود ندارد؟ عنوان شغل، موقعیت مکانی را وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. نتایج را با فیلترهایی برای تاریخ ارسال، نوع شغل، سطح تجربه و موارد دیگر خواهید دید.

اگر کاربر لینکدین هستید، می توانید با یک کلیک و با استفاده از جزئیات لینکدین خود برای مشاغل درخواست دهید. اگرچه ممکن است سایت LinkedIn Jobs همه آن ویژگی‌های اضافی مانند ابزارهای منابع شغلی را نداشته باشد، اما به آن‌ها نیازی ندارد زیرا می‌توانید آن‌ها را در خود سایت LinkedIn پیدا کنید. اگر از قبل یک اکانت کاربری و پروفایل لینکدین دارید، پس این سایت کاریابی بی‌معنا است.

6.CareerBuilder

شکی نیست که CareerBuilder یکی دیگر از بهترین وب سایت های کاریابی است. اگر به دنبال سایت هایی مانند Indeed هستید، این سایت خوبی است. می‌توانید رزومه خود را ارسال کنید، شغل‌ها را بر اساس شرکت یا صنعت پیدا کنید، و جستجوهای شغلی خود را ذخیره کنید تا هشدارهای منظم از طریق ایمیل دریافت کنید.

مشابه Monster، می توانید از منابع شغلی استفاده کنید که شامل افرادی است که در حال حاضر استخدام می شوند، مشاغل در حال افزایشی که باید در نظر بگیرید، موقعیت های توصیه شده برای شما و نکات مفید برای جستجوی شغل شما. CareerBuilder یک سایت کاریابی مشخص برای نشانک کردن (bookmark) است.

7.بهترین سایت های کاریابی: Simply Hired

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

Simply Hired یک وب سایت کاریابی عالی است، بیشتر به دلیل امکانات اضافی کوچک آن. البته می توانید با کلمه کلیدی و موقعیت مکانی به جستجوی شغل بپردازید و همچنین رزومه خود را آپلود کنید. اما این سایت کار کمی بیشتر ارائه می دهد.

می‌توانید شهرها و شرکت‌های برتر را به همراه موقعیت‌هایی که بالاترین حقوق را دریافت می‌کنند، مشاهده کنید. سپس، برای جزئیات بیشتر در مورد شغل هایی که پرداخت می شوند، به بخش برآورد حقوق و دستمزد بروید. آن منطقه به شما امکان می دهد مشاغل را بر اساس حقوق و دستمزد جستجو کنید یا در یک موقعیت و مکان برای بازیابی اطلاعات حقوق و دستمزد جستجو کنید. اگر این چیزی است که به شما در جستجوی شغل کمک می کند، با Simply Hired جستجو کنید.

8.NetTemps

NetTemps یک سایت خوب برای شکارچیان شغل برای یافتن شغل در سراسر جهان است. یک ویژگی عالی گزینه های فیلتری است که دریافت می کنید. می توانید نتایج جستجوی خود را بر اساس نوع شغل، حقوق یا نرخ، مسافت، صنعت و سن شغلی اصلاح کنید. و می توانید جستجوهای اخیر خود را با یک کلیک و بدون ثبت نام مشاهده کنید.

با NetTemps، شما همچنین می توانید برای شغلی که مورد علاقه شماست بدون ثبت نام در اکانت کاربری درخواست دهید. اگر نمی خواهید رزومه خود را در تمام سایت های شغلی که به آنها ملحق می شوید، به روز رسانی کنید، این فوق العاده است. فقط برای درخواست کلیک کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و رزومه خود را به پیام پیوست کنید. برای جستجو و اعمال سریع و آسان، NetTemps را بررسی کنید.

9.USAJOBS

یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز یکی از بزرگترین کارفرمایان جهان است. دولت فدرال ایالات متحده پایگاه داده شغلی آنلاین غول پیکر خود را دارد که به شما امکان می دهد هر صنعت یا رشته ای را که به آن علاقه دارید جستجو کنید.

این مشاغل در سراسر جهان هستند و این سایت از فهرست کردن محدوده حقوق واقعی در همان فهرست خجالتی نیست. می‌توانید از فیلترها برای محدود کردن جستجوی خود با مسیر استخدام، مجوز امنیتی، درصد سفر و موارد دیگر استفاده کنید. اگر فکر می کنید که یک شغل دولتی برای شما مناسب است، پس باید نگاهی به USAJOBS بیندازید.

10.بهترین سایت های کاریابی: College Recruiter

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

در طول سال‌ها، کارفرمایان عادت کردند که به مراکز شغلی کالج بروند تا موقعیت‌های ورودی خود را تبلیغ کنند. در واقع، گاهی اوقات این مکان‌ها تنها مکان‌هایی هستند که افتتاحیه‌های خود را تبلیغ می‌کنند.

سایت College Recruiter به شما کمک می کند این مشاغل سطح ورودی، پاره وقت، فصلی و کارآموزی را پیدا کنید. و هنگامی که می خواهید پای خود را در درب بگذارید، این نوع موقعیت ها اغلب بهترین راه برای رفتن هستند. این سایت ابزارهای مفیدی مانند مقالات، ویدئوها، مشاوره جستجوی شغل و جزئیات کنفرانس را ارائه می دهد، بنابراین می توانید شغلی را جستجو کنید و برای انجام آن کمک بگیرید.

در جستجوی شغل خود موفق باشید!

مطمئن شوید که پس از استفاده از یکی از این سایت‌های کاریابی برای درخواست موقعیت در این وب‌سایت‌های مصاحبه ساختگی، آماده ملاقات با کارفرمای احتمالی خود هستید.

همچنین ممکن است نگاهی به نحوه کار کلاهبرداری های استخدامی بیندازید تا بتوانید از آنها دوری کنید. و برای دریافت کمک در اولین برداشت خود، یک نمونه کار آنلاین زیبا بسازید و با Canva یک جلد نامه عالی طراحی کنید!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT