کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری | سایت‌های فریلنسری تولید و محتوا

زمان مطالعه 4 دقیقه

دنیای فریلنسری آن‌قدر وسیع است که نمی‌توان آن را به یک حرفه مشخص محدود کرد. برای مثال یک فریلنسر تولید محتوا می‌تواند یک شخص مسلط به توانایی‌های نویسندگی یا یک شخص آشنا با حرفه تولید محتوای تصویری باشد. تبدیل شدن به یک فریلنسر می‌تواند شروع مسیر حرفه‌ای و مستقل برای رسیدن به دنیای نامحدود کسب درآمد دلاری و ریالی تلقی شود. تولید محتوای متنی و ویدیویی معمولا بر عهده فریلنسرهایی است که به صورت حرفه‌ای مشغول به خلق محتواهای کاربردی هستند و می‌خواهند آزادانه کار کنند. در این مقاله به بررسی کسب درآمد از سایت های فریلنسری و همچنین معرفی سایت‌های فریلنسری تولید و محتوا می پردازیم.

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

بهترین سایت‌ها برای فعالیت یک فریلنسر تولید محتوا با توجه به ویژگی‌هایی که از لحاظ درآمد و کیفیت تولید محتوا دارند، ارزشیابی می‌شوند. مشتریان یا کارفرمایان با توجه به گارامترهای مختلف و متعددی به سراغ کارشناسان تولید محتوا می‌روند. برای بعضی از مشتریان بودجه، برای بعضی کیفیت محتوا و برای بسیاری رزومه فریلنسر تولید محتوا اهمیت دارد.

سایت‌های فریلنسری تولید و محتوا

سایت Fiverr

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

این وبسایت یکی از معروف‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین پلتفرم‌های اختصاصی فریلنسرهاست. این پلتفرم میزبان هزاران فریلنسر تولید محتواست که هر پروژه را با توجه به مهارت‌ها، رزومه و دستمزد خودشان دریافت می‌کنند. نویسندگان فریلنسری که تمایل به کار کردن با مشتریان خارجی هستند، می‌توانند در این سایت عضو شوند و در نهایت از یک درآمد دلاری بهره‌مند شوند. وبسایت Fiverr دارای فریلنسرهایی است که هم در زمینه تولید محتوای متنی و هم در زمینه تولید محتوای تصویری فعالیت می‌کنند و می‌توانند فارغ از موقعیت جغرافیایی، پروژه بگیرند.

رتبه‌بندی یک فریلنسر تولید محتوا در این پلتفرم خیلی شیک و برنامه‌ریزی شده است؛ مثلا سطح کیفیت کاری فریلنسرها با ۳ عنوان جدید، سطح یک، سطح دو و رتبه برتر تقسیم‌بندی می‌شود. این ویژگی می‌تواند حس بهتری از تجربه و حرفه‌ای بودن یک فریلنسر تولید محتوا را در اختیار مشتری قرار بدهد. همچنین سفارشات در Fiverr را می‌توان با معیارهایی مثل نوع مقاله، لحن، زبان، موضوع، سطح مهارت فریلنسر تولید محتوا و میزان دستمزدها مشخص کرد.

سایت iWriter

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

وبسایت iWriter از آن‌دسته پلتفرم‌هایی است که انگار به صورت اختصاصی برای یک فریلنسر تولید محتوا که به ۲ یا چند زبان مسط است، ساخته شده است. به دلیل دستمزد کمتری که فریلنسرها در این پلتفرم ارائه می‌دهند، میزان مشتریان و استقبالشان از پروژه‌های تولید محتوا بالاست. البته این ویژگی به دلیل انعطاف دستمزدهای فریلنسرها ایجاد شده است و کماکان می‌توان از این سایت هم درآمد دلاری بالایی داشت.

کسب درآمد ارزی

سایت ProBlogger

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

هدف این پلتفرم ایجاد موقعیتی درآمدزا و مستقل برای فعالیت فریلنسرهایی است که می‌خواهند از وبلاگ خود درآمد داشته باشند. وبسایت ProBlogger با فراهم کردن یک بازار شغلی حرفه‌ای، شرایطی ایده‌آل را برای یک فریلنسر تولید محتوا رقم زده است. علی‌رغم ویژگی تعیین میزان قیمت پروژه‌ها در این پلتفرم، هزینه تولید محتوای متنی آن در مقام مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها کمی گران‌تر است. اگر شما یک فریلنسر تولید محتوا هستید که مایلید از درآمد ارزی قابل توجهی بهره‌مند شوید و با مشتریانی که کیفیت کار برای آن‌ها مهم است، کار کنید، این پلتفرم گزینه‌ای بی‌نظیر است.

سایت Constant Content

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

مهم‌ترین ویژگی پلتفرم Constant Content این است که هیچ فریلنسر آماتوری در فضای آن فعالیت نمی‌کند. این وبسایت فقط یه یک فریلنسر تولید محتوای حرفه‌ای و مجرب اجازه فعالیت می‌دهد و در این مورد فرآیندی بسیار سخت‌گیرانه دارد. از طرفی به واسطه کیفیت بی‌حدوحصر محتواهای خلق‌شده توسط فریلنسرها، میزان دستمزد هم به مراتب بالا و قابل توجه است.

این پلتفرم آرشیوی بلندبالا از محتواهای گوناگون دارد و بیش از صدها موضوع مختلف را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا پوشش می‌دهد. علاوه بر همه این قابلیت‌های حرفه‌ای، قابلیت چک کردن و جلوگیری از سرقت ادبی محتواهای خلق‌ شده به کمک سامانه Copyscape فراهم شده و همه‌چیز در بهترین حالت خود در جریان است.

سایت UpWork

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

کسب درآمد از سایت های فریلنسری

در همان ابتدای ورود به فضای پلتفرم UpWork، فضای فریلنسری و بسیار حرفه‌ای تولید انواع محتوا به چشم می‌آید. در این سایت می‌توان در کنار ۱۰۰ هزار فریلنسر که از سرتاسر جهان گرد هم آمده‌اند، می‌توان به خوبی فعالیت کرد و درآمد ارزی داشت. یک فریلنسر تولید محتوا در این وبسایت با تشکیل یک پروفایل کامل که شامل یک معرفی مختصر از نام، نوع حرفه، قابلیت‌ها، مهارت‌ها، زبان‌ها و غیره است، کار خود را شروع خواهد کرد. همه فریلنسرها در این پلتفرم به وسیله نمره‌، رتبه‌بندی شده‌اند. نمره نهایی عدد ۵ است و بسیاری از فریلنسرها نمره خوب ۴.۹ را از آن خود کرده‌اند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT