سایت Intercom

سایت Intercom | پلتفرم ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای اینترنتی

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Intercom (اینترکام) یک راه کاملا جدید برای کسب و کارهای اینترنتی است که به کمک آن می‌توان به صورت شخصی با مشتریان ارتباط برقرار کرد. اینترکام، پلتفرم ارتباط مشتری با مجموعه‌ای از محصولات یک‌پارچه برای هر تیم از جمله فروش، بازاریابی و پشتیبانی است. محصولات Intercom ارتباطات هدفمند با مشتریان در وب‌سایت‌تان و برنامه‌های تلفن همراه‌تان را با ایمیل فراهم می‌کند. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

سایت Intercom

این سیستم بر خلاف شیوه‌های قدیمی، از راه حل‌های نقطه‌ای مانند اتوماسیون بازاریابی یا محصولات سرویس‌دهنده استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود که تیم‌ها با هم کار کنند؛ که نتیجه‌ی آن یک تجربه‌ی غیر شخصی برای مشتری است. Intercom دارای ۱۷،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان است. کار کردن با اینترکام بسیار آسان است و از آن برای پشتیبانی مشتریان و ارتباطات بازاریابی استفاده می‌شود. هر شرکت نیازهای مختلفی دارد، اما اگر Intercom مناسب مدل شما باشد، مطمئنا ناامید نخواهید شد.

سایت Intercom

سایت Intercom

مزایای سرویس های Intercom

• با استفاده از سرویس Intercom، با بازدیدکنندگان سایت‌تان چت سریع و شخصی برقرار کنید و به آن‌ها در بهره مندی از خدمات تان کمک کنید.

• بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتری تبدیل کنید.

• چت آنلاین موجب می‌شود تجربه‌ی خوبی از ارتباط با مشتری کسب کنید و از نقاط قوت و ضعف خود در کسب و کارتان مطلع شوید.

سایت Intercom

سایت Intercom

• توصیه می‌شود اسامی و چهره‌های تیم خود را در سایت نمایش دهید تا مردم بدانند یک فرد واقعی در طرف دیگر وجود دارد.

• استفاده از سرویس Intercom موجب می شود تا کاربران‌تان به مشتریانی فعال و ارزشمند تبدیل شوند.

• اپلیکیشن  Intercom قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندروید و iOS را دارد.

• کاربران استفاده کننده از این سرویس اظهار داشته اند که زمان متوسط پاسخ با استفاده از این سرویس به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است. زمان پاسخ‌دهی در ابتدا حدود ۲۸ دقیقه بوده که در حال حاضر به لطف اینترکام تا ۱۰ دقیقه کاهش یافته است.

پرداخت هزینه سایت Intercom

جهت پرداخت هزینه خرید و دریافت خدمات سایت Intercom می‌توانید از خدمات پی پال در مجموعه استفاده کنید و همچنین خرید خود را نیز می‌توانید به ما بسپارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT