افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس

8 بهترین افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا می خواهید دسترسی اجتماعی وبلاگ خود را به حداکثر برسانید؟ این افزونه های عالی رسانه های اجتماعی را برای وردپرس امتحان کنید.  بهترین افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس در ادامه معرفی شده اند.

برای تبلیغ سایت وردپرس خود و مرتبط نگهداشتن آن به رسانه های اجتماعی نیاز دارید. هنگام طراحی دامین، می‌توانید از ابزارهای استاندارد مانند ویژگی‌های اجتماعی Jetpack استفاده کنید – ایمن، آشنا، چند منظوره. با این حال، جایگزین های بسیار خوبی وجود دارد که می تواند شما را از رقبا متمایز کند.

در اینجا هشت افزونه رسانه های اجتماعی برای وردپرس آورده شده است که می توانند طراحی و استفاده از ویژگی های شبکه سایت شما را آسان تر، قدرتمندتر و هیجان انگیزتر کنند. شما با هزینه‌های متفاوت، انتخاب‌های منحصربه‌فرد زیادی دریافت می‌کنید، از کنترل‌های بی‌دردسر تا روش‌های تقریباً بی‌نهایت برای سفارشی کردن آیکون های اجتماعی خود.

1.Kiwi Social Share

اگر به دنبال یک افزونه ساده، سبک و در عین حال کارآمد هستید، به سراغ چیزی مانند Kiwi Social Share بروید.

نسخه رایگان اولیه تمام اصول اولیه را ارائه می دهد، از جمله سیستم کشیدن و رها کردن آسان، راه های مختلف برای تغییر ظاهر آیکون ها و مکان های مختلف برای قرار دادن آنها. آنها حتی می توانند در سراسر صفحه شناور شوند.

Kiwi Social Share یک نرم افزار جزئی است، اما طیف خوبی از گزینه های کلاسیک و همچنین ویژگی های Google Analytics را دریافت می کنید. ارتقای پریمیوم فقط همه چیزهایی را که در حال حاضر دارید بهبود می بخشد، و به سختی زمان بارگذاری کم افزونه را افزایش می دهد.

به طور کلی، این یک پلاگین رسانه اجتماعی مناسب برای شروع است.

2.افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس: Social Snap

از طرف دیگر، ممکن است چیزی قدرتمندتر بخواهید، به خصوص اگر سایت شما در حال حاضر کاملاً فعال باشد. در حالی که پلاگین اصلی Social Snap به صورت رایگان در دسترس است، ویژگی های پولی می تواند همه چیز را بسیار هیجان انگیزتر کند.

اگر ظرف 30 روز پس از خرید مجوز، که هزینه آن بین 39 تا 299 دلار است، از افزونه پریمیوم راضی نیستید، می توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید.

از نظر قابلیت ها، لیست بی پایان است. برای شروع، Social Snap همه شبکه‌های اجتماعی محبوب را در خود جای می‌دهد و ویژگی‌های اشتراک‌گذاری منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند، از طیف وسیعی از نوارهای چسبنده یا شناور گرفته تا هاب‌های اشتراک‌گذاری که فعالیت شما را در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند.

می‌توانید انیمیشن آیکون‌های خود را سفارشی کنید، انتخاب کنید پست‌ها چگونه به اشتراک گذاشته شوند و به‌طور خودکار مقالات قدیمی را بازنشر کنید. اگر ترافیک بالایی در سایت خود دارید، شمارشگرهای نمایش صفحه را برای هر شبکه اجتماعی نشان دهید. ابزارهای تجزیه و تحلیل شما کمتر چشمگیر نیستند.

در مجموع، شما ارزش پول خود را با ویژگی های مفید و کاربر پسند رسانه های اجتماعی به دست خواهید آورد.

3. Monarch

اگر تنوع را دوست دارید، افزونه رسانه اجتماعی Monarch را نیز بررسی کنید. به عنوان بخشی از عضویت Elegant Themes با هزینه 89 دلار در سال یا یک بار 249 دلار ارائه می شود.

این بسته، مناسب برای طراحی وب حرفه ای و جاه طلبانه، همچنین شامل بسیاری از راه حل های دیگر توسعه دهنده است. به عنوان مثال، Divi یکی از بهترین تم های چند منظوره وردپرس است که ما به کاربران جدید و با تجربه توصیه می کنیم.

Monarch به طور کامل قابلیت های رسانه های اجتماعی شما را بهینه می کند. منتظر ده ها آیکون شبکه آماده و منتظر باشید، و همچنین یک محدوده واقعاً آزادکننده از مکان ها.

می‌توانید دکمه‌های اجتماعی را روی تصاویر قرار دهید یا از هر جهتی به آن‌ها بفرستید. آنها همچنین می توانند پس از انجام یک عمل خاص توسط بازدیدکنندگان ظاهر شوند.

با استفاده از داشبورد آسان و تجزیه و تحلیل عمیق، شکی وجود ندارد که Monarch می تواند به شما کمک کند تا با ویژگی های رسانه های اجتماعی خود شگفت انگیز شوید.

4. Novashare

یک گزینه ارزان تر اما کم کارآمد Novashare است که از 29.95 دلار در سال شروع می شود. این یک افزونه رسانه‌های اجتماعی است که برای وردپرس ساخته شده است، بنابراین داشبورد جدیدی برای یادگیری دوباره دریافت نمی‌کنید.

مزایایی که دریافت می کنید شامل راه های زیادی برای تقویت قدرت شبکه سازی وب سایت شما می شود. Novashare با اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی سازگار است، که می توانید آنها را به عنوان دکمه های اشتراک گذاری، نوارهای شناور، بلوک های توییت، پین های Pinterest و موارد دیگر استفاده کنید.

گزینه های سفارشی سازی ممکن است در مقایسه با امثال Monarch محدود به نظر برسند، اما همچنان بسیار گسترده و کاربرپسند هستند. مزیت مهم دیگر این است که این افزونه به اندازه نرم افزارهای قدرتمندتر زمان بارگذاری شما را کاهش نمی دهد.

Novashare اساساً یک راه حل ساده تر برای وب سایت های حرفه ای است که انواع ابزارهای کلاسیک و کاملاً کاربردی را ارائه می دهد.

5.افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس: Easy Social Share Buttons

معاملات بهتری هم وجود دارد که هزینه و قابلیت ها را متعادل می کند. در این زمینه Easy Social Share Buttons یکی از بهترین افزونه ها است.

به عنوان مثال، یک مجوز معمولی 22 دلار هزینه دارد و طیف وسیعی از ابزارها را برای سفارشی کردن عملکردهای شبکه سایت شما ارائه می دهد.

جدا از لینک به بیش از 50 پلتفرم رسانه اجتماعی و چندین گزینه سفارشی سازی، به همان اندازه الگوها و حدود 30 موقعیت نمایشی مختلف برای دکمه های خود دریافت می کنید، خواه در رایانه یا دستگاه تلفن همراه ظاهر شوند.

بسیاری از ویژگی‌های محبوب دیگر و همچنین برخی از انتخاب‌های منحصربه‌فرد مانند تنظیم حداقل تعداد اشتراک‌هایی که یک شمارنده باید قبل از نمایش در وب‌سایت به آن برسد، وجود دارد.

همانطور که نرم افزار را بررسی می کنید، متوجه خواهید شد که بدون توجه به تخصص شما، دکمه های Easy Social Share چقدر می توانند به اهداف شما کمک کنند.

6. ARSocial

بسیاری از پلاگین های رسانه های اجتماعی برتر برای وردپرس ممکن است رایگان نباشند، اما می توانید نرم افزارهای دیگری را پیدا کنید که به همان اندازه سازنده و آسان تر در جیب شما هستند.

ARSocial یکی از این راه حل ها است که 40 شبکه و دکمه های اشتراک گذاری، شمارنده ها و تنظیمات سفارشی سازی آنها را به صورت رایگان در وردپرس یا مجوز 20 دلاری ارائه می دهد. منتظر ابزارهای کلاسیک و کارآمد باشید، اما نه چیزهای دیگر.

ARSocial نیز دارای پیشنهادات منحصر به فردی است. برای مثال، با استفاده از قفسه اجتماعی، می‌توانید از بازدیدکنندگان بخواهید قبل از اینکه بتوانند به بخش خاصی از وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند، یک لایک یا اشتراک‌گذاری در یک شبکه انتخابی به شما بدهند.

این، مانند همه ویژگی‌های دیگر، قابل تنظیم است و به ویژگی‌های تحلیلی شامل افزونه کمک می‌کند. اگر خیلی خواستار نیستید یا فقط در حال یادگیری رشته های طراحی وب هستید، ARSocial افزونه ای است که می توانید به آن اعتماد کنید.

7. Social Warfare

توانایی کنترل نحوه ظاهر و عملکرد آیکون های اجتماعی در دامین شما هنگام ایجاد یک حضور آنلاین خوب بسیار ارزشمند است. اما، وقتی مردم محتوای شما را به اشتراک می گذارند، شما همیشه نمی دانید چه چیزی را پست می کنند.

افزونه هایی مانند Social Warfare این را تغییر می دهند. نرم افزار اصلی که به صورت رایگان در وردپرس در دسترس است، ویژگی های سفارشی سازی مشابه رقبای خود را ارائه می دهد.

Page Break

با این حال، ارتقا به Social Warfare – Pro به شما امکان می‌دهد دقیقاً نحوه نمایش پست‌های بازدیدکنندگان در پلتفرم‌های مختلف را تعیین کنید.

علاوه بر این، به شبکه‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید، بدون اینکه به گزینه‌های طراحی و نمایش اشاره کنیم. قیمت این افزونه به چند سایت بستگی دارد.

به عنوان مثال، یک دامین منفرد برای شما 29 دلار یا 89 دلار برای حداکثر 5 دلار هزینه دارد. می توانید افزونه رایگان را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که آیا حق بیمه ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

8.افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس: Spotlight

محتوای بصری می‌تواند وب‌سایت‌ها را جذاب‌تر کند، بنابراین یک فید اینستاگرام می‌تواند همان چیزی باشد که برای افزایش ترافیک و فالوورهای خود به آن نیاز دارید.

افزونه‌های وردپرس فقط برای این کار وجود دارند و Spotlight به دلیل طراحی ساده، کاربرپسند و فوق‌العاده کارآمد آن به‌عنوان بهترین پلاگین شناخته می‌شود.

اگر بیشتر از نسخه رایگان وردپرس می خواهید، یک آزمایش 14 روزه باید به شما زمان زیادی بدهد تا با خدمات برتر آن آشنا شوید. این نرم افزار عمدتاً پست های اینستاگرام شما را نمایش می دهد که می توانید هر چقدر که بخواهید آن ها را فیلتر و استایل کنید.

حتی می توانید فید را قابل خرید کنید یا یک دکمه دنبال کردن اضافه کنید. جنبه منفی سرمایه گذاری در خدمات کامل Spotlight قیمت گزاف آنها است که برای تنها یک وب سایت سالانه 49 دلار هزینه دارد.

اگر یک اینستاگرامر اختصاصی هستید و همیشه ابزارها و روش های عالی برای به دست آوردن شهرت اینستا پیدا می کنید، نمی توانید با این افزونه اشتباه کنید. اگر نه، گزینه‌های دیگری را که با نیازها و نقاط قوت شما سازگارتر است، بررسی کنید.

با افزونه های وردپرس، سایت خود را اجتماعی تر کنید

اگر می خواهید دید بالاتری داشته باشید، باید شبکه های اجتماعی را در آغوش بگیرید. به افراد وارد دامین خود خوش آمدید(Welcome people)، با آنها تعامل کنید و به آنها کمک کنید تجربیات خود را به اشتراک بگذارند تا بازدیدکنندگان بیشتری از آنها الگو بگیرند.

این چرخه ای است که می تواند با ابزارهای مناسب بسیار مؤثرتر شود. به همین دلیل است که افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس یک سرمایه گذاری عالی برای هر صاحب وب سایتی است که امیدوار است تأثیر بگذارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT