کار فریلنسری مهندسی Cloud

گرفتن کار فریلنسری مهندسی Cloud

زمان مطالعه 6 دقیقه

در این مقاله بررسی می نماییم که برای گرفتن کار فریلنسری مهندسی Cloud چه چیزی لازم است، مسئولیت‌های آن‌ها و نحوه تبدیل شدن به آن چیست!

فناوری ابری جهانی شده است زیرا شرکت ها اغلب منابع خود را برای مطابقت با این دنیای پرشتاب افزایش می دهند. در نتیجه، تقاضا برای تخصص محاسبه (رشته کامپیوتر) ابری و همچنین نیاز به مهندسان ابری افزایش یافته است. با این حال، شرکت‌های بزرگ، این نقش‌ها را به مهندسان ابری مستقل برای مدیریت و پیگیری سریع عملیات خود گسترش می‌دهند.

نقد درآمد ارزی

اگر می خواهید انجام دهید، به خواندن ادامه دهید تا برای گرفتن کار فریلنسری مهندسی Cloud آماده شوید . این مقاله به معنای یک مهندس ابر آزاد (فریلنسر) بودن، مهارت‌هایی که برای تبدیل شدن به یک مهندس ابری نیاز دارید و آنچه که به‌عنوان یک مهندس ابری که در خانه کار می‌کند باید به دست آورید را توضیح می‌دهد.

کار فریلنسری مهندسی Cloud

یک مهندس ابری مستقل یک متخصص فناوری اطلاعات است که زیرساخت ابری یک شرکت را مدیریت می کند. آنها مسئول مهاجرت، طراحی، نظارت و نظارت بر سیستم های ابری هستند. مهندسان ابر به شرکت ها کمک می کنند تا داده های ذخیره شده را از یک مرکز داده سنتی به یک محیط مجازی منتقل کنند تا کاربران بتوانند از هر کجای دنیا به آن دسترسی داشته باشند.

سرویس‌های میزبانی (هاست) شده در فضای ابری مانند SaaS (نرم‌افزار به‌عنوان سرویس) و PaaS (پلتفرم به‌عنوان سرویس) به مهندسان ابری برای ارائه پشتیبانی از ابر و اطمینان از عملکرد یکپارچه نیاز دارند. بنابراین، آنها از کمک این مهندسان ابری برای انجام کار استفاده می کنند. مهندسان ابری فریلنسر کوچ گر (خانه به دوش) دیجیتالی هستند که می توانند به طور همزمان برای شرکت های مختلف کار کنند. با این حال، به عنوان یک مهندس ابری مستقل، فقط می توانید به عنوان یک مهندس ابر آموزش دیده تحت یک ارائه دهنده خدمات ابری تخصص داشته باشید.

بر اساس ZipRecruiter، متوسط ​​حقوق اولیه سالانه یک مهندس ابر کار آزاد 118776 دلار (57 دلار در ساعت) است. این محدوده حقوقی رقابت پذیری این حرفه را توضیح می دهد. اما در حالی که می توانید به راحتی در خانه خود درآمد کسب کنید، همچنان به مهارت مناسب برای مطابقت با نیازهای محاسبات ابری در زمان های اخیر نیاز دارید.

مهارت هایی که به عنوان یک مهندس فریلنسر ابر نیاز دارید

فریلنسری مهندسی Cloud

فریلنسری مهندسی Cloud

برای کار به عنوان یک مهندس ابری با رتبه برتر، باید در بین بهترین ها باشید، به این معنی که مهارت های مهم محاسبات ابری را کسب کنید که شما را در بالاترین رتبه قرار می دهد. مهارت های زیر را که به عنوان یک مهندس ابر کار آزاد (فریلنسر) نیاز دارید در نظر بگیرید.

  1. درک Cloud و Cloud Provider

برای شروع، درک نحوه عملکرد ابر و ارائه دهنده خدمات ابری که با آن کار می کنید ضروری است. این ارائه دهندگان خدمات ابری از نظر ویژگی ها و نوع خدمات متفاوت هستند.

شما باید بتوانید ویژگی‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید تا مشخص کنید کدام یک برای یک نیاز یا پروژه مناسب‌ تر است. ممکن است لازم باشد آنها را با هم مقایسه کنید تا انتخاب کنید با کدام ارائه دهنده ابر احساس راحتی می کنید.

  1. امنیت و بازیابی

هیچ سیستم ابری بدون تضمین امنیت و بازیابی اطلاعات کامل نمی شود. برای ایمن سازی داده های ذخیره شده در برابر هکرها، جلوگیری از نقض امنیت، و مهمتر از آن، بازیابی اطلاعات از دست رفته، باید مهارت هایی کسب کنید.

به عنوان بخشی از بررسی‌های امنیتی، باید بتوانید امنیت داده‌ها را ردیابی کنید، میزان ایمنی سیستم‌های ابری را اندازه‌گیری کنید، و به سرعت به اتفاقات غیرمنتظره واکنش نشان دهید.

  1. Linux

شرکت های بزرگ سرورها و نرم افزارهای خود را با استفاده از لینوکس اجرا می کنند. بنابراین، شما باید مهارت بالایی در مدیریت یک سیستم عامل لینوکس داشته باشید. اکثر شرکت ها به دنبال افرادی هستند که تجربه عملی در لینوکس و سیستم عامل آن دارند، با یک سیستم اسکریپت پوسته قوی.

بنابراین، برای کسب تجربه و تسلط کافی در لینوکس، باید دوره های لینوکس را برای توسعه دهندگان و مهندسان ابری بگذرانید. به طور کلی، شما باید دانش عمیقی از معماری، طراحی، نگهداری و نظارت بر سیستم عامل های لینوکس داشته باشید.

  1. برنامه نویسی

بخش‌های اصلی محاسبات ابری از شما کدنویسی و توسعه نرم‌افزار جدید برای اجرای روان ابر شرکت را می خواهد. تسلط قوی با زبان های برنامه نویسی مانند جاوا، SQL و پایتون به شما برتری در بازار رقابتی می دهد. شما می توانید مهارت های برنامه نویسی خود را برای معماری و توسعه ابر به کار بگیرید تا ابرهای یکپارچه ایجاد کنید که نیازهای مشتری خاص را برآورده کند.

  1. مجازی سازی

مجازی سازی به اندازه برنامه نویسی در محاسبات ابری اساسی است. توانایی شما برای مهاجرت آسان و اجرای نرم افزار در محیط های مجازی یک مزیت رقابتی برای شما خواهد بود. این مهم است زیرا با رشد یک شرکت یا کسب‌وکار، برای تنظیم منابع IT متناسب با نیازهای تجاری برای آن دوره، به مقیاس ‌پذیری نیاز دارد.

  1. ارتباطات

برقراری ارتباط برای هر فریلنسر یک مهارت حیاتی است. شما باید بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنید تا بهترین نتایج را برای آنها به دست آورید. حتی اگر در محل کار نمی کنید، می خواهید به آنها نشان دهید که یک بازیکن تیمی و متعهد به کار هستید. یک یا دو دوره را انتخاب کنید که حفظ مشتری و ارتباطات تجاری را آموزش می دهد. از این کار خوشحال خواهید شد.

مراحل تبدیل شدن به یک مهندسی Cloud

پس از کسب مهارت های ضروری مهندسان ابر فریلنسر، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا یکی شوید.

  1. مدرک لیسانس (Bachelor’s) بگیرید

مدرک لیسانس در فناوری اطلاعات یا علوم کامپیوتر برای درک اصول اولیه مهندسی ابر مهم است. در این سطح، مفاهیمی مانند زیرساخت های ابری، راه حل های ابری و معماری ابری را یاد خواهید گرفت. علاوه بر این، دریافت مدرک لیسانس از یک مدرسه معتبر، شما را برای حرفه ای در مهندسی ابر آماده می کند.

  1. زبان های برنامه نویسی و نحوه کدنویسی را بیاموزید

قدم بعدی برای تبدیل شدن به یک مهندس ابر یادگیری زبان های برنامه نویسی و گذراندن دوره هایی است که به شما نحوه کدنویسی را آموزش می دهد. به کمپ های بوت برای برنامه نویسی بپیوندید تا مهارت خود را در حالی که دائما تمرین می کنید توسعه دهید. پیوستن به یک بوت کمپ همچنین به شما کمک می کند تا برخی از تجربه ها را برای پیشرفت در حرفه خود به دست آورید.

  1. گواهینامه دریافت کنید

گواهینامه دریافت کنید و با ارائه دهندگان مختلف ابری موجود آشنا شوید. اکثر ارائه دهندگان خدمات ابری دوره های حرفه ای را برای مهندسین ابر مشتاق و شاغل ارائه می دهند. برخی از بهترین دوره های صدور گواهینامه عبارتند از: Amazon’s AWS Solutions Architect، Google Cloud Certification و Microsoft Azure Certifications.

  1. برای دوره های کارآموزی اقدام کنید

درخواست برای دوره های کارآموزی به شما کمک می کند تا با کار با متخصصان مهندسی ابر به اندازه کافی تجربه عملی داشته باشید تا زمانی که یک مهندس ابر مستقل شوید.

در حین کار با متخصصان در یک تیم، می‌توانید مهارت‌های فنی و نرم‌افزاری را تقویت کنید که برای موفقیت شغلی شما به عنوان یک مهندس ابری مستقل مفید است. به طور شگفت انگیزی، شرکت های فناوری مانند گوگل، آمازون، اسپیس ایکس و مایکروسافت کارآموز می پذیرند.

افتتاح حساب پی پال معتبر

  1. به یک پلتفرم فریلنسر بپیوندید

در نهایت، به پلتفرم های فریلنسری مانند Upwork، Fiverr یا Guru بپیوندید، جایی که می توانید با مشتریان ملاقات کرده و خدمات خود را به آنها ارائه دهید. قبل از اینکه به هر پلتفرم فریلنسر بپیوندید، مطمئن شوید که تحقیقات کافی در مورد نحوه شروع به عنوان یک فریلنسر انجام داده اید تا بدانید خدمات شما در کجا مناسب است و باید چه کاری انجام دهید.

فریلنسر در مقابل مهندسان ابر در محل: انتخاب مسیر درست

کار فریلنسری مهندسی Cloud

کار فریلنسری مهندسی Cloud

جهان در حال استقبال از دیجیتالی شدن است و ساختار محیط های کاری را تغییر می دهد. در سال‌های اخیر، کارفرمایان به دنبال مدل‌های کاری جدیدتر بوده‌اند که نیازی به حضور کارکنان در یک مکان فیزیکی نداشته باشند، در حالی که همچنان ارتباطات مناسب را حفظ می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که محصولات قابل تحویل با مشتریان را برآورده می‌کنند.

در نتیجه، مهندسان ابری مستقل از هر نقطه‌ای بدون نیاز به رفت‌وآمد روزانه به محل کار خود می‌روند. باعث صرفه جویی در زمان، کاهش استرس و افزایش بهره وری می شود. با این حال، شما باید با تعادل کار و زندگی کنار بیایید و در سازمان و مدیریت زمان استاد باشید.

از سوی دیگر، مهندسان ابر در محل، برخلاف فریلنسرها، از بهره وری و کار تیمی در یک محل کار سود می برند. آنها همچنین با حقوق سالانه 126667 دلار (61 دلار در ساعت) بر اساس گزارش، کمی بیشتر از فریلنسر درآمد دارند. با این حال، فریلنسرها می توانند پروژه های زیادی را که می توانند انجام دهند، انجام دهند و همچنان درآمد بیشتری کسب کنند.

در نهایت، اگر تمایل دارید که از نظر فیزیکی با یک تیم کار کنید تا کار تیمی و انگیزه همکاران را تجربه کنید، تبدیل شدن به یک مهندس در محل عالی خواهد بود. با این حال، اگر از انعطاف ‌پذیری و ایده کار بر اساس برنامه خود لذت می‌برید، باید یک مهندس ابر کار فریلنسر شوید.

Cloud را به عنوان یک مهندس فریلنسر Cloud کاوش کنید

مهندسی ابر یک جایگاه پیشرو و همیشه سبز است. بنابراین جدا از پرداخت بسیار رقابتی، نقش‌های فرعی جالبی نیز دارد که تقاضای بالایی دارند. با این حال، برای راه اندازی موفقیت آمیز حرفه خود به عنوان یک مهندس ابری مستقل، تقویت دانش محاسبات ابری و کسب تجربه عملی از اولویت بالایی برخوردار است.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT