خدمات پولی پی پال برای کمک به اوکراین

گسترش خدمات پولی پی پال برای کمک به اوکراین

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال اعلام کرده است که به طور موقت خدمات خود را به مدت سه ماه دیگر تا 30 سپتامبر 2022 برای کمک به اوکراین تمدید می کند. خدمات پولی پی پال برای کمک به اوکراین شامل موارد زیر است:

گسترش ارسال و دریافت پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) بین دوستان و خانواده برای مشتریان اوکراینی که مکمل خدمات پی پال و Xoom این شرکت در اوکراین است.

پی پال به طور موقت از کارمزد تراکنش ها برای مشتریانی که وجوهی را به حساب های پی پال اوکراینی ارسال می کنند یا از حساب های پی پال اوکراینی دریافت می کنند، چشم پوشی می کند.

مشتریان اوکراینی می توانند وجوه را از کیف پول پی پال خود به کارت های اعتباری مسترکارت و ویزا کارت انتقال دهند.

مشتریان اوکراینی که برای پناهندگی به کشورهای دیگر رفته اند، با ایجاد کیف پول اوکراینی پی پال می توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.

با افزایش بحران در اوکراین نیاز روزافزونی برای کمک های بشردوستانه به وجود آمده است. پی پال در حال گسترش خدمات خود در اوکراین است تا به مشتریان خود راه هایی برای ارسال سریع و ایمن پول ارائه دهد.

خدماتی که برای کمک به مشتریان اوکراینی در دسترس است

پرداخت‌های P2P دوستان و خانواده: دارندگان حساب پی پال اوکراین جدید و قدیم می‌توانند پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) را از دوستان و خانواده ارسال و دریافت کنند و پول را از کیف پول اوکراینی پی‌پال خود به مسترکارت یا ویزا دبیت انتقال دهند.

انتقال پول از کیف پول پی پال: مشتریان اوکراینی که از طرف دوستان و خانواده خود در کیف پول اوکراینی پی پال خود پول دریافت می کنند، می توانند این پول را با کارت اعتباری مسترکارت یا ویزا به به حساب بانکی خود انتقال دهند.

حذف هزینه های پی پال: پی پال به طور موقت از هزینه های خود برای مشتریانی که پول را به حساب های پی پال اوکراینی ارسال می کنند یا از حساب های پی پال اوکراینی دریافت می کنند چشم پوشی می کند. Xoom سرویس انتقال بین المللی پی پال همچنین از هزینه تراکنش برای پرداخت های ارسال شده به گیرندگان در اوکراین چشم پوشی می کند. هزینه‌هایی که صادرکننده کارت یا بانک دریافت می‌کند ممکن است همچنان اعمال شود.

مشتریان جدید اوکراینی می توانند مراحل زیر را برای ایجاد یک حساب پی پال انجام دهند:

  • از مرورگر وب موبایل یا دسکتاپ به آدرس PayPal.com/ua/home بروید.
  • روی “Sign Up” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • شماره موبایل را وارد کرده و تأیید کنید.
  • مشتریان اوکراینی باید پاسخ این سوال که “کجا زندگی می کنید؟” “اوکراین” را انتخاب کنند.
  • در مرحله بعد اطلاعاتی از جمله نام، ایمیل، آدرس، تاریخ تولد و ملیت را وارد کنید و شماره ID (گذرنامه یا شناسه ملی) را وارد کنید.
  • پس از راه‌اندازی و تأیید حساب مشتریان می‌توانند برای ارسال و انتقال پول مسترکارت یا ویزا دبیت یا کارت اعتباری را اضافه کنند.

مشتریان اوکراینی می‌توانند پول را از کیف پول پی پال اوکراینی خود به واحدهای پولی USD، CAD، GBP و EUR ارسال و دریافت کنند. هنگامی که مشتری پول را از کیف پول پی پال خود به یک کارت نقدی یا اعتباری منتقل می کند، پول به ارز مرتبط با آن کارت در دسترس خواهد بود.

نرخ تبدیل ارز و کارمزدی که صادرکننده کارت یا حساب بانکی مشتری دریافت می‌کند ممکن است همچنان اعمال شود. پی پال این خدمات جدید و حذف هزینه ها را تا 30 سپتامبر 2022 به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT