ثبت نام در سایت upwork

آموزش ثبت نام در سایت upwork | ساخت اکانت در سایت upwork

زمان مطالعه 6 دقیقه

UpWork یکی از بهترین پلتفرم های فریلنسری موجود در بازار امروز است. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به آموزش ثبت نام در سایت upwork و ساخت اکانت در آپ ورک بپردازیم.

نقد درآمد ارزی

ثبت نام در سایت upwork

چه به دنبال پروژه های جانبی باشید که بتواند از علایق و استعداد های ویژه شما استفاده کند، یا می خواهید به صورت تمام وقت به صورت آزاد کار کنید و رئیس خود باشید، اینترنت خانه ی بازار های قدرتمندی است.

UpWork یکی از این بازارها است، اما، مانند هر بازاری، باید بدانید که چگونه در آن حرکت کنید و چه رفتار هایی داشته باشید.

Upwork چیست؟

ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

UpWork به هر کسی اجازه می دهد به دنبال کار یا یافتن فرد مناسب برای انجام آن باشد. به همین دلیل با سایر بازار ها متفاوت است زیرا به کاربران این امکان را می دهد که حتی در پروژه های کوتاه مدت یا قرارداد های بلند مدت با یکدیگر همکاری کنند.

کاربران یکدیگر را در پلتفرم پیدا می کنند، اما به یک سرویس پیام رسانی داخلی با پشتیبانی صوتی و تصویری، ابزارهایی برای پیگیری ساعات کاری، ارسال پروژه ها، و ارسال و دریافت پرداخت ها نیز دسترسی دارند.

نحوه ایجاد یک حساب کاربری در UpWork

با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی، یک حساب کاربری با یک حساب اپل، حساب Google یا ایمیل می توانید ایجاد کنید. هنگامی که ایمیل شما پذیرفته شد، باید با وارد کردن نام کامل، نام کاربری و اینکه آیا به دنبال کار یا استعداد هستید، فرم دیگری را نیز پر کنید.

ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید شروع به مرور پلتفرم کنید، با ابزارها آشنا شوید و به مشاغل و پروژه ها نگاه کنید. با این حال، حساب شما هنوز نهایی نشده است.

شما باید یک عکس با کیفیت از خودتان آپلود کنید تا از آن به عنوان عکس نمایه استفاده کنید، هویت خود را تأیید کنید (معمولاً با گواهینامه رانندگی یا شناسه ایالتی)، و یک روش پرداخت را پیوند دهید. همچنین می توانید نرخ ساعتی مورد نظر و در دسترس بودن خود را نیز تنظیم کنید.

این تنها کاری است که باید انجام دهید، اما هر چه بیشتر در نمایه خود کار کنید، پیدا کردن مشتریان و پروژه های مناسب آسان تر است. نمایه خود را با بخش درباره، سابقه کاری، پیوند هایی به کار هایی که در گذشته انجام داده ‌اید، مهارت ‌های حرفه‌ای، «توصیه‌ ها» از کارفرمایان یا مشتریان قبلی و موارد دیگر شخصی سازی کنید.

نحوه جستجو و فیلتر کردن پروژه ها و مشتریان

ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

برای جستجوی مشتریان و پروژه ها، Find Work را از بنر بالای صفحه انتخاب کنید. در منوی کشویی ایجاد شده Find Work را انتخاب کنید. این شما را به خوراک شغلی که سایت برای شما پر می کند می رساند. هرچه بیشتر کار کنید و پروفایل شما کاملتر باشد، این مشاغل با شما مطابقت بیشتری خواهند داشت.

ابتدایی ترین راه برای جستجوی مشتریان و پروژه ها، نوار جستجو در بالای صفحه است. همچنین می توانید گزینه جستجوی پیشرفته را در زیر نوار جستجو انتخاب کنید تا بر اساس کلمات کلیدی جستجو کنید یا نتایجی را که حاوی عبارات خاصی هستند حذف کنید.

ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

دسته های شغلی که هنگام ایجاد نمایه خود مشخص کرده اید در سمت چپ پنجره ظاهر می شوند. می ‌توانید هر یک از اینها را انتخاب کنید تا فقط مشاغل آن دسته را ببینید، یا می ‌توانید روی نماد مداد کلیک کنید تا دسته ‌های شغلی جدید اضافه کنید.

هنگامی که در صفحه یک دسته شغل خاص هستید، می توانید فیلتر های سمت چپ صفحه را برای موارد زیر تغییر دهید:

  • سطح تجربه (سطح ورودی، متوسط ​​یا متخصص)
  • نوع شغل (کار ساعتی یا قیمت ثابت به ازای هر تحویل)
  • تعداد پیشنهادات (چند نفر دیگر در مناقصه پروژه)
  • اطلاعات مشتری (خواه مشتری روش پرداخت خود را تأیید کرده باشد یا نه)
  • تاریخچه مشتری (چند شغل در UpWork پست کرده اند)
  • پروژه های استعداد (سازمان های استخدام کننده)
  • بودجه
  • طول پروژه
  • ساعت در هفته (بیشتر یا کمتر از 30)
ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

برخی از موارد در مورد شغل، مانند عنوان، توضیح مختصر و بودجه مشتری، با یک نگاه در فید قابل مشاهده است. اگر روی نماد قلب روی کارت کلیک کنید، کار را ذخیره می کند و به UpWork کمک می کند کارهای مشابه را به شما نشان دهد. یک دکمه شست پایین به UpWork اجازه می دهد بداند شما علاقه ای ندارید و می توانید کارت را حذف کنید.

وقتی کار جالبی پیدا کردید، برای اطلاعات کاملتر روی آن کلیک کنید. از این صفحه، دکمه سبز Submit a Proposal را برای اعمال انتخاب کنید.

ارسال پیشنهادات و پیام

هنگامی که یک پروپوزال ارائه می کنید، با پیشنهاد نرخ، نوشتن نامه پوششی و پاسخ به هر سوالی که ممکن است داشته باشد، تعامل با مشتری احتمالی را آغاز می کنید.

ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

در این مرحله، بودجه ای را مشاهده می کنید که استخدام کننده پست کرده است. توصیه می شود نرخی را در آن محدوده ها تعیین کنید، اگرچه نرخ پیشنهادی شما می تواند بیشتر یا کمتر باشد. همچنین جدولی وجود دارد که نشان می‌ دهد بعد از اینکه UpWork هزینه خدمات را دریافت کرد، چقدر از پروژه درآمد کسب خواهید کرد. پس از همه، این پلتفرم برای پیوستن و استفاده رایگان است.

هنگامی که یک مکالمه را با یک مشتری شروع می کنید، تعاملات شما در صفحه پیام UpWork شما ظاهر می شود. در صفحه پیام، می ‌توانید پیام ‌ها را تایپ کنید، تماس ‌ها را شروع کنید و اسناد را پیوست کنید.

ارائه کار و پایان قرارداد

هنگامی که قرارداد شما به کالاهای تحویلی نیاز دارد، دو راه برای ارسال آنها وجود دارد. در ابتدا، روش ترجیحی برای برقراری ارتباط با مشتری، استفاده از My Jobs از بنر بالای صفحه و سپس دوباره از منوی کشویی است. با انتخاب شغل مناسب، روی دکمه سبز رنگ ارسال کار برای پرداخت کلیک کنید.

وقتی با مشتری راحت ‌تر هستید، می ‌توانید قبل از درخواست پرداخت، اسنادی را در پیام ‌ها برای کارگاه با مشتری ارسال کنید. پس از آن، آنها می توانند پرداخت را آزاد کنند. آنها همچنین می توانند با کار شما ناپدید شوند، بنابراین مراقب مشتریان جدید باشید.

ثبت نام در سایت upwork

ثبت نام در سایت upwork

هنگامی که یک محصول تحویل داده شد، مشتری می تواند قرارداد را خاتمه دهد. یا می توانید با رفتن به همان صفحه ای که برای ارسال کار رفته اید، قرارداد را خاتمه دهید، اما به جای کلیک بر روی دکمه سبز رنگ، روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید و سپس از منوی کشویی گزینه End Contract را انتخاب کنید.

پس از پایان قرارداد، شما و مشتری می توانید بازخورد خود را ارسال کنید. شما در پیام های یکدیگر می مانید تا اگر می خواهید در آینده با هم کار کنید، بتوانید دوباره همدیگر را پیدا کنید.

چه مشاغلی در انتظار شما هستند؟

UpWork یکی از کامل ترین پلتفرم های فریلنسینگ در وب است. شروع کردن و پیشرفت در این پلتفرم مدتی طول می کشد، زیرا باید با جامعه و ابزار هایی که در اختیار شما قرار می دهد، بتوانید ارتباط بگیرید و فعالیت کنید، اما وقتی شروع به کار کردید، این پلتفرم واقعا ابزار ارزشمندی برای شما خواهد بود.

امتیاز 1.6/5 - از 30 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT