تبدیل پی پال به ریال

تبدیل پی پال به ریال در کمتر از ۱۵ دقیقه

زمان مطالعه 2 دقیقه

کسب و کار های اینترنتی روز به روز در حال گسترش هستند و دیگر مجبور نیستید برای کسب درآمد از خلاقیت و هنری که دارید محدود به مرز های جغرافیایی بمانید. برای مثال می توانید در حالی که ساکن ایران هستید برای بزرگترین وبسایت های خبری از راه دور کار کنید. متخصصان و ایرانیان نیز می توانند از این مزیت اینترنت استفاده کنند و البته که روش هایی برای نقد کردن درآمد ارزی و تبدیل آن به ریال، که پول رایج کشور است، نیز وجود دارد. اگر چه کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم های اقتصادی امکان استفاده مستقیم از خدمات شبکه پرداخت بین المللی پی پال ندارند اما با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت می توانند نسبت به تبدیل پی پال به ریال اقدام کنند.

تبدیل پی پال به ریال

تبدیل پی پال به ریال

برخی وبسایت ها نیز در سطح اینترنت وجود دارند که هدفشان ایجاد ارتباط بین کارفرما و کارگزار است و به این ترتیب کارفرما با طرح کار مورد نظر خود به حرفه ای ترین افراد یا همان کارگزارانی که می توانند به بهترین شکل کار او را انجام دهند، دسترسی خواهد داشت. از آن جایی که این وبسایت های محدودیتی در گستره جغرافیایی ندارند و به صورت همگانی سرویس دهی می کنند، این فرصت مناسبی برای کارفرما و به ویژه کارگزاران است که بتوانند به اهداف خود برسند.

برخی از این وبسایت های فریلنسری معروف که در ازای انجام کاری به کارگزار مبلغ تعیین شده توسط کارفرما را به عنوان دستمزد پرداخت می کنند، عبارتند از :

  • Freelancer.com = انجام کار های گوناگون
  • Elance.com = وبسایتی مشابه فریلنسر دات کام
  • Envato.com = وبسایت گرافیکی و برنامه نویسی
  • ThemeForest.net = زیر شاخه انواتو و ارائه دهنده طرح و پوسته وبسایت
  • VideoHive.net = زیر شاخه انواتو و ارائه دهنده محتوای ویدیویی
  • GraphicRiver.net = زیر شاخه انواتو و ارائه دهنده محتوای گرافیکی
  • CodeCanyon.net = زیر شاخه انواتو و ارائه دهنده اسکریپت های تحت وب
  • 99Designs.com = معرفی پروژه های طراحی

تمامی وبسایت های معرفی شده به صورت واسط کارفرمایان و کارگزاران را به یکدیگر معرفی و کارمزدی را به منظور خدماتی که ارائه می شود از طرفین دریافت می کنند.

متاسفانه یکی از مشکلاتی که برای کار کردن با هر یک از این وبسایت ها وجود دارد، همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم، بحث نقد کردن درآمد و دریافت دستمزد است. با توجه به این که معمولا روش های پرداختی این وبسایت ها به کارگزاران از طریق پی پال، ویزا یا مستر کارت است و از آن جایی امکان استفاده از خدمات این سه سرویس دهنده بزرگ اقتصادی برای کاربران ایرانی ممکن نیست، این موضوع مشکل ساز می شود.

شرایط نقد کردن درآمد

برخی از وبسایت های فریلنسری برای پرداخت به کارگزار، او را ملزم به داشتن یک حساب مالی به نام خودش می کنند. در این صورت امکان نقد کردن درآمد از این وبسایت ها به دلیل هم نام نبودن حساب با سایت اول پرداخت با شخص فریلنسر وجود ندارد که در این صورت نیز می توانید از خدمات سایت اول پرداخت در زمینه افتتاح حساب پی پال استفاده نمایید:

افتتاح حساب پی پال

نرخ خرید هر دلار؛ یورو و پوند پی پال نیز در داشبورد اکانت کاربری خود می توانید مشاهده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT