نقد کردن درآمد

نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از روش های تضمینی کسب درآمد دلاری ، کار به عنوان فریلنسر در سایت های خارجی مانند فریلنسر دات کام ،UpWork و … است. هرچند که روش های مختلف و بعضا رایگانی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد، اما استفاده از هیچ یک از آنها در کوتاه مدت و به صورت تضمینی موجب افزایش درآمد شما نمی شود. پس اگر می خواهید از طریق روش های اصولی کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید، پیشنهاد ما استفاده از سایت های دورکاری خارجی است! در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا روش کسب درآمد و البته نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی را به شما آموزش دهیم.

چرا کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی ؟

اولین سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که چرا باید از سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری استفاده کرد. در جواب به سوال این دسته از عزیزان باید گفت که امکان مهاجرت از طریق ویزای کار به کشورهای خارجی برای تمامی افراد وجود ندارد. بنابراین استفاده از این نوع پلتفرم ها که کارجو و کارفرما را به صورت مستقیم به یکدیگر ربط می دهند، بهترین راه حل برای افزایش درآمد است. از طرف دیگر، با توجه به اختلاف ارزشی که بین دلار و ریال وجود دارد، کار در چنین سایت هایی می تواند به راحتی موجب افزایش درآمد شما در کوتاه مدت شود. پس اگر تخصص و مهارتی دارید که می توانید با استفاده از آن به صورت دورکاری نیز برای دیگران کار کنید، حتما شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.

آیا سایت های فریلنسری خارجی قابل اعتماد هستند؟

همان طور که گفته شد برای کسب درآمد اینترنتی روش های مختلفی وجود دارد. اگر بخواهیم سایت های کلیکی خارجی را با سایت های دورکاری خارجی مقایسه کنیم، باید بگوییم که به طور قطع سایت های فریلنسری خارجی بسیار قابل اعتمادتر سایت های کلیکی خارجی هستند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت های فریلنسری چندان نیز کار ساده ای نیست. چرا که سایت هایی مانند UpWork تنها به دنبال افرادی هستند که متخصص بوده و به بهترین شکل عمل می کنند. بنابراین در صورتی که شما به اندازه کافی مهارت نداشته باشید، شانسی نیز برای کسب درآمد دلاری از طریق این سایت ها نخواهید داشت. پس با توجه به پروتکل های سختی که این سایت ها برای ارائه خدماتشان در نظر گرفته اند، می توان مطمئن بود که تا حد زیادی قابل اطمینان بوده و مشکلی در پرداخت هزینه دستمزدها ندارند.

نقد کردن درآمد
نقد کردن درآمد

نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی چگونه انجام می شود؟

در صورتی که تصمیم به استفاده از خدمات این نوع سایت ها گرفته اید، باید به فکر روشی جهت دریافت حقوقتان نیز باشید! با توجه به این که تمامی این سایت ها در خارج از ایران در حال فعالیت هستند، از یکی از انواع شبکه ها پرداخت آنلاین مانند پی پال ، ویزا کارت یا مسترکارت جهت پرداخت دستمزدها استفاده می کنند. بنابراین شما برای استفاده از این سایت ها، باید یک حساب ارزی داشته باشید. با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان افتتاح هیچ یک از این حساب های ارزی به صورت مستقیم وجود ندارد. بنابراین شما باید از طریق شرکت های واسط هر حسابی که نیاز دارید را افتتاح کرده و از آن استفاده نمایید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT