کار فریلنسری با گوشی موبایل

کار فریلنسری با گوشی موبایل | کسب درآمد با گوشی هوشمند

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا شما هم یک لپ تاپ شخصی برای انجام کار به صورت فریلنسری ندارید؟ مشکلی نیست یک گوشی هوشمند هنوز برای بسیاری از خدمات فریلنسینگ به اندازه کافی خوب است. در این مقاله نحوه ی کسب درآمد با گوشی هوشمند و کار فریلنسری با گوشی موبایل برای شما آورده شده است.

نقد درآمد ارزی

کار فریلنسری با گوشی موبایل

در دنیای امروز هر کسی می تواند از طریق فعالیت در مشاغل آزاد درآمد اضافی کسب کند، چه نوجوانانی که در مدرسه تحصیل می کنند و چه سالمندانی که از بازنشستگی لذت می برند. با این حال، همه نمی توانند یک لپ تاپ یا یک سیستم کاری گران قیمت بخرند.

اگر شما نیز بودجه کمی دارید اما مهارت‌ های مناسب و تمایل به انجام کار فریلنسری را دارید، خبر خوب این است که می ‌توانید تمام کار های فریلنسری را منحصراً بر روی گوشی هوشمند خود مدیریت کنید.

افتتاح حساب پی پال

این مقاله به این موضوع می ‌پردازد که چگونه گوشی‌ های هوشمند می ‌توانند پیش ‌نیاز های شروع کار آزاد، فراز و نشیب ‌ها را برآورده کنند و کدام خدمات را می ‌توانید با تلفن هوشمند خود ارائه کنید.

کسب درآمد با گوشی هوشمند

برای شروع کار فریلنسری باید شرایط زیر را داشته باشید:

  1. داشتن مهارت مناسب

داشتن مهارتی که می خواهید به صورت مستقل در یک گوشی هوشمند به کار بگیرید، یک مزیت بزرگ خواهد بود. اما اگر هنوز هیچ مهارتی ندارید ناراحت نشوید.

بسیاری از خدماتی که به صورت آزاد با گوشی هوشمند خود ارائه خواهید کرد، نیازی به تجربه گسترده ندارند. با چند روز تمرین آنها و عادت کردن به ابزار ها و برنامه های مناسب، برای این کار آماده خواهید بود.

  1. انتخاب پلتفرم فریلنسری

قدم بعدی انتخاب یک پلتفرم فریلنسری و آشنایی با گردش کار آن است. نمایه خود را تنظیم کنید، نمونه کارها را اضافه کنید و حالا شما آماده شروع تماس با مشتریان هستید.

اگر چه می ‌توانید وب‌ سایت‌ های فریلنسری را برای درخواست شغل و برقراری ارتباط با مشتریان از طریق وب مرور کنید، برنامه ‌های اختصاصی پلتفرم ‌های فریلنسری مانند Upwork و Fiver این فرآیند را برای شما آسان ‌تر می ‌کنند. بنابراین ابتدا اپلیکیشن ها را دانلود کرده و با آن ها آشنا شوید.

خرید با پی پال

جالب است بدانید که به غیر از ارائه خدمات خود بر روی پلتفرم های فریلنسری، یادگیری روش های مختلفی که می توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید نیز می تواند در دراز مدت به شما کمک کند.

Download: Upwork for Android | iOS (Free)

Download: Fiverr for Android | iOS (Free)

  1. درخواست برای مشاغل و مدیریت کار شما

هنگامی که آماده درخواست شغل هستید، برنامه هایی را دانلود کنید که به شما کمک می کند تا به طور موثر با مشتریان ارتباط برقرار کنید، پیشنهادات خود را بنویسید و گردش کار خود را مدیریت کنید. Grammarly و Trello گزینه های خوبی در این زمینه هستند.

در حالی که Grammarly می تواند در نوشتن پروپوزال به شما کمک کند، شما می توانید از Trello برای پیگیری مشاغلی که برای آنها درخواست کرده اید و سازماندهی شده نیز استفاده کنید.

بنابراین، هنگامی که تصمیم گرفتید در چه مهارتی به صورت آزاد کار کنید، پلتفرم را با برنامه اختصاصی آن انتخاب کنید، و نحوه درخواست شغل و مدیریت گردش کار با گوشی هوشمند خود را مشخص کنید، همه آماده هستید که سفر آزاد خود را در این مسیر آغاز کنید.

Download: Grammarly for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

Download: Trello for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

مزایا و محدودیت های فریلنسینگ با گوشی های هوشمند

اگرچه کار بر روی یک کامپیوتر یا لپ تاپ اختصاصی راحت است، اما یک گوشی هوشمند مزایای خاصی دارد. در اینجا برخی از مزایایی که می توانید با فریلنسینگ در تلفن هوشمند خود داشته باشید برای شما آورده شده است:

استقلال موقعیت مکانی: می ‌توانید گوشی هوشمند خود را بدون محدود شدن به مکان ‌های خاص به هر جایی ببرید. چه در یک تور طولانی باشید و چه منتظر سفارش غذای خود در رستوران باشید، می توانید از زمان برای انجام کارهای خود استفاده کنید.

افزایش نرخ پاسخ: با استفاده از تلفن هوشمند، می ‌توانید پیشرفت پروژه را به صورت کارآمد تر پیگیری کنید و با شنیدن صدای اعلان بلافاصله به مشتریان پاسخ دهید.

بدون بار اضافی: از آنجایی که تلفن هوشمند خود را همه جا حمل می کنید، دیگر نیازی نیست لپ تاپ را که حجم قابل توجهی را اشغال می کند با خود حمل کنید.

فوکوس بهتر: به جای اینکه هنگام کاوش در تب های مختلف در لپ تاپ مجبور شوید ساعت های زیادی را تلف کنید، یک گوشی هوشمند کمک می کند تمرکز شما روی کار اصلی قرار بگیرد.

گوشی هوشمند ممکن است در برخی زمینه ها مزیت های قابل رقابتی به شما بدهد، اما در مقایسه با فریلنسینگ روی لپ تاپ دارای معایبی نیز می باشد. در اینجا تعداد کمی از آنها برای شما آورده شده است:

عدم امکان چند وظیفه ای: در حالی که انجام چند کار در لپ‌تاپ راحت‌ تر است، شما می ‌توانید هر بار فقط روی یک کار در تلفن هوشمند کار کنید.

بهره وری کمتر: بدون دسترسی به همه برنامه های افزودنی و ابزار های موجود در مرورگر های وب، نمی توانید گردش کار خود را بهبود بخشید.

مشاغل محدود: تلفن های هوشمند مشاغل محدودی را برای انتخاب به شما پیشنهاد می کنند، بنابراین اگر نتوانید آن را در تلفن هوشمند انجام دهید، ممکن است نتوانید روی آن کاری که می خواهید یا کاری که از قبل در آن مهارت دارید کار کنید.

خارج شدن از مسیر: در حالی که گوشی ‌های هوشمند توجه شما را به یک چیز معطوف می ‌کنند، حواس ‌پرتی ‌های بیرونی مانند پیام ‌های متنی، تماس ‌های تلفنی یا یادداشت‌ های صوتی می ‌توانند باعث از دست دادن تمرکز شما شوند.

بهترین خدماتی که می توانید با تلفن هوشمند به صورت مستقل انجام دهید

در اینجا برخی از خدماتی وجود دارد که می توانید به راحتی با استفاده از تلفن هوشمند خود به صورت آزاد در آن ها فعالیت کنید:

طراحی گرافیک

یکی از با ارزش ‌ترین مهارت‌ هایی که می ‌توان با یک گوشی هوشمند به صورت فریلنسری در آن فعالیت کرد، طراحی گرافیکی اولیه است. اگر چه قالب ‌های از پیش طراحی شده طراحی را به یک ضربه می ‌رسانند، اما همچنان به درک خوبی از فرآیند طراحی نیز نیاز دارید.

اگرچه برنامه های زیادی برای ایجاد گرافیک وجود دارد، که Canva و Desygner از محبوب ترین ها هستند. این برنامه ‌ها به شما امکان می ‌دهند لوگو، بنر وبلاگ، بروشور، بروشور، گرافیک رسانه‌ های اجتماعی، حذف پس ‌زمینه، بهبود تصاویر و انجام کار های طراحی دیگر با گوشی هوشمند خود را انجام دهید.

با این وجود، اگر نمی ‌توانید نسخه پریمیوم هر یک از برنامه‌ ها را بخرید، باید فقط با استفاده از قالب ‌های رایگان به طراحی اولیه پایبند باشید.

Download: Canva for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

Download: Desygner for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

مدیریت رسانه های اجتماعی

جالب است بدانید با سهولت بسیار زیادی طراحی بنر های رسانه های اجتماعی در تلفن هوشمند شما و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی برند ها سریع و آسان خواهد بود.

با کنار هم قرار دادن رسانه ‌ها در تلفن هوشمند خود، می ‌توانید پست ‌ها را در پلتفرم ‌های رسانه‌ های اجتماعی مختلف به صورت دستی زمان ‌بندی کنید یا با اتصال حساب‌ های رسانه ‌های اجتماعی با برنامه ‌هایی مانند Buffer، همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید.

اگر با اصول اولیه طراحی آشنا هستید، می توانید به سرعت از گوشی هوشمند خود برای مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

Download: Buffer for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

نویسندگی به صورت فریلنسری

نوشتن یکی دیگر از مهارت ‌های بسیار مورد نیاز است که می ‌توانید آن را به صورت فریلنسری در تلفن همراه خود انجام دهید. Google Docs، Microsoft Word و بسیاری از برنامه ‌های دیگر به شما اجازه می ‌دهند که پیش ‌نویس ‌ها را فقط با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود ایجاد کنید، بنویسید، ویرایش کنید و ارسال کنید. علاوه بر این، برنامه ‌هایی مانند Grammarly Keyboard به شما کمک می‌ کنند تا اشتباهات تایپی را نیز در متن خود پیدا کنید.

با این حال، نوشتن بر روی تلفن های هوشمند دارای معایبی است، مانند روند کند تر تحقیق که سرعت نوشتن شما را کاهش می دهد، صفحه نمایش کوچکتر برای کار، و ناتوانی در استفاده از CMS که با مرورگر های تلفن همراه سازگار نیست. با این حال، اگر تنها کاری که باید انجام دهید نوشتن است، یک گوشی هوشمند برای شما کافی است.

Download: Microsoft Office for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

Download: Google Docs for Android | iOS (Free)

Voice-Over

کار فریلنسری با گوشی موبایل

کار فریلنسری با گوشی موبایل

همچنین می توانید به عنوان یک هنرمند صدابردار با گوشی هوشمند خود کار کنید. شما فقط باید یک میکروفون بخرید، یک برنامه ضبط صدا نصب کنید و در این لحظه شما آماده ضبط هستید.

با این حال، بسته به نوع صدایی که می ‌خواهید، ممکن است لازم باشد برنامه‌ های مختلفی را آزمایش کنید که امکان سفارشی ‌سازی ‌های مورد نظرتان را برایتان فراهم می‌ کنند.

Download: Smart Record for Android (Free, in-app purchases available)

Download: Smart Voice Recorder for iOS (Free, in-app purchases available)

پشتیبانی مشتری

کار به عنوان یک متخصص پشتیبانی مشتری می تواند بهترین خدماتی باشد که می توانید با تلفن هوشمند خود به صورت آزاد در آن فعالیت کنید. از جمله الزامات شغلی، توانایی رسیدگی به سؤالات مشتری، حل مشکلات و راهنمایی مصرف کنندگان در مورد چگونگی استفاده حداکثری از محصولات و خدمات شما یا شرکتی که برای آن کار می کنید، است.

علاوه بر داشتن گوشی هوشمند، باید ارتباط خوب، نگرش صبورانه و همدلانه، توانایی تحمل فشار و حرفه ای بودن را نیز داشته باشید. کسانی که در این کار ها مهارت دارند می توانند چنین مشاغلی پیدا کنند و با استفاده از گوشی های هوشمند خود امرار معاش کنند.

سایر مشاغل برای فعالیت به صورت فریلنسری با استفاده از گوشی هوشمند

حتی اگر این پنج شغل توضیح داده شده در این مقاله بهترین انتخاب ها برای شما باشند اما در هیچ کدام خوب نیستید، بسیاری از موقعیت های دست نخورده دیگر وجود دارد که می توانید آن ها را کشف کنید. هنگامی که از صفحه مشاغل تلفن Upwork بازدید می کنید، کار های زیادی را خواهید یافت که می توانید با تلفن هوشمند خود انجام دهید و در آن ها به درآمد برسید.

به همین ترتیب، می ‌توانید در نظرسنجی شرکت کنید، محصولات دیگران را در رسانه‌ های اجتماعی تبلیغ کنید و کمک مجازی ارائه دهید. بنابراین، فرصت های شغلی مختلف را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با تخصص و نیاز های شما باشد. شما همچنین می توانید مقاله های ما را در مورد شروع به عنوان یک فریلنسر برای ارائه خدمات آزاد به روش صحیح بررسی کنید.

برای همیشه به گوشی هوشمند خود نچسبید

اکنون باید برای شما آسان تر باشد که به عنوان یک فریلنسر با استفاده از تلفن هوشمند خود شروع کنید. علاوه بر این، شما با انواع مختلفی از کار هایی که می توانید انجام دهید آشنا خواهید بود. با این وجود، همیشه نباید به گوشی هوشمند خود متکی باشید.

پولی را که از فریلنسینگ به دست می آورید در یک کامپیوتر یا لپ تاپ مناسب سرمایه گذاری کنید. تنها در این صورت است که می توانید هم از نظر مالی و هم به عنوان یک فریلنسر رشد کنید. با این حال، اگر نمی توانید به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید یا نمی توانید با انگیزه کار کنید، برای توسعه ی مهارت های خود تلاش کنید، در غیر این صورت کار فریلنسری برای شما مناسب نیست.
امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید تصمیم خود را برای شروع یک کار فریلنسری از طریق فعالیت با گوشی هوشمند، گرفته باشید.
شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

جالب است بدانید یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت اول پرداخت، همکاری با فریلنسر ها است. پس نگران نقد درآمد ارزی خود نباشید. کارشناس های اول پرداخت در این زمینه همراه شما هستند.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT