سطح 21500 دلاری بیت کوین

بررسی سطح 21500 دلاری بیت کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

انتظارات از بیانات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو طی سخنرانی آینده وی در نشست سالانه این بانک در جکسون هول در رابطه با تورم و اقتصاد ، رمزارزها را در روز چهارشنبه در شرایط سخت تری قرار داد. در این پست به بررسی سطح 21500 دلاری بیت کوین می پردازیم.

سطح 21500 دلاری بیت کوین

بیت کوین و اتر همچنان یک محدوده رنج معامله می شوند. بیت کوین اخیراً در حدود سطح 21500 دلاری معامله شد که نسبت به روز گذشته کمتر از یک درصد رشد را تجربه کرد. این رمزارز پرچمدار با وجود حجم معاملات ضعیف با قدرت دربالای سطح 21000 دلاری حفظ شده است. معاملات ضعیف در بازار به ابن دلیل  است که سرمایه گذاران منتظر ارائه شدن جزئیات بیشتر از روند آینده سیاست های پولی بانک مرکزی ایالات متحده هستند.

33592 معامله‌گر در روز چهارشنبه لیکوئید شدند که مجموع ارزش پوزیشن های معاملاتی لیکوئید شده به 84.47 میلیون دلار رسید. بزرگترین پوزیشن معاملاتی لیکویئد شده در صرافی بایننس صورت گرفت که ارزش آن 872000.34 دلار بود.

بیت کوین در حال حاضر بر خلاف هفته گذشته ، نوسانات چندانی را به دنبال ندارد. این درحالیست که ارزش BTC طی هفته گذشته در عرض چند روز 4000 دلار  کاهش یافت.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع : nairametrics

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT