برنامه دسکتاپ Upwork

برنامه دسکتاپ Upwork و نحوه بررسی ساعات کاری فریلنسری خود

زمان مطالعه 5 دقیقه

برنامه دسکتاپ Upwork ردیابی ساعات کاری شما را آسان تر می کند. بیاموزید که چگونه از آن نهایت استفاده را ببرید و رتبه بندی خود را بهبود بخشید.

نقد درامد ارزی

فریلنسرهای Upwork تلاش می کنند تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند تا مشتریان جدید به دست آورند و در نمرات موفقیت شغلی رتبه بالاتری کسب کنند.

برنامه دسکتاپ Upwork

اشتراک‌ گذاری خودکار اسکرین‌شات‌ها و ردیابی به موقع (real-time) ساعات کاری خود با مشتریان دقیقاً همان چیزی است که می‌تواند بین یک بررسی پنج ستاره و یک شکایت تفاوت ایجاد کند.

بیاموزید که چگونه از برنامه Upwork Desktop استفاده کنید تا دقیقاً آنچه را که مشتریان نیاز دارند تا شما را به یک فریلنسر با رتبه برتر تبدیل کنند، ارائه دهید.

چرا فریلنسرها اپلیکیشن Upwork را می خواهند؟

Upwork دو گزینه مختلف برای پرداخت هزینه شما ارائه می دهد: هزینه ساعتی یا ثابت. هنگامی که مشتریان پیشنهادهایی را برای فریلنسرها ارسال می کنند، غرامت (هزینه) را یا به عنوان یک قیمت ثابت برای کل پروژه تعیین می کنند یا به صورت ساعتی پرداخت می شود.

هنگامی که مشتریان قیمت ثابت را انتخاب می کنند، حاضرند یک مبلغ یکجا برای کل پروژه صرف نظر از مدت زمانی که طول می کشد بپردازند.

فریلنسرهایی که به دنبال یافتن قراردادهای دیجیتال معنادار در Upwork هستند، این امکان را دارند که این مبلغ را بر اساس مراحل مختلف کار تکمیل شده، به چندین پرداخت تقسیم کنند.

این می تواند مفید باشد زیرا به فریلنسرها پس از اتمام کار، مقدار مشخصی پول داده می شود.

با این حال، این رویکرد برای بسیاری می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد، زیرا ممکن است مسائل دامنه وجود داشته باشد و کار ممکن است بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت طول بکشد.

به فریلنسرها با پرداخت ساعتی مبلغ ثابتی به ازای هر ساعت کار به دست آمده پرداخت می شود. در نتیجه، حتی اگر تکمیل پروژه بیشتر طول بکشد، فریلنسر برای زمان اضافی که گذاشته است، دستمزد دریافت می کند.

برنامه های ردیابی زمان دیگری نیز وجود دارند که به شما امکان می دهند دقیقاً میزان زمان صرف شده برای یک پروژه را پیگیری کنید. مشکل این است که استفاده از این برنامه ها در خارج از پلتفرم Upwork می تواند سؤالاتی را در مورد مشروعیت زمان ردیابی شده ایجاد کند.

برای مثال، اگر بیان کنید که چهار ساعت روی یک پروژه کار کرده‌اید، مشتری شما هرگز نمی‌داند که آیا واقعاً کل زمان کار را روی پروژه صرف کرده‌اید یا اینکه ساعت‌های اضافی را برای پول بیشتر اضافه کرده‌اید.

تنها راه مطمئن برای ردیابی ساعات و بدون شک اثبات مشروع بودن زمان کار، استفاده از برنامه Upwork Desktop است که به طور کامل با پلتفرم ادغام می شود.

نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن Upwork Desktop

با استفاده از برنامه Upwork Desktop، زمان دقیقی را که در یک روز خاص از هفته کار کرده‌اید، به مشتریانتان می‌دهد. همچنین حداکثر شش اسکرین شات از کار شما ارائه می دهد و آنها را با ساعات وارد شدن (logged) شما ارسال می کند.

تا زمانی که اپلیکیشن را دانلود کرده باشید، می توانید از هر جای دنیا درآمد کسب کنید. به اشتراک گذاری اسکرین شات ها و ردیابی ساعات کاری شما، تعداد شکایات را کاهش می دهد و رتبه شما را با مشتریان افزایش می دهد.

این برنامه فقط روی دسکتاپ کار می کند و با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.

برنامه دسکتاپ Upwork

برنامه دسکتاپ Upwork

دانلود برای ویندوز

  1. به صفحه برنامه دسکتاپ در Upwork بروید.

2.روی دکمه Download Now کلیک کنید.

3.فایل UpworkSetup.exe را باز کنید.

4.روی Run کلیک کنید و تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید.

دانلود برای مک

  1. به صفحه برنامه دسکتاپ در Upwork بروید.
  2. UpworkTeam.dmg را باز کنید و برنامه دسکتاپ Upwork را به پوشه Applications خود بکشید.
  3. اگر خطای «توسعه‌دهنده ناشناس» را مشاهده کردید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.
  4. به تنظیمات سیستم › امنیت و حریم خصوصی › عمومی بروید. (System Preferences › Security and Privacy › General)
  1. Allow applications downloaded from anywhere را انتخاب کنید.

دانلود برای لینوکس

1.به صفحه برنامه دسکتاپ در Upwork بروید.

2.فایل را انتخاب کنید و روی Install Package کلیک کنید.

3.یا برای دستورالعمل‌های نصب ویژه توزیع، اینجا را کلیک کنید.

نحوه پیگیری ساعات کاری فریلنسری خود در اپلیکیشن دسکتاپ Upwork

هنگامی که برنامه را باز می کنید، داشبورد ساعتی خود و هر قرارداد ساعتی فعلی را که در حال انجام هستید می بینید. اگر قرارداد ساعتی ندارید، داشبورد خالی می ماند.

برنامه دسکتاپ Upwork

برنامه دسکتاپ Upwork

در این بخش می توانید قراردادهای ساعتی مختلفی را که دارید جستجو کنید یا آنها را بر اساس نام مشتری، نام قرارداد و نام شرکت فیلتر کنید.

همچنین می‌توانید روی آیکون پیام‌ها کلیک کنید تا یک صفحه سریع از پیام‌های مشتری خود را بدون نیاز به ورود به برنامه Upwork نمایش دهید.

اگر روی نام خود در پایین سمت چپ کلیک کنید، می توانید به تنظیمات، پشتیبانی، بازخورد (فیدبک) و مقالات راهنما دسترسی داشته باشید. بخش تنظیمات به شما امکان می دهد عکس های صفحه نمایش، مناطق زمانی، دوربین ها، یادآورها، پیام ها و میانبرهای صفحه کلید را سفارشی کنید.

برنامه دسکتاپ Upwork

برنامه دسکتاپ Upwork

روی مشتری ای که می خواهید شروع به کار کنید کلیک کنید و برنامه شما صفحه هایی را تغییر می دهد که می توانید زمان صرف شده برای کار را روشن و خاموش کنید.

برنامه دسکتاپ Upwork

برنامه دسکتاپ Upwork

یک شمارنده(counter) ظاهر می شود تا به شما اطلاع دهد که ردیابی ساعتی شما آغاز شده است. این برنامه برای اثبات کار شما در ساعت شش اسکرین شات می گیرد. تعداد ساعات کاری شما در هر روز و هر هفته را پیگیری می کند.

پرداخت ( هزینه ،غرامت،پاداش) ساعتی در Upwork

Upwork قراردادهای ساعتی را هر هفته از دوشنبه تا جمعه پرداخت می کند. هر ساعتی که وارد برنامه خود شوید به طور خودکار در Upwork همگام‌سازی می‌شود.

مشتری هر هفته یک رسید برای کار شما دریافت می کند. مشتریان این گزینه را دارند که محدودیت‌هایی را برای چند ساعت در هفته انتخاب کنند تا مطمئن شوند که ساعت بیش از بودجه آنها نیست.

توجه داشته باشید که مشتریان یک هفته دیگر فرصت دارند تا کار ساعتی شما را بررسی کنند، بنابراین بلافاصله بابت خدماتی که ارائه کرده اید پولی دریافت نخواهید کرد. در عوض، برای دریافت وجه باید تا اواسط هفته سوم صبر کنید.

هفته اول زمانی است که شما کار را انجام می دهید. هفته دوم زمانی است که مشتری کار شما را بررسی می کند. هفته سوم زمانی است که پرداخت شما آزاد می شود.

هنگامی که وجوه شما در دسترس قرار گرفت، می توانید هر مقدار پول را برداشت کنید. با این حال، اگر زیر 100 دلار هستید، باید آن را به صورت دستی برداشت کنید.

برای تمام وجوهی که بیش از 100 دلار هستند، Upwork به طور خودکار پول شما را بدون ورودی اضافی از طرف شما به حساب شما ارسال می کند.

از برنامه Upwork Desktop بیشترین بهره را ببرید

با استفاده از برنامه Upwork Desktop برای ردیابی ساعات کاری خود، می توانید تا شش اسکرین شات در ساعت از آنچه انجام داده اید به مشتریان خود نشان دهید

این امر تعداد اختلافاتی را که باید با آنها مقابله کنید کاهش می دهد و رتبه شما را بهبود می بخشد و شانس بیشتری برای اطمینان از مشتریان آینده به شما می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT